AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
Oeps... Vandaag verslapen dus geen training... :'( Wel effe buikspierapparaat wat mn familie hier thuis gestationeerd heeft.

2x10
1x20

Viel toch best tegen :roflol: Buikspieren trainen is geloof ik wel een must om een goeie rug te krijgen ook. Nog 1 pot chocolade whey (vies) te gaan en dan weer lekkere kokossmaak bestellen:) Echt gruwelijk ontbeten trouwens, paar eitjes met kaas, saucijzenbroodjes, mueslibollen met filét american, melk met toegevoegde calcium... Niet helemaal clean maar... OMGLEKKER :meal:

Mooie training man (die rugtraining dan:D), vertical traction hebben wij ook, best lekker apparaat eh ;)

Mooie training man (die rugtraining dan:D), vertical traction hebben wij ook, best lekker apparaat eh ;)

OMG Ace in da house :cool:

Thnx buddy. Ja, vond em wel fijn. Maar blijft een apparaat he, misschien iets voor mn split over een jaartje ofzo ;)

Vandaag maar een keertje kerkgaan geskipped, anders valt dr echt een te groot gat. Mn training:

Squat
7x20kg
6x50kg
10x70kg
10x70kg
10x70kg

Dumbbell Bench
10x17kg
10x24kg
10x24kg
10x24kg
10x17kg
20x17kg repout (AAAAAAAAAH:d)

Deadlift
6x60kg
5x135kg (wtfzwaar ???)
5x130kg (wtfzwaaaaaaar???)

Wide Grip Pull-Ups
2x60kg assisted (vloog zowat door het systeemplafond)
10x40kg assisted
8x40kg assisted (9e rep fail)

Had wat meer Pull-Ups willen doen, maar ze sloten de tent vroeg vandaag :mad: Voelde em trouwens ook in mn borst. Squats gingen zwaar, maar werden niet zo snel zwaarder naarmate de reps hoger werden (hypertrofie verbeterd ofzo). Dumbbell Bench en Deadlift zag ik mentaal tegen op, had slecht ontbeten en dat merk ik dan meteen. Krijg trouwens steeds vaker commentaar op mn deadlift in de gym.

Gister wezen lasergamen met een vriend van me die ik een maand ofzo niet meer had gezien. Eerste wat ie zij "t*ring wat ben jij breed geworden" :)

Heb hier even een draadje gemaakt over hoe mn schema eigenlijk is. Krijg tot nu toe alleen maar negatieve respons zonder suggesties waar ik iets mee kan :mad: Voel mn abs nog steeds trouwens :p

Positief of negatief commentaar op je deadlift?

Lees maar:p (zit op m'n iPhone met k*tverbinding in de trein) ;)

Oh op die fiets. Soms commentaar van 'denk om je rug' etc. Ook wel van 'wtf dat is twee keer mijn lichaamsgewicht' :roflol: Zegt trouwens meer over hen dan over mij.

:d

Mooie training man! ;)

Bonjour,

Hier mn training. Ik was in een wilde, geinspireerde bui vandaag :)

Wide Grip Pull-Ups
10x40kg assisted
10x40kg assisted
8x40kg assisted

Shoulder Press
10x12kg
10x12kg
10x12kg Was zwaarder dan verwacht!

Dumbbell Rows (links en rechts)
10x14kg
10x15kg
10x15kg
Dit is een blijvertje, zijn fijn! Had niet verwacht mn core hierbij te voelen (had nog beetje spierpijn in mn abs).

Incline (Barbell) Bench
8x20kg
8x40kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg
15x30kg
Was best verbaasd hoe anders dit voelde na afloop.

Deadlift
6 of 7 of 8 (lol) x60kg
5x135kg
5x135kg
7x135kg (omgwtf :hedbang:)

Vertical Traction
10x50kg (Mooi uitzicht :D)
10x60kg
10x60kg
10x60kg
8x60kg (kaputt ;))

Dat was em ongeveer geloof ik. Vanavond eens dure Almhof kwark proberen :meal:

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Huh wtf, heb ik gister ook getrained!?

Laatst bewerkt:
Lekker hoor, twee dagen achter elkaar deadliften. Zie je mij niet doen :P

Gheghe, was een foutje :p

Zeer nette deadlift man :)

Brute rug foto's misschien? Db shoulder press of BB shoulder press?

Thanks :) Das Dumbbell. 12kg in elke hand dus (hij is al miezerig genoeg zonder misverstanden :p). Staat hier ergens een paar pagina's terug een beetje een verotte rugpic. Ga voor de cut weer goeie foto's (laten) maken voor vergelijkingsmateriaal :) En welkom trouwens :thumbs:

Gewoon weer lekkere training kerel. Niets aan het handje...

Lekkere training. Incline barbell ligt nu bijna even hoog als je normale bench?
Je gaat nu goed vooruit!

Gewoon weer lekkere training kerel. Niets aan het handje...

Thnx :)

Lekkere training. Incline barbell ligt nu bijna even hoog als je normale bench?
Je gaat nu goed vooruit!

Joah, maar scheelt ook nog 5 reps he ;) Al zit ie inderdaad wel in de buurt. Weet eigenlijk niet hoeveel ik met flat barbell bench haal. Durf dat niet te maxen zonder spotter.

Vandaar wel een beetje gaar gevoel in mn rug. Misschien maar effe wachten met deadliften tot donderdag... Misschien zelfs een keertje overslaan, iig squatten volgende training.

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Trouwens, ik ben de laatste tijd effe een uur kotsmisselijk nadat ik mn creatine heb ingenomen! Echt k*t!

Terug
Naar boven