Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik moest wel lachen om jouw pak melk in de bus man![]()
wie was die chick trouwens? zij weerhield mij ervan om ff langs te hoppen, want ik dacht dat je misschien hard bezig was met je rebound![]()
Dronk het laatste beetje op bij mn studiegroep, krijg ik ook altijd wel leuke blikken. T beste nog is meisjes die in de klas vragen wat er in mn wheyshake zit. Zeg ik altijd "Ik neem gewoon zo'n shake en dan komt ALLES goed!".
Die meid heeft al een kind en is van dicht bij ook niet echt om je vingers bij af te likken... Maar jij zit bij de faculteit journalistiek dus? Wat was jij trouwens aan het kanen, leek wel een reuzepannekoek 
Dus het is een placebo effect? De voordelen die je nu noemt, zitten tussen je oren en zou je ook zonder eca kunnen halen. Gezien jouw pogingen zou het zeker helpen, maar zou het voor iemand die de goeie mindset heeft ook helpen. Gezien je niet bepaalde cijfers/feiten noemt.
Zal toch wel een verschil moeten zijn tussen geen supps, lip-6 en eca.
Iig excuses, had me er beetje op verkeken. Zo te zien valt het reuze mee hoe schadelijk is.

als je zo erg van je lichaam houd moet je ook niet gaan drinken of roken he dus bij het uitgaan zal je zulke dingen meemaken! eca zorgt voor snellere stofwisseling dus er is geen placebo effect.
Hier zeiken ze ook echt over dit is schadelijk dat is schadelijk het valt allemaal mee man. (niet tegen jouw bedoelt overigens!)
Maar wat is je winst ermee, ten opzichte van niet gebruik. Dat vraag ik me af, moet ik denken aan 0,5kg extra vet per maand of 2kg extra vet per maand. Is een groot verschil.
Oh en ik drink niet, rook niet en neem ook geen drugs
![]()
ik ga in juni beginnen ermee zal ook een log posten als je interesse hebt, zal ook een aas log posten volgend jaar.
@MC, leuke info hier. Weet niet of je dit al hebt gelezen.
[Link niet meer beschikbaar]
Moet je het ook voor je KT nemen, als je daarna gaat cardio. Of alleen voor je cardio.

Dan space je em echt als dat je eerste keer is. Wel jammer dat ze verder niet ingaan op cijfers van de probleemgevallen. Voor hetzelfde geld lag 3/4 van die mensen binnen een week in coma, dat kan je niet uit t onderzoek opmaken. Blijft een propaganda-onderzoekje van een fabrikant natuurlijk.aah - beter dus dat ik niet dichterbij kwamHaha, ja je moet wat heDronk het laatste beetje op bij mn studiegroep, krijg ik ook altijd wel leuke blikken. T beste nog is meisjes die in de klas vragen wat er in mn wheyshake zit. Zeg ik altijd "Ik neem gewoon zo'n shake en dan komt ALLES goed!".
Was een klasgenote. Rebound was het nietDie meid heeft al een kind en is van dicht bij ook niet echt om je vingers bij af te likken... Maar jij zit bij de faculteit journalistiek dus? Wat was jij trouwens aan het kanen, leek wel een reuzepannekoek
![]()
hehe

aah - beter dus dat ik niet dichterbij kwamhehe
ik bezoek sporadisch nog eens de Faculteit voor Communicatie en Journalistiek ja...was echt toevallig dat ik je tegenkwam hoor
ik at havermout pannenkoeken baas
2 ei
5 eiwit
80 gr havermout
zoetstof
kaneel
(optioneel een banaantje)
alles blenderen en dan opbakken in de koekenpan - best pittig om dat weg te werken hoor

hahahaha - geen idee man, zullen de roids wel zijnJa je zat flink te kauwen haha. Had je ff een inzinker trouwens? Ik zag je één keer echt kneiterhard draaien met je ogen![]()
afhankelijk van je doelen kun je die pancake varieren - ik heb dat ergens eens opgeschreven...ga het ff opzoekenNice recept trouwens. Keertje proberen, kan je die shit goed bewaren in de koelkast?
Trouwens wel ff wachten met fatburnshit tot na mn tentamens over 3 weken ofzo.
het gaat in de blender kerel...dus waarom brinta ipv havermout?Me likeBinnenkort eens kijken of t wat is met brinta ipv havermout.
inderdaad lekker makkelijk. die heavy duty eet ik echt zelden, maar heb ik wel eens gemaakt toen ik events ging trainen en dan halverwege de training ofzoheavy dutyeens een keer proberen. de ripped eet ik al langer, lekker makkelijk als je van huis gaat ofzo
![]()
olieWaar bakken jullie die pannenkoeken in? Bakboter ofzo?
Jo is goed ik ga zo die kant uit ik zit nu ff te kijken wat ik t beste kan doen voor schouders daarna pak ik kleine spiergroepen en een zonnebankie.
Heb trouwens van dat b&f pannenkoeken mix spul besteld aangezien t in de actie is