MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
Neeeeeeee :p Moet maar ff doorbijten, misschien moet m'n lijf dr gewoon nog aan wennen. Anders misschien een ander merk proberen. Lekker hardcore toch? :)

Alsof creatine zoveel toevoegt...
Kan ik makkelijk zeggen als non-responder (voor zover ik heb kunnen merken) - bij volgende bouwperiode voor de zekerheid nog eens proberen ;)

Alsof creatine zoveel toevoegt...
Kan ik makkelijk zeggen als non-responder (voor zover ik heb kunnen merken) - bij volgende bouwperiode voor de zekerheid nog eens proberen ;)
Deels mee eens.
Bij mij voegt creatine weldegelijk wat toe (althans voor mijn gevoel toen ik ermee begon) maar aangezien hij laatst praktisch op was heb ik mijn PR's gezet zonder :p

Als ik er misselijk van zou worden zou ik zonder problemen ermee kappen.

Heb het vandaag wat rustiger ingenomen (helft voor en helft na de lunch) en heb nergens last van. Zeker nog even m'n pot opmaken :D

Die Almhof kwark is lekker eh? als die niet zo duur was nam ik die ook vaker :cool:

Keurige training ook weer, gefeliciteed met je PR. Ben wel benieuwt naar de motivatie van DW waarom de creatine niet goed zou zijn in de cut :)

http://www.bodybuildingforyou.com/creatine/creatine-benefits.htm

Hoho, afgezien van twijfel OF het werkt en evt. vocht vasthouden mag je het best gebruiken hoor... maar als je er dan toch ziek van wordt, dan lekker achterwege laten ;)

Hoho, afgezien van twijfel OF het werkt en evt. vocht vasthouden mag je het best gebruiken hoor... maar als je er dan toch ziek van wordt, dan lekker achterwege laten ;)

O ik wist niet dat hij er ziek van werd, zekers ergens overheen gelezen ;)
Creatine houd vocht vast in je spieren, maar is ook bandstof voor je spieren.. dus als je een ''wel responder'' bent kan het in de cut best voordelen hebben, maar dat moet iedereen voor zichzelf vaststellen. Eventueel kan McM eens kijken naar een crea waar je geen vocht vast vasthoud zoals Ether, NitroCrea of Ethyl Ester.. hoewel ik de laatste persoonlijk niet zou nemen als we de laatste studies mogen geloven :eek:
http://www.ergogenics.org/supplement173.html

Maar goed, zoals Dwarfje al zei.. als je je er niet lekker van voelt, dan lekker achterwegen laten.. het is verre van essentieel ;)

Laatst bewerkt:
Fock. Post weg. Nog een keer :'(

Ik heb het idee dat creatine wel werkt bij mij. Als ik bijvoorbeeld slecht heb geslapen of mn voeding is rommelig of ik heb weinig fut dan merk ik dat mn training nu niet meer zo hard achteruit gaat als zonder creatine. Vandaag had ik trouwens nergens last van. Moet het gewoon niet atten denk ik :p

Mijn training van vandaag (heb de volgorde niet meer helemaal in mn hoofd):

Dumbbell Shoulder Press
15x13kg
10x13kg
8x13kg
6x13kg

Squat
10x20kg
10x70kg
10x70kg
10x70kg

Wide Grip Pull-Ups
8x35kg assisted
8x35kg assisted
6x35kg assisted (7de rep sloeg nergens op :roflol:)

Dumbbell Rows (links en rechts)
10x15
10x15
10x15
10x15

Dumbbell Benchpress
17x6
17x6
10x24
10x24
10x22
10x17

Deadlift
8x60kg
5x140kg
5x140kg

Dat was em geloof ik. Heb het gevoel dat ik iets vergeten ben. Had ook nog vertical traction machine willen doen, maar de boel ging dicht :mad:

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Oke, waar the heck komen die falende acronym-tags vandaan?

@ Ace, die vierkante bakjes kwark van de appie passen dr precies 8 van in een lade van onze ijskast, dus denk dat ik die ga nemen. Zijn wel iets duurder, maar ach :)

Laatst bewerkt:
Creatine is de enige supp waarvan echt is bewezen dat het voor krachttoename kan zorgen dus je kan er idd wat van voelen.

Echte deadliftert ben jij he

Ja precies. Was vrij sceptisch hoor, maar denk toch dat het positief effect heeft. Al is het maar minimaal, door de jaren heen is dat misschien toch wel een paar kilotjes massa :)

En ja, deadliften is wel een beetje mn ding. Al moet ik zeggen dat ik wel zat te twijfelen deze keer omdat ik zondag én maandag vrij heavy heb gedeadlift (wel met bizarre progressie tussen die twee eigenlijk :D). Jammer dat mn squat niet zo hard gaat, maar volgende keer kan daar ook weer 5 kg op.

Huh wtf, ik deadlift 2x zoveel als ik squat :roflol: Gaat nergens over.

Nette deadlift!

Nog niet alles meegelezen, maar hoe komt het dat het niet echt in verhouding staat tegenover de shoulder press en squat je deadlift, Blessure ?

Shoulder press doe ik pas sinds een week :P Rows en Wide Grip Pull-Ups trouwens ook. Met mn squat heb ik het idee een tijd op een plateau te hebben gezeten. Daarnaast sta ik de hele dag met mn werk en dan heb ik ontzettend stijve en moeie benen, vooral aan het eind van de week. Zat eerst op 3x5x85kg. Nu dus gewicht verlaagd en reps omhoog gegooid, misschien helpt dat. En voor de rest gaat mn deadlift gewoon vrij hard geloof ik :D

Welkom :) Waar is jou logje te vinden?

Edit: In je sig :roflol: Oke, tijd voor een beetje slaap :D

Hij staat in sig ja,

Squat en deadlift is wel netjes! Rest gaat vanzelf hard genoeg vooruit, vooral als je ze pas net doet. Na een tijdje is dat wel anders :D

Gheghe, ja ik plak dr gewoon elke training een kilotje aan. Vind vooral die rows wel fijn. Wide Grip Pull-Ups niet zo nog, maar een stuk beter dan Lateral Pulldowns voor mij! Maar als ik over een poos Wide Grip Pull-Ups kan reppen met BW dan zal de voldoening groot zijn :)

Gheghe, ja ik plak dr gewoon elke training een kilotje aan. Vind vooral die rows wel fijn. Wide Grip Pull-Ups niet zo nog, maar een stuk beter dan Lateral Pulldowns voor mij! Maar als ik over een poos Wide Grip Pull-Ups kan reppen met BW dan zal de voldoening groot zijn :)

Je hebt iig een mooie begin/huidig gewicht, kan ik niet zeggen :p

Alleen jammer van mn vet% :roflol: Of bedoel je het ijzer? ;)

I call it a day! gn.

Overkill 3 x in de week zwaar deadliften. Ga je niet volhouden. Beter deadlift je 1 keer in de week zwaar + 1 keer lichter tillen en dan meer letten op techniek.

Overkill 3 x in de week zwaar deadliften. Ga je niet volhouden. Beter deadlift je 1 keer in de week zwaar + 1 keer lichter tillen en dan meer letten op techniek.

Ik denk dat dit schema op meer punten wel beter kan... denk ik ;)

Terug
Naar boven