AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

:roflol: hardlopen in de volle zon....

BigMc ik moet wel vaak lachen om jou acties kerel! Jij spoort voor geen meter:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.102
Haha :roflol: Als niet BBers dat tegen me zeggen maakt het me niet zo veel uit omdat ik weet dat het voor een hoger doel is maar als mede-krachtsporters het gaan zeggen... :D Aan de andere kant: Had zin in cardio. Al een mijlpaal opzich ;)

Van de week kneiterdruk, vrijdag trainen met Dwarfie :) Hoop dat ik voor die tijd nog ergens een gaatje vind om onderrug/hamstrings/abs/traps te pakken.

Dwarfie en een gaatje vinden in 1 regel...:rolleyes:

:trollface:

• #4.104
:roflol:

Donderdag pas hamstrings pakken helaas. Heb vandaag voor het eerst gewoon spierpijn in mn benen in plaats dat ik niet meer normaal kan lopen. Nog nooit zo lang niet kunnen lopen na benen trainen :P

Trainen met Dwarvy = spierpijn gek

The pain is never to hard

kom je in utrecht trainen dwarf? (niet dat ik jullie intieme date wil verstoren hoor...)

• #4.109
:roflol:
Jij wist ook wel met me te trainen met het juiste schema....

Moet het nu verplicht rustiger aan doen. Dus hoop BigM nog wel wat spierpijn te kunnen bezorgen...

I'm your slave :D

kom je in utrecht trainen dwarf? (niet dat ik jullie intieme date wil verstoren hoor...)

:eyebrow:

Alles wat met de HU te maken heeft doet het niet dus ik kan niet aan mn deadlines werken. Deadliften dus :D

vandaag? of morgen? :p

• #4.113
Ah dus zo aandachtig lees jij mijn log Sjaak :p j/k

Vandaag viel een volle dag school uit en daarbij ook alles wat met de HU te maken heeft (internet op school, sharepoint, webmail en de roostersite) :D Dus lekker trainen!

Pull-ups Schouderbreedte
1xBW
1xBW
1xBW
1xBW
1xBW
1xBW
1xBW
1xBW
3xnegative
3xnegative
1xnegative

2 reps minder dan vorige keer :( Kwam vanmorgen wel boven de 86kg uit dus ben wel wat zwaarder door de crea maar veel zal t niet zijn.

Deadlift
8x60kg
4x90kg
3x120kg
3x140kg
3x140kg
3x140kg

Was weer eens een strap kwijt dus alles strapless. Had er wat moeite mee, 140s zijn mixed grip. Aangezien ik toch op techniek ga focussen en nog even niet verhogen ga ik vanaf nu zo veel mogelijk strapless doen. Dus bij deze workout ga ik ook mn grip trainen. Voelde em in mn klauwen en onderarmen iig :D

Hyperextension
10xBW+15kg
10xBW+15kg
10xBW

Lying Leg Curl (plate loaded)
5x15kg
8x10kg
8x10kg
8x10kg
8x10kg

Viel een beetje tegen maar voelde em wel lekker.

Shrugs (Hammerstrength bakdeadlift)
5x10kg (per kant)
8x20kg
8x30kg
8x25kg
8x25kg
8x25kg
8x25kg

DB Shrugs
5x20kg
5x28kg
5x28kg
5x28kg
10x28kg
10x28kg

Transformers-robot (abs)
5x5x70

Laatst bewerkt:
Waarom heb ik al langer dan een jaar geen mixed-grip meer gebruikt op me DL/en algemeen???
Ook niet als ik me straps vergeten was, lulz. Nice train MCM

• #4.115
Waarom heb ik al langer dan een jaar geen mixed-grip meer gebruikt op me DL/en algemeen???
Ook niet als ik me straps vergeten was, lulz. Nice train MCM

Gheghe :P Ik vind mixed grip eigenlijk helemaal niet relaxed, voelt a-symetrisch en wil steeds afwisselen yada yada. Gewoon klauwen trainen tot ik PR's kan zetten met overhandse grip :) Thnx btw.

Prima training McM! En de transformer robot, moest toch ff lachen :P. Zie 't al voor me dat iemand in zo'n robot klimt en dan ff sit-ups gaat doen! :roflol:

Nice deads mate!

Ik heb vandaag ook geprobeerd te chinnen, apparaat kan tot 75 kg waardoor het minder zwaar is, ik had alle 75 nodig om 6 x naar boven te komen:roflol: is heftig zwaar die shit

Nette training asabi.

Haha, zo aandachtig dus :p heb er serieus overheen gelezen, want dat andere geneuzel uit die post staat me wel bij :p

goede training kerel, mooi werk. strapless trainen levert op termijn veel voordelen...dus als het kan, altijd doen!

@ dwarf en McM...wat voor tijdstip kan ik beter niet gaan sporten vrijdag? :cool: ik ga jullie sowieso niet storen trouwens - McM weet dat alleen maar train en nooit praat namelijk :D

Kijk,dat zijn weer de oefeningen. Goen man

Terug
Naar boven