- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Ja, gewoon beetje hersenloos sjokken is the way to go op de nuchtere maag lijkt me.
Verbouwing duurt nog wel ff. Moet echt heel veel gebeuren. Hoorde die bouwvakkers net praten "Dat die bewoners bij t douchen niet naarbeneden zijn gestort, ik zet een halve voet onder die douchebak en ik zak er doorheen"
Tsja chins er in verwerken gaat een beetje moeilijk als ik ze nog niet kan
Schouders zijn op zich een zwak punt dus ik heb er geen problemen mee om veel te pressen. Lijkt me wel een keer goed. Incline is wat voor te zeggen maar heb ik nooit echt gedaan dus ik ga eerst even aan het schema en de andere nieuwe oefeningen wennen denk ik.
Verbouwing duurt nog wel ff. Moet echt heel veel gebeuren. Hoorde die bouwvakkers net praten "Dat die bewoners bij t douchen niet naarbeneden zijn gestort, ik zet een halve voet onder die douchebak en ik zak er doorheen"

Tsja chins er in verwerken gaat een beetje moeilijk als ik ze nog niet kan

Schouders zijn op zich een zwak punt dus ik heb er geen problemen mee om veel te pressen. Lijkt me wel een keer goed. Incline is wat voor te zeggen maar heb ik nooit echt gedaan dus ik ga eerst even aan het schema en de andere nieuwe oefeningen wennen denk ik.

. Imo zijn setjes chinnen van 2 reps nog steeds 10x beter dan lat pulldown
Elke set was kneiterzwaar maar ben hier wel blij mee 

) Dacht meteen al "dit schiet niet op" dus ik druk dat tempo omhoog, gaat dat hele apparaat ineens omhoog tot een hellingshoek van 10.5 graden
Als ik die tellers mag geloven 300+ cals verbrand.

Was van plan naar 5x5x62.5 toe te werken en dan weer te verhogen.