Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

heb je maar een halve training gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.382
Nee dit was qua oefeningen wel wat ik van plan was. Squat viel tegen dus extre leg-extensions gedaan. Cardio wel half natuurlijk. Benendag is eigenlijk meer quad-dag. Zit te denken om deadliftdag te veranderen in een rugdag met rackpulls en op benendag hamstrings mee te pakken.

• #3.383
Nu ik er over denk ga ik er even wat mee experimenteren denk ik zo.

Lat Pull (asap vervangen voor pullups)
Rackpulls
DB Rows
Hyperextensions
Straight Arm Pulldowns
Evt. Shrugs

Squats
Straight Leg Deadlift
Leg Extension
Lying Leg Curl
Seated Calf Raises

Benchpress
Incline DB Bench
Arnold Press/DB Shoulder Press
BB Shoulderpress/Pushpress
Rear Raises
CGBP
Dips/Overhead Cable Extensions

Zoiets gaat de basis worden voor mn nieuwe schema denk ik.

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

4x p/w dus

sowieso met jouw kracht ambities moet je gewoon UB/LB gaan trainen en je een tijdje focussen op de echte lifts

UB1
Bench Press
BOR
db shoulder press
Lat Pulldown - strict
SkullCrushers
(side laterals)

LB1
Squats
Speed Deadlifts
Leg Press
Lying Leg Curls

UB2
OH Press (MP/PP)
T-bar
CGBP
Straight Arm Pulldown
BB Curls
(face pulls)

LB2
Speed Squats
Deadlifts
Front Squats
Romanian DL/Goodmornings

even verzonnen op basis van jouw wensen...de kracht in je lats komt vanzelf wel als je gewoon je rug goed aanpakt.

Ff quoten voor mezelf.

In je quote staan 4 trainingen, en daarboven 3. Wat is het nou?

En had je 'hypo' tijdens cardio?

• #3.385
Nee ben aan het nadenken over mn schema. Zie vorige pagina (of eigenlijk niet) voor wat squats. Wat is een hypo precies? Doet me denken aan hyperventileren maar volgens mij is dat niet wat je bedoeld.

vanwege jouw zwakke presses zou ik voor een andere volgorde gaan op press-dag

BP als oef 1
OH (MP/PP) als oef 2
CGBP als of 3

je hebt CGBP nu veel te laat in je training staan en aangezien je triceps je zwakke punt zijn tijdens pressen zou ik die CGBP dus eerder doen

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

als je 4x p/w ub/lb doet kun je 2x p/w presses doen, dat zou nog wat beter zijn voor jou man

Laatst bewerkt:
  • #3.387
Mm ja, was meer een rijtje per spiergroep, nog niet per sé op volgorde maar goed punt. Zit even te denken of ik voor 3daagse split ga of UB/LB. Vind UB/LB interessant met eventueel 2 verschillende UB/LB dagen.

Bench
Shoulderpress variant
CGBP
Rear Raises
Rackpulls
DB Rows/Straight Arm Pulldowns/Lat Pulley?
BB Curls

Squats
Straight Leg Deadlifts
Leg Extension
Leg Curl
Seated Calf Raises
Abs :sd:

Beetje die richting.

Morgen is weer een nieuwe dag en dan voel je je weer stukken beter:D

als je iets fatsoenlijks op papier zet kijk ik er wel ff na ;)

• #3.393
Lijkt er een beetje op ja. Heb een tijd geleden na heavy deadlifts echt een half uur onderuitgezakt gezeten in de kleedkamer en kerel gaf me ook suiker opgelost in water en daarna ging het beter. Had vandaag t gevoel dat ik daar weer naartoe aan het fietsen was.

Welkom in mijn wereld ;)

Nee het is niet fijn nee, al zal jij er weinig serieus last van hebben aangezien je geen diabetes heb. Even wat snelle suikers en dan is het weer goed.

• #3.395
Welkom in mijn wereld ;)

Nee het is niet fijn nee, al zal jij er weinig serieus last van hebben aangezien je geen diabetes heb. Even wat snelle suikers en dan is het weer goed.

Tsja, ik weet een beetje hoe het voelt (tenminste bij mij dan, zal bij jou vast heftiger zijn) en kan er over het algemeen goed vandaan blijven. Maar ik heb het idee dat als ik maar 1 meal op heb ik een beetje moet oppassen. Meestal voel ik t ver van tevoren aankomen maar die keer met deadliften was het echt een harde naklap. Goeie tip van de snelle suikers.

Welkom in mijn wereld ;)

Hoe combineer jij BB met het spuiten van insline en je voeding?

Tsja, ik weet een beetje hoe het voelt (tenminste bij mij dan, zal bij jou vast heftiger zijn) en kan er over het algemeen goed vandaan blijven. Maar ik heb het idee dat als ik maar 1 meal op heb ik een beetje moet oppassen. Meestal voel ik t ver van tevoren aankomen maar die keer met deadliften was het echt een harde naklap. Goeie tip van de snelle suikers.

Heb soms ook wel eens dat ik ze niet voel. Al had ik met noxi pro, wel eentje de t*fus daar viel ik bijna flauw. 1x maar nooit meer noxi :D

Hoe combineer jij BB met het spuiten van insline en je voeding?

Spuit circa 7 tot 9x per dag bij elke maaltijd. Bloedsuikers zijn opzich vrij goed. Amper hyper's wat funest is voor bb. Wel redelijk wat hypo's wat niet erg goed is, het is alleen een kwestie van tijd wanneer ik zonder waarschuwing ga slapen.

Moet maandag naar lab voor controle (Urine en bloed) ben benieuwd wat eruit komt.

Heb soms ook wel eens dat ik ze niet voel. Al had ik met noxi pro, wel eentje de t*fus daar viel ik bijna flauw. 1x maar nooit meer noxi :D

Spuit circa 7 tot 9x per dag bij elke maaltijd. Bloedsuikers zijn opzich vrij goed. Amper hyper's wat funest is voor bb. Wel redelijk wat hypo's wat niet erg goed is, het is alleen een kwestie van tijd wanneer ik zonder waarschuwing ga slapen.

Moet maandag naar lab voor controle (Urine en bloed) ben benieuwd wat eruit komt.

Heb je een erfelijke vorm, of kun je er vanaf komen?
7 tot 9x per dag lijkt me lastig man. Je hebt toch ook trage ester insuline?
Sorrie voor de vragen hoor, gewoon interesse. :p

Heb je een erfelijke vorm, of kun je er vanaf komen?
7 tot 9x per dag lijkt me lastig man. Je hebt toch ook trage ester insuline?
Sorrie voor de vragen hoor, gewoon interesse. :p

Geen probleem met al die vragen ;)

Diabetes is niet erfelijk, en als je het eenmaal hebt kom je er nooit vanaf. Je lichaam denkt, dat je alvleesklier er niet bij hoort en vernietigd die eigenlijk. Geen alvleesklier = geen insuline = diabeet.
Enige manier hoe ik eraf kom is alvleesklier transplantatie.

Je hebt 2 typen.
Type 1 = Totaal geen insuline = spuiten of pomp
Type 2 = Deels insuline = Pilletjes

Mwah vind het spuiten niet erg, enige waarvan ik baal is dat ik vrij vaak een insuline piek per dag creer wat eerder leid tot het aanzetten van buik vet. Zoals op de foto's is te zien in me log, sta ik vrij laag in bf behalve rondom me middel en wss komt dat door diabetes.

Lange esthers kan, maar daarbij is het veel moeilijker te reguleren je bloedsuikers. Hoge bloedsuikers wil ik helemaal vermijden, want dat leid tot totaal geen opname van voedingsstoffen.

Oké thnx man. Maar de diabetes die je krijgt van overgewicht kun je toch vanaf komen als je echt drastisch afvalt en je voeding goed controleerd? Dat heb ik iig altijd gehoord..

Terug
Naar boven