AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

thread-hijack.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.422
GTFO, ga jij nu maar mijn topcreatie in het wat eet je nu topic bewonderen.

Als je zo'n toon aanslaat tegen mijn logvolgers ben je hier niet welkom. Zeker niet omdat je eigen trainingen lame as **** zijn en je het tegen iemand hebt die ontiegelijk veel meer kennis in huis heeft dan jij ooit zult hebben van BB.

on topic: goeie training MC.M :thumbs:

Thnx, was er zelf niet zo weg van.

Als je zo'n toon aanslaat tegen mijn logvolgers ben je hier niet welkom. Zeker niet omdat je eigen trainingen lame as **** zijn en je het tegen iemand hebt die ontiegelijk veel meer kennis in huis heeft dan jij ooit zult hebben van BB.

Thnx, was er zelf niet zo weg van.

y so hard brah :sad:
probeer gewoon je log on topic te houden, die van mij is al een paar keer gelocked vanwege of topic.

moet tog iets zegge om on topic te blijve :o

• #3.424
Het is je attitude bro. GTFO=get the fock out. Snap nou eens dat dat vrij offensief is. Verder niks persoonlijks, maar t gaat me puur om de toon die je aanslaat.

ow zo, ach jah das een van de stopwoorden van bijna iedereen op dit forum :o mar hey tis jou log

btw wel een cheap shot om mijn trainingen zwak te noemen als je me nog nooit hebt zien trainen, ik probeer altijd alles te geven ;)

jij tog ook?

• #3.426
Ik heb je inderdaad nog nooit zien trainen maar ik heb heel veel trainingen met dezelfde gewichten voorbij zien komen toen je log nog open was. Daar was dat op gebaseerd. Niet dat ik daar veel woorden aan vuil wil maken, volgens mij ben je inmiddels op de goede weg.

Hoe zit het met je cardio McM? kan zijn dat ik daar over heen gelezen heb lol

• #3.428
Vandaag halverwege genokt omdat ik een hypo voelde aankomen. Normaal gesproken minimaal 20 minuten interval op een stationairy bike. Probeer regelmatig een trapje hoger te gaan. Wil ook wel eens hardlopen. Wil eigenlijk de switch naar fasted cardio gaan maken maar daar wacht ik ff mee tot ik weer thuis kan douchen.

Interval na de KT 3/4 × per week ofzo?
Ga je fasted steady state cardio doen nu dus, geen interval meer?
Lol thuis niet kunnen douchen, geen magnetron e.d, wtf het klinkt echt alsof je in een crackhouse leeft :roflol:

• #3.430
Interval na de KT 3/4 × per week ofzo?
Ga je fasted steady state cardio doen nu dus, geen interval meer?
Lol thuis niet kunnen douchen, geen magnetron e.d, wtf het klinkt echt alsof je in een crackhouse leeft :roflol:

Ja precies. En steady state is inderdaad het plan. Heb geen ambities om mezelf dood te cardioen :P Misschien met ECA.
Mmm crackhouse... Haha. Ja onze badkamer/keuken ligt helemaal aan puin man. Drama. Over 6 uur beginnen ze waarschijnlijk met herrie maken. Behoorlijk onleefbaar dit, maja, na de verbouwing moet het allemaal wat chiller worden. En per 1 april komt een goeie maat van me in huis wonen die ook een potje gaat knallen in de gym :)

• #3.432
Ja precies. Hij heeft een tijd in Londen gewerkt en de paar weken voor ie daar heen ging zijn we samen naar de gym geweest. Toen was hij een beetje gemiddeld gemotiveerd ofzo maar die gast staat nu echt te popelen om sterker te worden :D En we delen een koelkast hier in huis dus dat komt goed. 1 plank kwark, 1 plank kip haha.

• #3.433
Tenzij mensen ineens met goeie argumenten tegen komen ga ik straks hieraan beginnen. Inspired by Sjaak.

UB1
Bench Press
Yates Row
DB Shoulder Press
Lat Pully
SkullCrushers
Upright Row
(DB Curls/Hammercurls)

LB1
Squats
Speed Deadlifts
Leg Press
Lying Leg Curls
(abs)

UB2
OH Press (MP/PP)
T-Bar Row
CGBP
Straight Arm Pulldown
BB Curls
Rear Raises

LB2
Speed Squats
Deadlifts
Leg Extension
Stiff Leg Deadlift
(calves)

Goed schema. Zou alleen bij LB2 speed squats en DL omdraaien.

ub lb is the way to go

speed squats kan prima voor heavy deads - fungeert dan meer als een warming-up

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

UB1
Bench Press
Yates Row
DB Shoulder Press / Dips
Lat Pully
SkullCrushers
Upright Row

LB1
Squats
Speed Deadlifts
Leg Press
Lying Leg Curls
calf raises & abs

UB2
OH Press (MP/PP)
T-Bar Row
CGBP
Straight Arm Pulldown
BB Curls
Face Pulls

LB2
Speed Squats
Deadlifts
Front Squats
Romanian Deadlift
calf raises & abs
dit zou ik ervan maken

• #3.437

Mm, kwestie van uitproberen denk ik. Geloof wel dat het kan werken.

Ben benieuwd wat het voor me gaat doen! Zeker de speeddagen op squat en deadlift.

Dus dips erbij op UB1 of ivp DB Shoulderpress en bij LB 1 én 2 abs+calves? En ik vind die Rear Raises te lekker om te vervangen voor facepulls. Heb juist het idee dat dat t enige is wat op dit moment een beetje werkt voor mn schouders :) En Romanian DL is toch ongeveer tzelfde als Stiff Leg? Front Squats word lache de eerste keer :rolleyes: Vind het geen fijn idee dat hoe harder ik ga op squats hoe harder ik zuig op frontsquats, maar I'll give it a try ;)
Thnx Sjaak

Denk ook dat je squats niet heel veel speed zullen hebben na een zware deadlift sessie.

• #3.439
:d

Ja precies. En steady state is inderdaad het plan. Heb geen ambities om mezelf dood te cardioen :P Misschien met ECA.
Mmm crackhouse... Haha. Ja onze badkamer/keuken ligt helemaal aan puin man. Drama. Over 6 uur beginnen ze waarschijnlijk met herrie maken. Behoorlijk onleefbaar dit, maja, na de verbouwing moet het allemaal wat chiller worden. En per 1 april komt een goeie maat van me in huis wonen die ook een potje gaat knallen in de gym :)

Steady fasted cardio is prima: je hartslag heel hoog krijgen dient weer hele andere doelen zoals een betere conditie.

Wanneer is je verbouwing klaar?

Tenzij mensen ineens met goeie argumenten tegen komen ga ik straks hieraan beginnen. Inspired by Sjaak.

UB1
Bench Press
Yates Row
DB Shoulder Press
Lat Pully
SkullCrushers
Upright Row
(DB Curls/Hammercurls)

LB1
Squats
Speed Deadlifts
Leg Press
Lying Leg Curls
(abs)

UB2
OH Press (MP/PP)
T-Bar Row
CGBP
Straight Arm Pulldown
BB Curls
Rear Raises

LB2
Speed Squats
Deadlifts
Leg Extension
Stiff Leg Deadlift
(calves)

Je schema ziet er goed uit. Alleen als je zo jaloers bent op mijn chins (die ook niet van een wereldniveau zijn maartoch) en je wilt ze beter krijgen, zul je ze wel moeten verwerken in je schema anders kun je er nooit veel sterker op worden natuurlijk! :p

Als je het trouwens perfect wil hebben, zou je kunnen overwegen DB press te vervangen voor schuin banken omdat je nu 2 oefeningen voor de voorkant schouders hebt en niks voor bovenkant borst. Ik weet ook niet alles van trainingsschema's, maar dat is wat mij opviel.

Terug
Naar boven