Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
In tegenstelling tot wat de rest hier zegt denk ik dat je best wel wat kg's vet kunt verliezen in de komende paar maanden (voelt voor jezelf wat lekkerder), en na de zomer weer wat kg's kunt pakken - je zult dan niet super-ripped staan deze zomer (is ook makkelijker met meer spiermassa)... Het motiveert een stuk om wat strakker in je vel te zitten, vooral als je meer kg's gaat pakken (want dan stijgt je vet% ook weer wat...).
Ik zeg: doen
Je Lat Pull Down vielen mij ook op. Heb het idee dat jij daar meer op kunt. Je draait nu hetzelfde gewicht als ik en jij zit met de rest toch een stukje hoger...
Als ik jou was zou ik nog niet gaan cutten. De weg naar 100kg zal nog wel even duren en je krachtstats zullen nog wle toenemen lijkt me als je gewoon blijft trainen.
Lat Pulldowns kun je vast wel hoger toch? Hoe voer je ze uit?
En dat je een squat in je onderrug voelt hoort zo. Als je niet zeker bent van de uitvoering, probeer het dan eens te filmen. En wat sneller die gewichten verhogen, dat kun je heus wel!
Mja, 100kg duurt nog wel een maand of wat, al ga ik wel hard nu En ik weet niet, ben altijd goed op na mn Lat-Pulldowns. Misschien eens als eerste of tweede oefening doen. Ik hou mn bovenlichaam altijd redelijk rechtop, en trek dan recht naar beneden met mn handen op de plek waar de bar een hoek maakt. Zal eens wat gewicht dr op knallen.
In tegenstelling tot wat de rest hier zegt denk ik dat je best wel wat kg's vet kunt verliezen in de komende paar maanden (voelt voor jezelf wat lekkerder), en na de zomer weer wat kg's kunt pakken - je zult dan niet super-ripped staan deze zomer (is ook makkelijker met meer spiermassa)... Het motiveert een stuk om wat strakker in je vel te zitten, vooral als je meer kg's gaat pakken (want dan stijgt je vet% ook weer wat...).
Ik zeg: doen
Tsja, ik denk dat een harde cut ten koste gaat van spiermassa winnen. Misschien een maand of een week of 5 cutten, t gaat er voor mij vooral om dat mn buikje en doeteugels draf zijn met de zomer :') Daarvoor hoef ik misschien ook niet onder de 15% te komen.
Je Lat Pull Down vielen mij ook op. Heb het idee dat jij daar meer op kunt. Je draait nu hetzelfde gewicht als ik en jij zit met de rest toch een stukje hoger...
Tsja, als ik mezelf nu droog ga cutten dan heb ik toch geen massa om mee te pronken... Dat liever een beetje massa met wat vet. T lijkt me mooi om mn buikje enzo dr af te cardioen, maar heb geen idee aan hoeveel kilo's/procenten ik dan moet denken.
Das tegek natuurlijk Pics? Meteen begonnen met cutten trouwens? Je traint nog niet zo lang toch? Je eerste prioriteit is dus vet verliezen en 2de prioriteit VVM winnen als ik het zo hoor?
Vandaag even niet gesquat. Ik vermoed dat het de vorige keer zo goed ging omdat ik langer dan normaal rust had, dus ga eens kijken hoe het uitpakt als ik om de week squat. Kan ik ook nog wat extra bovenlijf shizzle pakken om de week.
Mijn training:
Wou eigenlijk lateral pulldowns doen als eerste oefening maar de boel was erg lang bezet.
Conclusie: Deadliften werkt bijna net zo goed als je benen scheren, alleen dan met een paar rode strepen op je schenen en beurse plekken boven je knieen
Lateral Pulldown
8x30
8x25
20x20
20x25 (repout)
Met lange pauzes tussen mn een-na-laatste set en mn repout.
Chestpress
10x30
10x35
10x35
10x35
Lekker leeg.
Vertical Traction
Zoiets: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
2x30
10x40
10x50
10x60
10x60
10x60
Onder het mom van falende lateral pulldowns... Doe toch iets erg fout, want ik kwam echt niet hoger dan de 8 reps op 30kg. Dit zou toch maar een klein beetje meer dan een gewone lateral pulldown moeten zijn? Voelde em wel lekker.
Mn kokos whey van power supplements is op Moet nu door twee potten chocolade whey heen (mn pa zou dr eentje overnemen maar krabbelde terug ). Eerste pot chocoladesmaak is gelukkig bijna leeg. Snel weer kokos kopen, en misschien ook creatine. Maar daarvan heb ik nog een heleboel van XXL Nutrition.
K*tvraagje:
Hoeveel %/kilo's zal ik ongeveer moeten verliezen om lovehandle- en buikbuik-vrij te zijn?
Gegroet. Strijkplank here I come.
---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------
Oja, begon een beetje vlekken voor mn ogen te zien bij t deadliften
Conclusie: Deadliften werkt bijna net zo goed als je benen scheren, alleen dan met een paar rode strepen op je schenen en beurse plekken boven je knieen
Dat was met lange broek, vandaag de "bijna net zo goed"
Iemand een idee over wat er mis gaat met lateral pulldowns? Op de vertical traction machine bleek ik toch wel wat meer gewicht te kunnen, en die beweging zou niet zo heel veel moeten verschillen behalve de hoek van mn bovenarmen.
Misschien iets van achterliggende biceps? Ik merk als ik op de lat pulldown wat zwaarder ga dat mijn biceps het op een gegeven moment niet meer trekken..
15% should do the trick, weet niet waar je nu op staat?
Ik weet niet hoe jij je lat pulldown doet maar onderstaand filmpje zie ik als perfecte uitleg.
Intensiteit gaat boven het gewicht aan de kabel dus als dat goed zit groei je vanzelf
Misschien iets van achterliggende biceps? Ik merk als ik op de lat pulldown wat zwaarder ga dat mijn biceps het op een gegeven moment niet meer trekken..
15% should do the trick, weet niet waar je nu op staat?
Ik weet niet hoe jij je lat pulldown doet maar onderstaand filmpje zie ik als perfecte uitleg.
Intensiteit gaat boven het gewicht aan de kabel dus als dat goed zit groei je vanzelf
Je laat je bijna nooit horen in mn log, maar als je je laat horen doe je het goed Te gek filmpje man, kan niet wachten tot morgen. Ik hield mn bovenlijf dus echt kaarsrecht en trok eigenlijk alleen uit mijn armen geloof ik. Volgende keer eens kijken wat ik allemaal kan!
Je laat je bijna nooit horen in mn log, maar als je je laat horen doe je het goed Te gek filmpje man, kan niet wachten tot morgen. Ik hield mn bovenlijf dus echt kaarsrecht en trok eigenlijk alleen uit mijn armen geloof ik. Volgende keer eens kijken wat ik allemaal kan!
Klopt, daarom probeer ik het met goede posts te compenseren
Ik zal vanaf nu vaker reageren, kan ik wat meer onzin posten
Door dat filmpje krijg ik altijd zin mijn rug te trainen, geen idee waarom dit het gevoel zo oproept
Vandaag alleen dat gestrekte armen deel gedaan met de lat pully, soort omgekeerde shrugs
Zag er waarschijnlijk vreemd/nutteloos uit maar ik voelde het direct enorm in die spieren en heb het gevoel dat het een aardige massabouwer is.
Ook dat hij aangeeft dat het laatste stukje naar je borst amper je lats pakt en het belangrijker is volledig uit te strekken is erg fijn en de oefening is merkbaar zwaarder op een andere manier dan voorheen. De armen zelf zijn dan veel minder de beperkende factor waardoor je veel fijner kan trainen.
Dezelfde dubbele beweging maak ik bij horizontal row en V-pulldowns waarbij je volgens mij direct je achterste schouderkoppen meepakt.
Is Intermitent fasting niks voor jou? Volgens mij hou je er wel van om grote maaltijden te eten per keer dat kan met dit dieet en het schijnt dat je ook niet de hele dag met een honger gevoel moet rondlopen
Vandaag alleen dat gestrekte armen deel gedaan met de lat pully, soort omgekeerde shrugs
Zag er waarschijnlijk vreemd/nutteloos uit maar ik voelde het direct enorm in die spieren en heb het gevoel dat het een aardige massabouwer is.
Goeie, ga ik morgen eens proberen. Lijkt me wel lastig om correct uit te voeren. En dan moet ik iets verzinnen voor mn armen nog, met name mn biceps want die pak ik dan nergens meer mee.
Is Intermitent fasting niks voor jou? Volgens mij hou je er wel van om grote maaltijden te eten per keer dat kan met dit dieet en het schijnt dat je ook niet de hele dag met een honger gevoel moet rondlopen
Mwah, misschien voor in de cut, maar voor nu nog even niet. In een keer zó veel eten lijkt me nou ook weer niks, eten is geen hobby van me ofzo Maar was wel interessant om eens over te lezen.
---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------
Misschien die Seated Pully Row toevoegen?
Edit: mmz, das meer voor mn rug. Misschien gewoon bicepcurlen. Maar das so superdude, en dan ben ik aan het isoleren wat ik eigenlijk niet wil... Assisted chinnen dan maar?
Als je die chins doet met zo breed mogelijke grip is het superzwaar en pak je naast je lats ook je biceps flink aan omdat je op een gegeven moment gaat compenseren.