MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.461

:D

de tellers op die cardiomachines kloppen niet altijd hoor kerel - maar je was goed bezig.

Ik zei ook als ;)

Skulls kun je trouwens ook met een normale barbell doen hoor...dus volgende keer geen excuses ;)

ben je er morgen nog?

Mja is zo'n gedoe, voelde ze zo ook goed maar volgende keer zeker skulls.

Nee man, was om een uurtje of half 6 naar huis gegaan haha. Morgen LB1 :)

Zit wel ongeveer in de goede richting, maar misschien wat te weinig. Als ik normaal hardloopt zit ik rond de 680 een uur:D

niveau 10.5 geen helling

P.S. ben je weer bij de mensen???

10.5 was de hellingshoek die af en toe om de hoek kwam kijken. Steady 9.1 km/u.

Hoe bedoel je mensen? Wat zijn dat uberhaupt? :p

waarschijnlijk herken je mij wel en ik jou ook wel :p ik ben nu wel een kilo of 10 zwaarder dan op die foto's trouwens ;)

Patser ;)

10.5 was de hellingshoek die af en toe om de hoek kwam kijken. Steady 9.1 km/u.

Hoe bedoel je mensen? Wat zijn dat uberhaupt?

de hellingshoek snapte ik:D, vandaar ook de khal.

Of het beter gaat dan gisteren:o (weer bij de mensen)

lekkere training hoor metroman
de bench + rows lekker gelijk op

• #3.464
de hellingshoek snapte ik:D, vandaar ook de khal.

Of het beter gaat dan gisteren:o (weer bij de mensen)

khalorien?:P Wat beter gaat? Slapen? Trainen? Ik snap je niet (zal ik ooit vrouwen begrijpen... Zucht) :p

lekkere training hoor metroman
de bench + rows lekker gelijk op

Merci. Ja, ik weet niet of dat iets positiefs is want mn bench is niet zo sterk nog :o Heb wel het idee dat als ik em wat vaker doe en goed op mn techniek blijf letten dat ik dan al snel meer kan pakken op die rows.

Daaamn, altijd als ik je logje terug wil checken moet ik altijd 4 a 5 paginas terug om mee te zijn :D Haha, sterke bench gozer, keep it up! Je hebt geluk met een leermeester als grotesjaak !

• #3.466
Daaamn, altijd als ik je logje terug wil checken moet ik altijd 4 a 5 paginas terug om mee te zijn :D Haha, sterke bench gozer, keep it up! Je hebt geluk met een leermeester als grotesjaak !

IMA SPAMMAGNET! Gheghe. Thnx man. Ja Sjaak helpt me dik vooruit. Bench ging nice vandaag. Volgende keer 3x5x62.5 maar dan easy ;)

Lekker benchen, heb ook altijd moeite daar hoger mee te komen, RESTECP!

Haha hier is zo veel fout gegaan :roflol:

Haha maar wel met opzet hoor:
images?q=tbn:ANd9GcSUvYb6afukYYJhP0QPUfXh2BY7wW_C5YsFEZwOv6XVZFZJub37&t=1.jpg

• #3.470
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha pas maar op dat je log niet gesloten wordt wegens off topic door de DBB Gestapo! :D

Nee maar hoe gaat het met chin-ups dan? Ik kan er nog steeds maar 1 met goede vorm, probeer nu op de lat pull down zo zwaar te komen dat ik uiteindelijk mijn eigen BW kan tillen en dan verder bezig gaan met chins, zijn wel 10 × beter volgens mij

• #3.472
Tsja volgens mij heb ik nog steeds niet echt de kracht voor pullups/chinups. Vandaag lat pully gedaan aan zo'n cablestation met stang met brede grip. Kan dan fatsoenlijk setjes maken met 60kg ofzo maar kom niet in de buurt van mn BW. Op een lat pulldown apparaat met 2 hendels (kan alleen die oefening op) kom ik wel in de buurt met sets van 77kg. Ik ga me daar na mn cut op focussen denk ik. Nu eerst mn triceps/schouders hard aanpakken en gewoon hard rug blijven doen dan moet het wel goed komen als ik wat BF%jes lager zit!

pullups worden steeds makkelijker zodra je gaat zakken in BF :) ik kijk er ook naar uit om 5 kilo lichter te zijn ;)

• #3.474
Mweh voorlopig lijkt mn gewicht stabiel te blijven. Op zich niet vervelend aangezien ik kracht aan het winnen ben. Morgenochtend nog eens wegen!

• #3.475
Op de planning voor vandaag:

LB1
Squats
Speed Deadlifts
Leg Press
Lying Leg Curls
Abs
Seated Calf Raises

Iemand enig idee hoe zwaar ik die speed deadlifts kan pakken? Zat zelf aan een kilo of 90 te denken.

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:14 ----------

Morgenochtend nog eens wegen!

Kudt vergeten :mad:

Ik zou die speed deads op 60% van je max pakken. You do the math

Op de planning voor vandaag:

LB1
Squats
Speed Deadlifts
Leg Press
Lying Leg Curls
Abs
Seated Calf Raises

Iemand enig idee hoe zwaar ik die speed deadlifts kan pakken? Zat zelf aan een kilo of 90 te denken.
het gaat om technisch liften met zoveel mogelijk speed heh...pak deze week maar even 80 en doe dan 8x2 ofzo - veel rust hoef je niet te nemen.

• #3.478
Mja, ga eerst eens een serie singles proberen op 80kg en ff kijken hoe t aanvoelt.

Sjaak's schema volgen = win:D!

Terug
Naar boven