- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GTFO, ga jij nu maar mijn topcreatie in het wat eet je nu topic bewonderen.
Als je zo'n toon aanslaat tegen mijn logvolgers ben je hier niet welkom. Zeker niet omdat je eigen trainingen lame as **** zijn en je het tegen iemand hebt die ontiegelijk veel meer kennis in huis heeft dan jij ooit zult hebben van BB.
Thnx, was er zelf niet zo weg van.

Interval na de KT 3/4 × per week ofzo?
Ga je fasted steady state cardio doen nu dus, geen interval meer?
Lol thuis niet kunnen douchen, geen magnetron e.d, wtf het klinkt echt alsof je in een crackhouse leeft![]()
Misschien met ECA.
Ah das wel chill, samen bb voedsel eten en trainen, ben je toch een beetje extra gemotiveerd lijkt meEn per 1 april komt een goeie maat van me in huis wonen die ook een potje gaat knallen in de gym![]()

En we delen een koelkast hier in huis dus dat komt goed. 1 plank kwark, 1 plank kip haha.speed squats kan prima voor heavy deads - fungeert dan meer als een warming-upGoed schema. Zou alleen bij LB2 speed squats en DL omdraaien.
dit zou ik ervan makenUB1
Bench Press
Yates Row
DB Shoulder Press / Dips
Lat Pully
SkullCrushers
Upright Row
LB1
Squats
Speed Deadlifts
Leg Press
Lying Leg Curls
calf raises & abs
UB2
OH Press (MP/PP)
T-Bar Row
CGBP
Straight Arm Pulldown
BB Curls
Face Pulls
LB2
Speed Squats
Deadlifts
Front Squats
Romanian Deadlift
calf raises & abs
Goed schema. Zou alleen bij LB2 speed squats en DL omdraaien.
En Romanian DL is toch ongeveer tzelfde als Stiff Leg? Front Squats word lache de eerste keer
Vind het geen fijn idee dat hoe harder ik ga op squats hoe harder ik zuig op frontsquats, maar I'll give it a try 
Ja precies. En steady state is inderdaad het plan. Heb geen ambities om mezelf dood te cardioenMisschien met ECA.
Mmm crackhouse... Haha. Ja onze badkamer/keuken ligt helemaal aan puin man. Drama. Over 6 uur beginnen ze waarschijnlijk met herrie maken. Behoorlijk onleefbaar dit, maja, na de verbouwing moet het allemaal wat chiller worden. En per 1 april komt een goeie maat van me in huis wonen die ook een potje gaat knallen in de gym![]()
Tenzij mensen ineens met goeie argumenten tegen komen ga ik straks hieraan beginnen. Inspired by Sjaak.
UB1
Bench Press
Yates Row
DB Shoulder Press
Lat Pully
SkullCrushers
Upright Row
(DB Curls/Hammercurls)
LB1
Squats
Speed Deadlifts
Leg Press