- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4x p/w dus
sowieso met jouw kracht ambities moet je gewoon UB/LB gaan trainen en je een tijdje focussen op de echte lifts
UB1
Bench Press
BOR
db shoulder press
Lat Pulldown - strict
SkullCrushers
(side laterals)
LB1
Squats
Speed Deadlifts
Leg Press
Lying Leg Curls
UB2
OH Press (MP/PP)
T-bar
CGBP
Straight Arm Pulldown
BB Curls
(face pulls)
LB2
Speed Squats
Deadlifts
Front Squats
Romanian DL/Goodmornings
even verzonnen op basis van jouw wensen...de kracht in je lats komt vanzelf wel als je gewoon je rug goed aanpakt.

Morgen is weer een nieuwe dag en dan voel je je weer stukken beter![]()

als je iets fatsoenlijks op papier zet kijk ik er wel ff na![]()

of nietMorgen is weer een nieuwe dag en dan voel je je weer stukken beter![]()

Nee ben aan het nadenken over mn schema. Zie vorige pagina (of eigenlijk niet) voor wat squats. Wat is een hypo precies? Doet me denken aan hyperventileren maar volgens mij is dat niet wat je bedoeld.
Lijkt er een beetje op ja. Heb een tijd geleden na heavy deadlifts echt een half uur onderuitgezakt gezeten in de kleedkamer en kerel gaf me ook suiker opgelost in water en daarna ging het beter. Had vandaag t gevoel dat ik daar weer naartoe aan het fietsen was.

Welkom in mijn wereld
Nee het is niet fijn nee, al zal jij er weinig serieus last van hebben aangezien je geen diabetes heb. Even wat snelle suikers en dan is het weer goed.
Welkom in mijn wereld
Nee het is niet fijn nee, al zal jij er weinig serieus last van hebben aangezien je geen diabetes heb. Even wat snelle suikers en dan is het weer goed.
Tsja, ik weet een beetje hoe het voelt (tenminste bij mij dan, zal bij jou vast heftiger zijn) en kan er over het algemeen goed vandaan blijven. Maar ik heb het idee dat als ik maar 1 meal op heb ik een beetje moet oppassen. Meestal voel ik t ver van tevoren aankomen maar die keer met deadliften was het echt een harde naklap. Goeie tip van de snelle suikers.

Hoe combineer jij BB met het spuiten van insline en je voeding?
Heb soms ook wel eens dat ik ze niet voel. Al had ik met noxi pro, wel eentje de t*fus daar viel ik bijna flauw. 1x maar nooit meer noxi
Spuit circa 7 tot 9x per dag bij elke maaltijd. Bloedsuikers zijn opzich vrij goed. Amper hyper's wat funest is voor bb. Wel redelijk wat hypo's wat niet erg goed is, het is alleen een kwestie van tijd wanneer ik zonder waarschuwing ga slapen.
Moet maandag naar lab voor controle (Urine en bloed) ben benieuwd wat eruit komt.

Heb je een erfelijke vorm, of kun je er vanaf komen?
7 tot 9x per dag lijkt me lastig man. Je hebt toch ook trage ester insuline?
Sorrie voor de vragen hoor, gewoon interesse.![]()