Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deels mee eens.Alsof creatine zoveel toevoegt...
Kan ik makkelijk zeggen als non-responder (voor zover ik heb kunnen merken) - bij volgende bouwperiode voor de zekerheid nog eens proberen![]()

Die Almhof kwark is lekker eh? als die niet zo duur was nam ik die ook vaker
Keurige training ook weer, gefeliciteed met je PR. Ben wel benieuwt naar de motivatie van DW waarom de creatine niet goed zou zijn in de cut
http://www.bodybuildingforyou.com/creatine/creatine-benefits.htm

Hoho, afgezien van twijfel OF het werkt en evt. vocht vasthouden mag je het best gebruiken hoor... maar als je er dan toch ziek van wordt, dan lekker achterwege laten![]()

)

). Jammer dat mn squat niet zo hard gaat, maar volgende keer kan daar ook weer 5 kg op.
Gaat nergens over.
Rows en Wide Grip Pull-Ups trouwens ook. Met mn squat heb ik het idee een tijd op een plateau te hebben gezeten. Daarnaast sta ik de hele dag met mn werk en dan heb ik ontzettend stijve en moeie benen, vooral aan het eind van de week. Zat eerst op 3x5x85kg. Nu dus gewicht verlaagd en reps omhoog gegooid, misschien helpt dat. En voor de rest gaat mn deadlift gewoon vrij hard geloof ik 
Waar is jou logje te vinden?
Oke, tijd voor een beetje slaap 

Gheghe, ja ik plak dr gewoon elke training een kilotje aan. Vind vooral die rows wel fijn. Wide Grip Pull-Ups niet zo nog, maar een stuk beter dan Lateral Pulldowns voor mij! Maar als ik over een poos Wide Grip Pull-Ups kan reppen met BW dan zal de voldoening groot zijn![]()

Alleen jammer van mn vet%Of bedoel je het ijzer?
I call it a day! gn.
Overkill 3 x in de week zwaar deadliften. Ga je niet volhouden. Beter deadlift je 1 keer in de week zwaar + 1 keer lichter tillen en dan meer letten op techniek.