MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.001
Oke, wat zouden jullie schrappen?

• #4.002
Neem vanaf vandaag 5gr creatine per dag. Heb ook een potje noxipro binnen, daar zit ook creatine dus moet ff checken hoeveel creatine ik neem op trainingsdagen. Zat trouwens een extra bestelling bij van een of andere dude uit Enschede ???

Gewicht schommelt tussen de 83 en de 85, ben benieuwd of ik veel vocht ga vasthouden.

why???? ga dan gewoon push, pull, benen doen ofzo en focus op compounds

stick to the basics! meer is er niet nodig

boeiend die creatine... dat kleine beetje van die noxi ga je niet merken. en dat neem je ook niet elke dag.

• #4.005
why???? ga dan gewoon push, pull, benen doen ofzo en focus op compounds

stick to the basics! meer is er niet nodig

Wat is t verschil met push/pull/benen dan? Is toch precies wat ik van plan ben? En wat bedoel je met stick to the basics, minder assistance? Focus op compounds is aanwezig.

boeiend die creatine... dat kleine beetje van die noxi ga je niet merken. en dat neem je ook niet elke dag.

Ja is ook zo :p

Zou idd wat minder assistance doen. Gewoon alle grote compounds + 1 a 2 oefeningen, hangt van de spiergroep af..

Vind het vrij veel oefeningen per training.

+1.

Maar hij geeft zelf aan dat de intensiteit vrij laag zal zijn, dus moet het wel kunnen voor een korte tijd vind ik.

MAX-OT schijnt ook heel goed te werken tijdens de cut. low reps oftewel ideaal in de cut.

-1. Ik vind max-OT helemaal geen schema om in de cut te volgen, constant tot fail gaan lijkt mij niet echt de bedoeling tijdens de cut.

Ik ben ook niet van plan cardio na mn KT te doen.

Slim, ik ben er ook geen voorstander van.

Laatst bewerkt:
  • #4.008
Thanks voor jullie input allemaal, ga er morgen nog even naar kijken :)

@Critmonster, heb gelezen dat MAX-OT ook geschikt is in de cut. Denk dat het herstel niet in de weg zit als je eiwit inname gewoon prima is.

ga je nou 3x p/w trainen? anders snap ik niet dat je nu al van ub/lb wil afstappen...

Hij wou toch bulken?

Cutten toch?

Dirty bulk toch?

:no:
Nasty cut ;)

Keto zou hij toch doen?

Gewoon weer stoppen met trainen toch?

Terug
Naar boven