MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
Maar m'n deadlift gaat t hardst van alles. Das een goed teken toch? Wat is de verder mis mee? Heb recent m'n schema nog verbeterd op aanraden van een paar DBBers :(

Nu gaat het nog wel maar als je zo blijft doorgaan leidt dat geheid tot overtraining. Deadlift is de oefening die het meest van een trainee vraagt. Hooguit 2 keer per week is meer dan zat.

Gisteren getraind zo te zien, dan zul je vanmiddag wel niet in beFAT te vinden zijn?

Je deadlift gaat wel super vergeleken bij de rest! Hoe kunnen je db rows bijvoorbeeld <20 kilo zijn bij zo'n deadlift?

Mja, je maakt tenminste progressie. Door 1001 redenen staat m'n kracht al eeuwen stil :D

Oh, dat moet ik niet hebben. Misschien de ene keer squatten, de andere keer deadliften ofzo.

@Bj: Nee, heb vanavond een bruiloft. Morgen waarschijnlijk weer :) En die rows doe ik pas 2 workouts lang ;) Jammer dat je niet meer vooruit gaat. Train je nog steeds wel? Je maakt me toch nieuwsgierig!

Je hebt wel een erg nette deadlift in vergelijking met je andere oefeningen ;) Sterk hoor.

Thnx:) Nou de andere oefeningen nog ;)

Aaaaaaaaaaah, kaateeeeerrrrr!!!

Gister voor het slapen wel een bak kwark verwerkt hoor :) Werd wel grappig op gereageerd :roflol:

Alcohol + kwark? Damn, sterke maag :P

Lag om 8:30 wel een half uur bijna te kotsen, was echt niet cool :P Zou dat door die kwark/alcohol combi komen?

De enige keer dat ik bier dronk en kwark at toen ik thuis kwam, heb ik de volgende dag mijn longen uit mijn lijf gekotst.. :P

hehe zit lekker te reppen met mijn 1rm, netjes.

Ach was gister ook lazerus en heb ook kwark gegeten, het went:p.

Naja, het slechtst is volgens mij de hoeveelheid koolhydraten die je zo laat nog binnenkrijgt en het late/ontbreken van ontbijt. En dehydratie natuurlijk, heb altijd een droge kop na een nacht stappen :P

In kwark zit juist weinig carbs...

Ik had het over t bier zuipen :p

Terug
Naar boven