- Waardering
- 1.623
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, volgens mij komt dat deels door de spam waardoor mensen altijd uren aan het zoeken zijn naar mijn vorige training haha. Maar ik heb maandag nog een best nice benchsessie gehad en morgen weer upperbody dus qua trainingsfrequentie valt het wel mee. Ben niet zo'n volumemonster over het algemeen denk ik.
---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------
Heb trouwens honger als een paard. Must... Resist...![]()
, gezond met het lichaam(sorry sommige
) is ook belangrijk.
, niks ervan en uit de koelkast blijven
Meen me te herinneren dat het beter is low reps te draaien in de cut vanwege minder kh / minder energie.
Mss denk jij daar anders over. Nette training iig!
Je hebt toch net getraind, dan heb je na de training toch wel een fatsoenlijke maaltijd gegeten?
Nou, je bent goed bezig, en ik ben blij te horen dat niet iedereen zo machinemonster is, gezond met het lichaam(sorry sommige
) is ook belangrijk.
Je gaat je paard maar inslikken, niks ervan en uit de koelkast blijven
![]()
). En nee, ik blijf van het paard af 
Hallo, gezond sporten!!!! Ik wist niet dat jij zo ver van vrouwen af stond![]()

Cutten suckt idd. Ik heb het over de dag redelijk easy maar s'avonds is het altijd wenen. Net getrained , erna nog gefietst en heb wat rijstkoeken , noten en vis in olie gegeten. Maar ik zou gvd nog een half paard opkunnen
.
Water zuipen om toch maar wat te vullen.
Suc6 met je cut mc!
Waarom eet je dan niet 's avonds vis en een berg groente (broccoli bijvoorbeeld?) - vult tenminste!
, ja broccoli is idd geen slecht idee. Ga morgen eens achter 1tje gaan
.Avondeten, tonijnsteak met friet, 2 borden daarvan.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

+1, VEEEEEEL GROENTE in de cut!Waarom eet je dan niet 's avonds vis en een berg groente (broccoli bijvoorbeeld?) - vult tenminste!
Cutten suckt idd. Ik heb het over de dag redelijk easy maar s'avonds is het altijd wenen. Net getrained , erna nog gefietst en heb wat rijstkoeken , noten en vis in olie gegeten. Maar ik zou gvd nog een half paard opkunnen
.
Water zuipen om toch maar wat te vullen.
Suc6 met je cut mc!
)Waarom eet je dan niet 's avonds vis en een berg groente (broccoli bijvoorbeeld?) - vult tenminste!

Albert Heijn heeft zakken broccoli (goedkoop!) in de vriezer liggen. Magnetron of gewoon laten ontdooien en klaar!

Heftig squat volume! En een lekkere maaltijd daar. Tonijnsteak altijd +1!

Mja heb zelf ook wel sperziebonen liggen maar magnetron doet t niet. Gewoon ontdooide diepvriesgroente... Barf
Dacht dat het weer goed ging met je chick?
Ja daar wel![]()

mac wordt saggie van de honger.