- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Oeps... Vandaag verslapen dus geen training... :'( Wel effe buikspierapparaat wat mn familie hier thuis gestationeerd heeft.
2x10
1x20
Viel toch best tegen
Buikspieren trainen is geloof ik wel een must om een goeie rug te krijgen ook. Nog 1 pot chocolade whey (vies) te gaan en dan weer lekkere kokossmaak bestellen
Echt gruwelijk ontbeten trouwens, paar eitjes met kaas, saucijzenbroodjes, mueslibollen met filét american, melk met toegevoegde calcium... Niet helemaal clean maar... OMGLEKKER 
2x10
1x20
Viel toch best tegen
Buikspieren trainen is geloof ik wel een must om een goeie rug te krijgen ook. Nog 1 pot chocolade whey (vies) te gaan en dan weer lekkere kokossmaak bestellen
Echt gruwelijk ontbeten trouwens, paar eitjes met kaas, saucijzenbroodjes, mueslibollen met filét american, melk met toegevoegde calcium... Niet helemaal clean maar... OMGLEKKER 

), vertical traction hebben wij ook, best lekker apparaat eh 

)
Voelde em trouwens ook in mn borst. Squats gingen zwaar, maar werden niet zo snel zwaarder naarmate de reps hoger werden (hypertrofie verbeterd ofzo). Dumbbell Bench en Deadlift zag ik mentaal tegen op, had slecht ontbeten en dat merk ik dan meteen. Krijg trouwens steeds vaker commentaar op mn deadlift in de gym.

)