AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Yes, anabolischeeeeee mctjinie

+ hgh offcourse en slin

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Als je kuurt hoef je toch niet te trainen?

Hij blijft gewoon in zijn bed liggen en thats it:):)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.025
Oh Hi! :)

Lol, hoe is het met je woonsituatie dan? Kan je weer normaal douchen en koken en alles?

Nope. Koud water, gas, koelkast, eindelijk weer een magnetron en binnenkort weer douche (badkamertje mist nog een douchekop/kraan en afwerking). Begint er toch op te lijken!

ga je nou 3x p/w trainen? anders snap ik niet dat je nu al van ub/lb wil afstappen...

Vooral omdat mn presses en pullups even bovenaan staan qua prioriteit, vind het niet lekker om daarop te focussen op dezelfde dag. Heb ook nooit echt puf om heel mn UB goed aan te pakken.

Metro weet volgens mij niet zo goed wat 'ie wil ;)

Nu staat het cutten op een erg laag pitje, als ik fatsoenlijk kan douchen na mn cardio ga ik kneiterhard cutten.

Wat jij wil :roflol:

Hij blijft gewoon in zijn bed liggen en thats it:):)

Say whut, ik heb van 9 tot 16:30 op school gebuffeld joh!

Jup. Naja, niet-bulken is een beter woord.

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

Oja zit nu te denken aan een vierdaagse split. Zelfde als mijn eerdere idee maar dan twee LB dagen en schouders bij rug/biceps (en deadlift bij LB).

quads
hams/onderrug
borst/triceps
rug/bi/schouders
en dan nog ergens calves en abs.

Als MC nou evenveel vet verliest dat als hij nadenkt over schema's.

Zou hij nu minimaal op 4% staan.

Snap ook niet waarvoor je nu weer zo'n fancy split pakt. Schouders na borst, triceps dag?

Pak gewoon old fashion split

1 Grote spiergroep + 1 kleine spiergroep.

Zie hier totaal niet de meerwaarde van in.

je gaat nu echt vreemde dingen verzinnen man...het woord basis is niet voor niets verzonnen - het betekent ook iets, namelijk: basis.

als je presses en pullups bovenaan staan dan kun je ook UB-1 UB-presses maken en UB-2 UB-pulls...dat is ook prima. je moet niet zoveel fancy dingen verzinnen maat. je kan ook nog dit doen:
Pull - LB Squat - Push - LB Deadlift

• #4.028
Als MC nou evenveel vet verliest dat als hij nadenkt over schema's.

Zou hij nu minimaal op 4% staan.

Snap ook niet waarvoor je nu weer zo'n fancy split pakt. Schouders na borst, triceps dag?

Pak gewoon old fashion split

1 Grote spiergroep + 1 kleine spiergroep.

Zie hier totaal niet de meerwaarde van in.

Quads (grote spiergroep) + calves (kleine spiergroep)
Borst (medium spiergroep) + triceps (kleine spiergroep)
Hamstrings/posterior chain (grote spiergroep) + abs (kleine spiergroep)
Rug (grote spiergroep) + biceps + schouders (kleine spiergroepen)
???

Rugdag is op papier heavy maar deadliften doe ik dan op LB2 aka hamstring dag dus bevat geen echt zware compounds als deadlift en squat.

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

je gaat nu echt vreemde dingen verzinnen man...het woord basis is niet voor niets verzonnen - het betekent ook iets, namelijk: basis.

als je presses en pullups bovenaan staan dan kun je ook UB-1 UB-presses maken en UB-2 UB-pulls...dat is ook prima. je moet niet zoveel fancy dingen verzinnen maat. je kan ook nog dit doen:
Pull - LB Squat - Push - LB Deadlift

Uhm, dat is precies t idee met als enige uitzondering schouders bij push omdat ik borst én schouders én triceps in één workout niet relaxed ervaar. Ik snap de commotie niet zo :P Ga je vanavond trainen btw?

Quads (grote spiergroep) + calves (kleine spiergroep)
Borst (medium spiergroep) + triceps (kleine spiergroep)
Hamstrings/posterior chain (grote spiergroep) + abs (kleine spiergroep)
Rug (grote spiergroep) + biceps + schouders (kleine spiergroepen)
???

Rugdag is op papier heavy maar deadliften doe ik dan op LB2 aka hamstring dag dus bevat geen echt zware compounds als deadlift en squat.
1. quads
2. borst - tri's
3. hams - schouders
4. rug - biceps

Je neemt 3 delen van je been als aparte spiergroepen. Neem ze in 1 training en je bent klaar.

Schouders vind ik niet bepaald klein, gezien je 3 koppen hebt om te trainen (Voor, zijkant en achter)

Wat sjaak zegt +1

• #4.031
1. quads
2. borst - tri's
3. hams - schouders
4. rug - biceps

Ja precies. En dan onderrug bij 3. Zie mn edit in mn vorige post trouwens ;)

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Je neemt 3 delen van je been als aparte spiergroepen. Neem ze in 1 training en je bent klaar.

Schouders vind ik niet bepaald klein, gezien je 3 koppen hebt om te trainen (Voor, zijkant en achter)

Wat sjaak zegt +1

Squatten en lungen en deadliften in één training... Nuff said for me :P

de commotie is omtrent het feit dat je steeds maar verandert, zonder enig besef te hebben van de reactie van je lichaam op een schema...probeer eerst iets voor een week of 8 en dan kun je analyseren wat je wilt. jouw loglezers zien wat je doet in de sportschool en ook erbuiten (in jouw log dan:p) en reageren daarop. je wordt aangespoord om een logische keus te maken boven een onlogische.

vanavond ben ik er niet trouwens, heb vanmiddag al getraind man - deload ftw :cool:

HOPPATHEE

dat is idd wel ****ing heavy

• #4.034
de commotie is omtrent het feit dat je steeds maar verandert, zonder enig besef te hebben van de reactie van je lichaam op een schema...probeer eerst iets voor een week of 8 en dan kun je analyseren wat je wilt. jouw loglezers zien wat je doet in de sportschool en ook erbuiten (in jouw log dan:p) en reageren daarop. je wordt aangespoord om een logische keus te maken boven een onlogische.

vanavond ben ik er niet trouwens, heb vanmiddag al getraind man - deload ftw :cool:

HOPPATHEE

Ja naja, ik heb zeker wel mijn redenen waarom ik een ander schema wil, en dan niet zo zeer dat dit niet werkt wat ik nu doe maar dat ik voor mn gevoel niet maximaal kan knallen op elke spiergroep in mn huidige schema. Ik ben aan het zoeken naar die logische keus zegmaar, maar t is complex allemaal :) En daarnaast vind ik het gewoon leuk om mee bezig te zijn.

Zag het net in je logje, ben benieuwd naar je niet-deload trainingen man!

Vanavond squatten iig, hoppathee!

dat is idd wel ****ing heavy

Psies.

BigMc loop niet zo te b**chen en ga eens trainuh jonguh!

Ik wed niet met studenten... die kunnen nooit betaluh

• #4.039
Bijlenen :cool:

Terug
Naar boven