Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.361
Fooook peip in mn oor!

weer 3 pagina's moeten zoeken voor een training
wat is dat toch met jou metroman:D
ga je cutten ?

• #3.364
Kweet niet man. Heb een kater :D

• #3.366
Mja beetje pauper. Verslapen en hele dag gister een beetje in de soep gelopen haha. Avondeten was whey+water, later op de avond heel wat cals uit bier gehaald vrees ik. Maar een shake ipv kwark genomen om 6u vanacht. Vandaag om 2uur opgestaan, snel ontbijten en toen met mn band naar een gig. Soort van huzarensalade met broodjes kroket... Na afloop ging t zooitje nog langs de mac waar ik middelpunt van belangstelling was met mn bestelling: een flesje water. Wel een kipnugget gejat van de drummer. Vroeg naar bed, beetje katerig vandaag en morgen squatten.

No offence, maar goeie nachtrust, clean eten, harde trainingen, nog hardere cardio sessies.

Gaan meer wonderen verrichten dan deze routine + eca ;)

• #3.369
No offence, maar goeie nachtrust, clean eten, harde trainingen, nog hardere cardio sessies.

Gaan meer wonderen verrichten dan deze routine + eca ;)

True. Gelukkig was het feestje t waard ;) Qua cals valt de schade nog wel mee, nachtrust en dehydratie zijn erger denk ik.

• #3.371
Haha piep dus :P

jup, je begint doof te worden ;) heb ik ook vaker als ik terug kom van het uitgaan ..

• #3.373
Ik heb t bijna nooit, ga ook niet vaak uit. Maar dit was wel een erg vette afterparty :D

• #3.374
Nou niet echt om over naar huis te schrijven dit.

Squat
10xBW
10x20kg
3x50kg
3x60kg
3x80kg
3x100kg
3x100kg ****ing bijna-faal op de 2de rep al :mad:
3x100kg

Leg Extension (plate loaded)(Redden wat er te redden valt)
8x20kg
8x35kg
8x45kg
8x55kg
8x65kg
8x55kg
8x55kg
8x55kg

Halverwege mn cardiosessie genokt, licht in mn hoofd en alles. Niet cool. Komende tijd effe focussen op het fixen van mn ritme en tijdstip van mn eten. Ik ga echt nooit meer voor mn 2de meal naar de gym, werkt gewoon niet voor mij.

• #3.376
Moet zeker beter. een rep minder en een rustpauze meer dan vorige keer. Train sinds halverwege december 2009. Wel ups en downs gehad, maar over die periode.

Halverwege mn cardiosessie genokt, licht in mn hoofd en alles. Niet cool. Komende tijd effe focussen op het fixen van mn ritme en tijdstip van mn eten. Ik ga echt nooit meer voor mn 2de meal naar de gym, werkt gewoon niet voor mij.

Nice, toch niet genekt tijdens je cardio? Op de loopband? :D

• #3.378
Nee niet genekt, voelde em wel aankomen daarom ben ik gestopt. Was een intervalprogramma op de fiets.
Klote huis ook dit. Geen warm water meer en de magnetrons kunnen niet meer worden aangesloten. :fuu:

Ja je moet doen wat voor jezelf het beste werkt.

Maar hoezo kunnen er geen magnetrons worden aangesloten? :p

• #3.380
Ja je moet doen wat voor jezelf het beste werkt.

Maar hoezo kunnen er geen magnetrons worden aangesloten? :p

We zitten midden in een verbouwing. Hele huis ligt open. Echt inelkaar gezet door malloten trouwens. Komt echt oranje kranten uit het jaar 0 tussen de isolatie en metselwerk tevoorschijn wat mn broertje van 15 beter kan.

Terug
Naar boven