Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Oké thnx man. Maar de diabetes die je krijgt van overgewicht kun je toch vanaf komen als je echt drastisch afvalt en je voeding goed controleerd? Dat heb ik iig altijd gehoord..

Geen idee, heb type 1.

Je kan mss minder pilletjes nemen, maar lijkt mij niet dat je eerst wat uitschakelt/vernietigt het daarna opeens weer doet.

Karma is op. :( Die hou je tegoed.

Sorry Mac voor de topic highjack. :p

tijpe 1= is op vaak jonge leeftijd een "gronische"aandoening en je moet spuiten:o
Type 2 wordt ook wel ouderdomsziekte genoemd. Komt erop neer dat je eerder dood gaat, dan dat de zuikerziekte je lichaam kan aantasten. medicatie begint meestal met een pilletje, maar goed khal arm eten kan ook al helpen:D

tijpe 1= is op vaak jonge leeftijd een "gronische"aandoening en je moet spuiten:o
Type 2 wordt ook wel ouderdomsziekte genoemd. Komt erop neer dat je eerder dood gaat, dan dat de zuikerziekte je lichaam kan aantasten. medicatie begint meestal met een pilletje, maar goed khal arm eten kan ook al helpen:D

En bij type 1 ga je dus sneller dood door diabetes, dan door ouderdom?

Mooi uitzicht :)

En bij type 1 ga je dus sneller dood door diabetes, dan door ouderdom?

Mooi uitzicht :)

Nee zo bedoel ik het niet:D, maar als je niet goed met diabetici omgaat, dan krijg je heel veel mankementen aan je lichaam:o. Ga je niet goed met je lichaam om dan vallen sommige functies uit omdat bijv de haarvaten dichtslippen:(.

Ik weet, maar dan moet je het goed bont maken wil je dat voor elkaar krijgen ;)

Als ik dat niet krijg kan ik ook oud worden.

Brutale topic highjack, nice.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:o

Ik ben wegh hier! :D

I'll be back:cool:
for another topic highjack

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.420
Wtf just happened :roflol:

Terug
Naar boven