MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Meen me te herinneren dat het beter is low reps te draaien in de cut vanwege minder kh / minder energie.

Mss denk jij daar anders over. Nette training iig!

Je hebt toch net getraind, dan heb je na de training toch wel een fatsoenlijke maaltijd gegeten?

Ja, volgens mij komt dat deels door de spam waardoor mensen altijd uren aan het zoeken zijn naar mijn vorige training haha. Maar ik heb maandag nog een best nice benchsessie gehad en morgen weer upperbody dus qua trainingsfrequentie valt het wel mee. Ben niet zo'n volumemonster over het algemeen denk ik.

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Heb trouwens honger als een paard. Must... Resist... :sad:

Nou, je bent goed bezig, en ik ben blij te horen dat niet iedereen zo machinemonster is:D, gezond met het lichaam(sorry sommige:() is ook belangrijk.

Je gaat je paard maar inslikken:rolleyes:, niks ervan en uit de koelkast blijven:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.803
Meen me te herinneren dat het beter is low reps te draaien in de cut vanwege minder kh / minder energie.

Mss denk jij daar anders over. Nette training iig!

Je hebt toch net getraind, dan heb je na de training toch wel een fatsoenlijke maaltijd gegeten?

Mm, ja ik geloof daar niet zo in. Als je maar een decent pre-workoutmeal naar binnen werkt voor je training. Hoor wel vaak dat mensen in de cut juist high-rep gaan draaien en supersetten om tijdens hun workout meer cals te verbranden.
Na mn training een shake met melk, nog wat kip liggen die nog wel op gaat en vanavond kwark. Daar zal ik het mee moeten doen. Dilemma naverbranding van cardio en daarom geen carbs willen of carbs willen om die amino's beter je spieren in te transporteren.

Nou, je bent goed bezig, en ik ben blij te horen dat niet iedereen zo machinemonster is:D, gezond met het lichaam(sorry sommige:() is ook belangrijk.

Je gaat je paard maar inslikken:rolleyes:, niks ervan en uit de koelkast blijven:D

Gheghe. Je link met gezondheid snap ik alleen niet zo (vrouwen begrijpen heb ik al opgegeven maar elke keer ben ik weer flabbergasted :D). En nee, ik blijf van het paard af :sad:

Hallo, gezond sporten!!!! Ik wist niet dat jij zo ver van vrouwen af stond:)

wanneer komen de pics van het liften dan :eyebrow:

Cutten suckt idd :p. Ik heb het over de dag redelijk easy maar s'avonds is het altijd wenen. Net getrained , erna nog gefietst en heb wat rijstkoeken , noten en vis in olie gegeten. Maar ik zou gvd nog een half paard opkunnen :(.

Water zuipen om toch maar wat te vullen :p.

Suc6 met je cut mc!

Cutten suckt idd :p. Ik heb het over de dag redelijk easy maar s'avonds is het altijd wenen. Net getrained , erna nog gefietst en heb wat rijstkoeken , noten en vis in olie gegeten. Maar ik zou gvd nog een half paard opkunnen :(.

Suc6 met je cut mc!

Waarom eet je dan niet 's avonds vis en een berg groente (broccoli bijvoorbeeld?) - vult tenminste!

• #3.813

Yess

wanneer komen de pics van het liften dan :eyebrow:

Haha kom maar een keer langs. Gaan we meteen trainen.

Suc6 met je cut mc!

Ja echt he. Altijd aan het eind van de dag zegt je maag dan "hee, je bent wat eten vergeten". Wij gaan nog een keer samen een paard opeten deal? (Sorry blonde paardenmeisjes :x)

Waarom eet je dan niet 's avonds vis en een berg groente (broccoli bijvoorbeeld?) - vult tenminste!

Ja goeie. Moet er wel bijzeggen dat ik niet kan koken of afwassen of whatever. Morgen misschien wat komkommer halen voor zulke momenten maar opzich hou ik mezelf wel onder de duim hoor ;)

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Hee donder eens op met die friet in mn log :fuu:

Albert Heijn heeft zakken broccoli (goedkoop!) in de vriezer liggen. Magnetron of gewoon laten ontdooien en klaar!

neem je haar mee dan?

dan kom ik wel ff langs bro :D

Heftig squat volume! En een lekkere maaltijd daar. Tonijnsteak altijd +1!

• #3.817
Albert Heijn heeft zakken broccoli (goedkoop!) in de vriezer liggen. Magnetron of gewoon laten ontdooien en klaar!

Mja heb zelf ook wel sperziebonen liggen maar magnetron doet t niet. Gewoon ontdooide diepvriesgroente... Barf :P

neem je haar mee dan?

dan kom ik wel ff langs bro :D

Dacht dat het weer goed ging met je chick? ;)

Heftig squat volume! En een lekkere maaltijd daar. Tonijnsteak altijd +1!

Ja daar wel :mad:

Sow BigMc, das een BIG volume kerel.

Goed bezig.

Terug
Naar boven