MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.441
Ja, gewoon beetje hersenloos sjokken is the way to go op de nuchtere maag lijkt me.
Verbouwing duurt nog wel ff. Moet echt heel veel gebeuren. Hoorde die bouwvakkers net praten "Dat die bewoners bij t douchen niet naarbeneden zijn gestort, ik zet een halve voet onder die douchebak en ik zak er doorheen" :roflol:
Tsja chins er in verwerken gaat een beetje moeilijk als ik ze nog niet kan :sad:
Schouders zijn op zich een zwak punt dus ik heb er geen problemen mee om veel te pressen. Lijkt me wel een keer goed. Incline is wat voor te zeggen maar heb ik nooit echt gedaan dus ik ga eerst even aan het schema en de andere nieuwe oefeningen wennen denk ik.

1 chin kun je ook mee uitbouwen he;). Imo zijn setjes chinnen van 2 reps nog steeds 10x beter dan lat pulldown

• #3.444
1 chin kun je ook mee uitbouwen he;). Imo zijn setjes chinnen van 2 reps nog steeds 10x beter dan lat pulldown

Dus toch elke UB workout 1 pullup doen? :P

Vette shit! Mn pa is drummer, die heeft nog wel ergens van die grippers liggen geloof ik. Zo'n voorarm roller gaat lastig maar ik denk dat ik een heel end kom met setjes tot fail op die gripper en/of static holds.

• #3.445
Benchpress
12x20kg
6x40kg
4x50kg
5x62.5kg
5x62.5kg
5x62.5kg
3x60kg
3x60kg :wl: Elke set was kneiterzwaar maar ben hier wel blij mee :cheer:

Yates Row
5x20kg
8x40kg
8x60kg
8x60kg
8x60kg
8x60kg

Moet de vorm nog een beetje onder de knie krijgen. Gelukkig was Sjaak in town [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dips Schouder ongeveer tot elleboogdiepte. Binnenkort misschien eens 2x5 verzwaard en dan nog wat met alleen BW dr achteraan om meer op kracht te focussen voor mn bench.
10xBW
6xBW
5xBW

Lat Pulldown
5x32kg
5x45kg
5x59kg
5x59kg
5x59kg

Toen ging de hele sportschool ineens superdude doen dus was er geen kleine barbell meer. Skullcrushers gedaan met DB's, waarschijnlijk meer lying DB extension ofzo /care

8x6kg
8x8kg
8x7kg
7.5x6kg

Upright Row Voelde ergens heel fijn en ergens heel k*t :p
8x10kg+Stang
8x20kg+Stang
12+x10kg+Stang

Barbell Curl
6x20kg+Stang
10x10kg+Stang
10x10kg+Stang

30minuten hardgelopen waarvan de eerste 15 minuten interval (ramde per ongeluk op de noodknop :mad:) Dacht meteen al "dit schiet niet op" dus ik druk dat tempo omhoog, gaat dat hele apparaat ineens omhoog tot een hellingshoek van 10.5 graden :fuu: Als ik die tellers mag geloven 300+ cals verbrand.

Veel nieuwe oefeningen vandaag, ****ing tevreden over mn bench. Sinds ik in een calory-deficit zit maak ik de gains van mn leven. Ofzo.

Awwwwwwh Yeaaah. Bench sessies!

Nice work McMetro. :thumbs:
Net volume op de bank. De vorige tietentraining zag ik veel setjes met 60, en nu al aardig wat met 62,5. Keep the progression up!

Gefeliciteerd met je bench man ;)
Nu naar de 10 reps toe :)

Maar als je op kracht wil focussen op de bank, waarom doe je dan geen 5x5 of 10x3 NIET tot falen. Elk setje met hetzelfde gewicht, en hetzelfde aantal reps. De week erop 2,5-5,0kg erbij. Instant kracht win.

• #3.451
Nice work McMetro. :thumbs:
Net volume op de bank. De vorige tietentraining zag ik veel setjes met 60, en nu al aardig wat met 62,5. Keep the progression up!

Dank!

Gefeliciteerd met je bench man ;)
Nu naar de 10 reps toe :)

Thnx! 10? :eek: Was van plan naar 5x5x62.5 toe te werken en dan weer te verhogen.

Maar als je op kracht wil focussen op de bank, waarom doe je dan geen 5x5 of 10x3 NIET tot falen. Elk setje met hetzelfde gewicht, en hetzelfde aantal reps. De week erop 2,5-5,0kg erbij. Instant kracht win.

Mm. Wat ik nu doe lijkt aardig te werken. Mn bench gaat omhoog terwijl ik in een calorietekort zit dus ik ga nu even niet al te veel wijzigen. Wat ik nu doe qua triceps/benchwerk werkt voor me. Never change a winning team eh ;) En t was dichtbij falen maar had verder geen spotter ofzo. Gewoon tot de max gepusht :) Wat ik nu doe lijkt trouwens erg op 5x5, alleen als ik 5x5 met één gewicht kan verhoog ik de volgende keer.

Goed bezig BigMc!

de tellers op die cardiomachines kloppen niet altijd hoor kerel - maar je was goed bezig. Skulls kun je trouwens ook met een normale barbell doen hoor...dus volgende keer geen excuses ;)

ben je er morgen nog?

30minuten hardgelopen waarvan de eerste 15 minuten interval (ramde per ongeluk op de noodknop ) Dacht meteen al "dit schiet niet op" dus ik druk dat tempo omhoog, gaat dat hele apparaat ineens omhoog tot een hellingshoek van 10.5 graden Als ik die tellers mag geloven 300+ cals verbrand.

Zit wel ongeveer in de goede richting, maar misschien wat te weinig. Als ik normaal hardloopt zit ik rond de 680 een uur:D

niveau 10.5 geen helling

P.S. ben je weer bij de mensen???

Laatst bewerkt:
:D

jij wilt anoniem blijven dus omdat ik anders ook ga posten wanneer jij scheef deadlift? :P
anoniem? heb afgelopen jaar met de fotocontest van dbb meegedaan, dus dan kun je de anonimiteit gedag zeggen heh ;)
daarnaast roept m'n trainingsmaatje sowieso sjaak tegen mij, dus wat dat betreft :p

Laatst bewerkt:
anoniem? heb afgelopen jaar met de fotocontest van dbb meegedaan, dus dan kun je de anonimiteit gedag zeggen heh ;)

Hehe heb je een linkie voor me? Ben je Joel of Seskin of Emrah ?

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

daarnaast roept m'n trainingsmaatje sowieso sjaak tegen mij, dus wat dat betreft :p

Hoelaat train je meestal? ik train dr al zo lang (niet lang serieus) maar moet je wel is gezien hebben dan

Terug
Naar boven