Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

@MC, leuke info hier. Weet niet of je dit al hebt gelezen.

[Link niet meer beschikbaar]

Moet je het ook voor je KT nemen, als je daarna gaat cardio. Of alleen voor je cardio.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.342
ik moest wel lachen om jouw pak melk in de bus man :p

wie was die chick trouwens? zij weerhield mij ervan om ff langs te hoppen, want ik dacht dat je misschien hard bezig was met je rebound :p

Haha, ja je moet wat he :D Dronk het laatste beetje op bij mn studiegroep, krijg ik ook altijd wel leuke blikken. T beste nog is meisjes die in de klas vragen wat er in mn wheyshake zit. Zeg ik altijd "Ik neem gewoon zo'n shake en dan komt ALLES goed!".
Was een klasgenote. Rebound was het niet :roflol: Die meid heeft al een kind en is van dicht bij ook niet echt om je vingers bij af te likken... Maar jij zit bij de faculteit journalistiek dus? Wat was jij trouwens aan het kanen, leek wel een reuzepannekoek :p

Dus het is een placebo effect? De voordelen die je nu noemt, zitten tussen je oren en zou je ook zonder eca kunnen halen. Gezien jouw pogingen zou het zeker helpen, maar zou het voor iemand die de goeie mindset heeft ook helpen. Gezien je niet bepaalde cijfers/feiten noemt.

Zal toch wel een verschil moeten zijn tussen geen supps, lip-6 en eca.

Iig excuses, had me er beetje op verkeken. Zo te zien valt het reuze mee hoe schadelijk is.

Nee geen placebo-effect. Of naja, misschien wel als extraatje dan is dat bonus haha. Maar efedrine doet echt wat met je, ik weet niet hoeveel jij er over heb gelezen maar tenzij je er niet goed op reageert voel je het verschil vrij snel (warm, onrustig, energiek, zweten etc.). En wat is er mis met mijn mindset :mad:

als je zo erg van je lichaam houd moet je ook niet gaan drinken of roken he dus bij het uitgaan zal je zulke dingen meemaken! eca zorgt voor snellere stofwisseling dus er is geen placebo effect.
Hier zeiken ze ook echt over dit is schadelijk dat is schadelijk het valt allemaal mee man. (niet tegen jouw bedoelt overigens!)

Echt "drinken" doe ik niet. Af en toe een biertje maar das wat anders dan zuipen. Roken, mja... Af en toe sigaartje maar zwaar incidenteel.

Maar wat is je winst ermee, ten opzichte van niet gebruik. Dat vraag ik me af, moet ik denken aan 0,5kg extra vet per maand of 2kg extra vet per maand. Is een groot verschil.

Oh en ik drink niet, rook niet en neem ook geen drugs
:trollface:

Per persoon verschillend. Heb behoorlijk goede resultaten gehoord en wat mindere resultaten (maar nog steeds resultaten). Ik wil sowieso niet te veel focussen op gewichtsverlies. Staat niet gelijk met vetverlies, zeker niet in een cut met supps.

ik ga in juni beginnen ermee zal ook een log posten als je interesse hebt, zal ook een aas log posten volgend jaar.

http://www.youtube.com/watch?v=SzYRvaD-xkQ

@MC, leuke info hier. Weet niet of je dit al hebt gelezen.

[Link niet meer beschikbaar]

Moet je het ook voor je KT nemen, als je daarna gaat cardio. Of alleen voor je cardio.

Ligt er aan op welke dag. Als dat spul echt een dikke energiekick geeft wil ik er nuchtere cardio mee doen. Als in 20mg oid nemen, nog een half uurtje tukken tot ie inkickt, wheyshake of BCAA's en gaan. Verder iets van een uurtje voor t trainen (doe cardio na mn KT). Beetje puzzelen want efedrine wil je niet binnen een uur na je maaltijd innemen maar een beetje PWO-meal is ook wel relaxed. En je hebt dus het antwoord op je eigen vraag gegeven: t werkt :P

Maar mensen 90gr efedrine per dag toedienen... :roflol: Dan space je em echt als dat je eerste keer is. Wel jammer dat ze verder niet ingaan op cijfers van de probleemgevallen. Voor hetzelfde geld lag 3/4 van die mensen binnen een week in coma, dat kan je niet uit t onderzoek opmaken. Blijft een propaganda-onderzoekje van een fabrikant natuurlijk.

Haha, ja je moet wat he :D Dronk het laatste beetje op bij mn studiegroep, krijg ik ook altijd wel leuke blikken. T beste nog is meisjes die in de klas vragen wat er in mn wheyshake zit. Zeg ik altijd "Ik neem gewoon zo'n shake en dan komt ALLES goed!".
Was een klasgenote. Rebound was het niet :roflol: Die meid heeft al een kind en is van dicht bij ook niet echt om je vingers bij af te likken... Maar jij zit bij de faculteit journalistiek dus? Wat was jij trouwens aan het kanen, leek wel een reuzepannekoek :p
aah - beter dus dat ik niet dichterbij kwam ;) hehe
ik bezoek sporadisch nog eens de Faculteit voor Communicatie en Journalistiek ja...was echt toevallig dat ik je tegenkwam hoor :p

ik at havermout pannenkoeken baas :D
2 ei
5 eiwit
80 gr havermout
zoetstof
kaneel
(optioneel een banaantje)
alles blenderen en dan opbakken in de koekenpan - best pittig om dat weg te werken hoor

• #3.344
aah - beter dus dat ik niet dichterbij kwam ;) hehe
ik bezoek sporadisch nog eens de Faculteit voor Communicatie en Journalistiek ja...was echt toevallig dat ik je tegenkwam hoor :p

ik at havermout pannenkoeken baas :D
2 ei
5 eiwit
80 gr havermout
zoetstof
kaneel
(optioneel een banaantje)
alles blenderen en dan opbakken in de koekenpan - best pittig om dat weg te werken hoor

Ja je zat flink te kauwen haha. Had je ff een inzinker trouwens? Ik zag je één keer echt kneiterhard draaien met je ogen :roflol:

• #3.346
:P Nice recept trouwens. Keertje proberen, kan je die shit goed bewaren in de koelkast?

Trouwens wel ff wachten met fatburnshit tot na mn tentamens over 3 weken ofzo.

:P Nice recept trouwens. Keertje proberen, kan je die shit goed bewaren in de koelkast?

Trouwens wel ff wachten met fatburnshit tot na mn tentamens over 3 weken ofzo.
afhankelijk van je doelen kun je die pancake varieren - ik heb dat ergens eens opgeschreven...ga het ff opzoeken

here you go:

Basic Bulk
6 hele eieren
80 gr havermout
1 banaan
2 eetlepels zoetstof
2 eetlepels kaneel
alles in de blender en vervolgens in de pan - deksel erop en eventueel keren (als je keert, laat dan de pancake op de deksel glijden en draai hem zo)

Heavy Duty
4 plakken ontbijtspek
3 eieren
4 ei-witten
80 gr havermout
1 banaan
1 eetlepel zoetstof
1 eetlepel kaneel
eerst het spek bakken...ondertussen de rest in de blender. Als je het spek gedraaid hebt en het is klaar - dan de rest erbij knallen

Ripped Cut-Cake
2 eieren
6 ei-witten
80 gr havermout
2 eetlepels zoetstof
2 eetlepels kaneel
deze is iets minder smaakvol, maar een perfect pre-workout meal of ontbijt tijdens het cutten

kom maar op met die karma - bitchezzz

Laatst bewerkt:
  • #3.348
Me like :meal: Binnenkort eens kijken of t wat is met brinta ipv havermout.

heavy duty :roflol: eens een keer proberen. de ripped eet ik al langer, lekker makkelijk als je van huis gaat ofzo :)

• #3.350
Waar bakken jullie die pannenkoeken in? Bakboter ofzo?

Me like :meal: Binnenkort eens kijken of t wat is met brinta ipv havermout.
het gaat in de blender kerel...dus waarom brinta ipv havermout?
heavy duty :roflol: eens een keer proberen. de ripped eet ik al langer, lekker makkelijk als je van huis gaat ofzo :)
inderdaad lekker makkelijk. die heavy duty eet ik echt zelden, maar heb ik wel eens gemaakt toen ik events ging trainen en dan halverwege de training ofzo
Waar bakken jullie die pannenkoeken in? Bakboter ofzo?
olie

waar staat die ene foto waar je op DL ?:P

MC hoelaat ga je knallen vandaag?

• #3.355
Nice, olie heb ik :D

Die foto staat ergens in m'n log... Wat was je er mee van plan? :roflol:

Ga over een uurtje ofzo benen doen. Trainen gaat nice, al drie knaltrainingen deze week en komen dr nog twee bij :cool:

Pannekoekuh..... lekkah....

Knalze BicMc

Jo is goed ik ga zo die kant uit ik zit nu ff te kijken wat ik t beste kan doen voor schouders daarna pak ik kleine spiergroepen en een zonnebankie.
Heb trouwens van dat b&f pannenkoeken mix spul besteld aangezien t in de actie is

• #3.358
Pannekoekuh..... lekkah....

Knalze BicMc

Jo is goed ik ga zo die kant uit ik zit nu ff te kijken wat ik t beste kan doen voor schouders daarna pak ik kleine spiergroepen en een zonnebankie.
Heb trouwens van dat b&f pannenkoeken mix spul besteld aangezien t in de actie is

Pannenkoekenmix bestellen bij B&F :p

Toch nog even uitstellen, moest nog boodschappen doen en ik ga eerst even een uurtje slapen want ik heb weer een klotenacht gehad ivm die verbouwing en shit. Vanmorgen verslapen en met 10 minuten de deur uit was ook niet relaxed.

Karma voor de heavy duty

Hahaha, mid day napje..... ouwe!!!

Terug
Naar boven