Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meneer wil geen commentaar meer op z'n schema

meneer wil geen commentaar meer op z'n schema
@ Mc: prima training man...wel goed dat je hebt doorgezet met die pullups. verder is het een beetje een zooitje man, sorry dat ik het zeg - je hebt namelijk wel potentie op de grote lifts, plus je krachtverhoudingen zijn redelijk in balans. zou je gebruik van moeten maken. massa krijg je er sowieso wel van
Als je bij die vraagtekens oefeningen zoekt.
Vind ik Decline/flat dumbbell press
Triceps:
CGBP
Cable Pushdown
Wel aanraders.
Betreft je voorste schouderkop zou ik me daar niet al te druk over maken. Bij UB1 dag pak je ze enkel mee met Shoulder press. Genoeg tijd om te herstellen tegen de tijd dat je borst traint.
Opzich wel een leuke indeling, al zal ik benchpress voor fly's gooien. Overhead extension vind ik zelf ook wel een hele fijne, liever met kabel. Is wat makkelijker in positie te brengen en de kabel kan je meteen op de juiste hoogte zetten bij een dumbbell zou je hierin moeten corrigeren wat ten koste gaat van je gewicht. Gaat tenslotte maar om isolatie, je hebt hiervoor al CGBP en Dips gaan.
)."Leek me een aardige om met Incline DB Press nog eens maximaal mn upperchest leeg te trekken voor maximale groei "
Die zal je elke keer anders op moeten zoeken, variatie is de key. Als je denkt keer wat anders dan kan het. Maar het gaat zoals je zelf zegt tegen de basis principes in.
Antwoord heb je zelf al gegeven.
Vraag me af de gedachte
Wel opstaat tegen het principe - meer gewicht = maximale groei.
Je gaat immers ook geen leg curl doen voordat je gaat squatten, of hyperextension voor deadliften.
Denk sowieso dat je maximale groei nooit zal kunnen uitdrukken in cijfers, getallen of letters. Maximale groei, zijn we ons hele BB carrière naar opzoekDie zal je elke keer anders op moeten zoeken, variatie is de key. Als je denkt keer wat anders dan kan het. Maar het gaat zoals je zelf zegt tegen de basis principes in.

ik kom nog wel ff terug op het totaal, maar een goede pressdag is bijv dit:
Bench Press
MP/PushPress
CGBP
Incline db press
Dips
en dan afsluiten met eventueel flyes of pushdowns
Bench/inc. db bp/cgbp/dips/flyes wil ik gaan doen.Yo Mc, ik zie dat het hier nog steeds over de schema's gaat. Ff een dingetje wil ik daarover kwijt: het ene schema dat je niet beviel omdat je niet full-out daarmee kon gaan. Misschien moet je dat toch een kans geven. Het is een andere manier van trainen, maar dat is ook gewoon even wennen. Je kunt na 2 maanden weer iets anders doen.
Ik denk dat je er profijt van gaat hebben omdat als je niet teveel tot fail gaat, je kracht echt goed vooruit kan gaan. Wat motiveert er niet meer dan dat? Sowieso is het aan te raden om massacycles af te wisselen met krachtcycles. Massa pak je toch wel zoals Sjaak zei en het houdt de afwisseling erin.
Just my 2 cents.. en kracht winnen is gewoon gaaf toch?

ik kom nog wel ff terug op het totaal, maar een goede pressdag is bijv dit:
Bench Press
MP/PushPress
CGBP
Incline db press
Dips
en dan afsluiten met eventueel flyes of pushdowns

Een goede trainingdag als je overkill wilt bereiken toch... Ik vind dat echt veel te veel voor voorkant schouders. De intensiteit zal dan wel laag moeten liggen.

geen overkill als het je enige press training in de week is. daarnaast zijn de eerste drie oefeningen basis - dus daarop ga je heavy en low rep. vervolgens knal je door met de assistance voor wat 10-tjes, en 8j-jes om het af te ronden.Een goede trainingdag als je overkill wilt bereiken toch... Ik vind dat echt veel te veel voor voorkant schouders. De intensiteit zal dan wel laag moeten liggen.
geen overkill als het je enige press training in de week is. daarnaast zijn de eerste drie oefeningen basis - dus daarop ga je heavy en low rep. vervolgens knal je door met de assistance voor wat 10-tjes, en 8j-jes om het af te ronden.