XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Laat ik het zo zeggen: Als mn quads hier niet van groeien wil ik mn geld terug :D

Nee, ik heb kuiten nooit echt consequent getrained. Vind 8 reppers al aan de lage kant, maar voel ze altijd enorm branden tussen de 8 en de 15. Eens kijken wat 8jes voor me doen :)

Net wakker geworden: minishakietime. Its ment to be! Morgen lekker aan t strand luieren en s'avonds benchen.

ROFL @ wil ik mijn geld terug :roflol:

Toch nog een cardio sessietje ertussen gooien man! ;)

Komop, dikz*k, cardio doen verdomme!

Nee, seriously... Zie dat je niet té lang cut, anders ga je te veel massa verliezen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.063
Mmmz. Na komende week waarschijnlijk. Komende week zo druk met deadlines voor school dat t al moeilijk gaat worden gaatjes te vinden om uberhaupt te trainen. Misschien vanaf donderdag.

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

****ing hell, vanmorgen al slappe quads maar nu begint die shit echt heel veel pijn te doen.

Wat is je gewicht en vp nu?

Mmmz. Na komende week waarschijnlijk. Komende week zo druk met deadlines voor school dat t al moeilijk gaat worden gaatjes te vinden om uberhaupt te trainen.

Wat is nou belangrijker, school of trainen? Zo een futiliteit als school zou toch niet in de weg mogen staan van je trainingen! :D

• #4.066
Pullups
1xBW Schouderbreedte
1xBW
1xBW
1xBW
1xBW
1xBW
1xBW
1xBW
1xBW
1xBW WTF AIGHT :cool: Vanaf de 4de wel beetje gekipped, maar met deadhang. Volgende keer doubles proberen te draaien! Assisted pullups in t trapgat werpen duidelijk vruchten af!
2xnegative Wide Grip
2xnegative Wide Grip

Yates Row
10xstang
5x40kg
8x60kg
8x60kg
10x50kg
10x50kg
10x50kg

Voelde zwaarder dan vorige keer. Denk een combinatie van techniek die iets beter aan het worden is (moet ik bij deze erg op letten) en pullups vermoeien. Hou mn benen nu meer gestrekt waardoor ik de barbell dichter bij mn lijf kan houden en zet de cage zo laag mogelijk. Blijven oefenen.

DB Pullover
10x10kg
10x14kg
10x14kg
15x14kg Best lekkere oefening dit. Wou Straight Arm Pulldown doen maar dacht DB>cable.

Lever Row
8x33kg
8x37kg
8x41kg
10x37kg

DB Shoulderpress
8x16kg
6x20kg
6x20kg (7=F)
7x18kg (8xF)

Rear Raises
8x10kg
8x10kg

Decline Lateral Raise (Hangend aan cablestation)
8x8kg
10x7kg

Preachercurl Machine Wou Preacher BB Curl doen maar was bezet, voelde dit wel kneitershard dus hou em er in!
5x15kg
10x20kg
10x20kg
10x15kg

DB Curl Dropset twee handen tegelijk.
8x7kg
8x6kg
13x5kg
26x4kg

Gewicht zit rond de 84kg geloof ik, schommelt een beetje (vocht) maar is behoorlijk stabiel. Weeg niet dagelijks maar af en toe op de nuchtere maag. VP weet ik niet precies. Ik schat t op een procent of 16-17.

Wat is nou belangrijker, school of trainen? Zo een futiliteit als school zou toch niet in de weg mogen staan van je trainingen! :D

Haha geen school betekend dat ik straks een baan moet aannemen waar ik zoveel tijd aan kwijt ben om fatsoenlijk eten, gym-abbo en supps mee te verdienen dat ik geen tijd over heb om te trainen :D

• #4.067
Heb echt grove pijn in mn poten, loop al de hele dag op bejaarde-oma-speed en trappen doen ****ing zeer :D

Goeie workout.
vooral die pull ups zijn heel stoer :roflol:

Mooi om te zien dat er ook mensen zijn met verstand wat betreft DB pullover. Heb echt geen idee waar mensen het halen dat dat een borst oefening zou zijn. You know, Dumbbell pullover...

• #4.069
Goeie workout.
vooral die pull ups zijn heel stoer :roflol:

Ja kneiters he, twee weken terug kon ik er 1,5 :D

Mooi om te zien dat er ook mensen zijn met verstand wat betreft DB pullover. Heb echt geen idee waar mensen het halen dat dat een borst oefening zou zijn. You know, Dumbbell pullover...

Ja inderdaad. Ik vind em superlekker voor mn borst. Toch nog iets van borst bij mn tweede UB-training.

Damn lekkere pullups! En weer een goeie training bigMac!

ish lekkah

De dropset eens anders uitvoeren ..
Bv uw max = 8 x 10KG..
Neem 70% van uw max en begin met de dropset..
8 x 7KG..
dan 8 x 6KG
dan 8 x 5KG
rust dan 60sec
en doe dan 3 keer uw max met tussen elke set 60sec ;)

De dropset eens anders uitvoeren ..
Bv uw max = 8 x 10KG..
Neem 70% van uw max en begin met de dropset..
8 x 7KG..
dan 8 x 6KG
dan 8 x 5KG
rust dan 60sec
en doe dan 3 keer uw max met tussen elke set 60sec ;)

Zou ik net niet doen. Had onlangs nog een onderzoek gelezen dat 3XL dacht ik gepost had dat je met een dropset best telkens tot (bijna) fail gaat, en er ook voor zorgt dat je de volgende keer met minder gewicht ook minder reps haalt. Ook zou de totale reprange niet meer mogen zijn dan een normaal setje.

Dus om jou voorbeeld te behouden, 8x10 is de max:

6x12
4x10
3x9
2x8

• #4.077
Ik ging gewoon steeds tot fail en dan een kilotje lager :p Hoop dat t samen met die compounds en preachershit wat uithaald.

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Damn lekkere pullups! En weer een goeie training bigMac!

ish lekkah

Thenk joeeee Bartjee.

Waarom zoveel oefeningen doen en geen grote compounds?

Gefeliciteerd, en netjes blijven rijden.

Terug
Naar boven