- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als niet BBers dat tegen me zeggen maakt het me niet zo veel uit omdat ik weet dat het voor een hoger doel is maar als mede-krachtsporters het gaan zeggen...
Aan de andere kant: Had zin in cardio. Al een mijlpaal opzich 
Hoop dat ik voor die tijd nog ergens een gaatje vind om onderrug/hamstrings/abs/traps te pakken.
Jij wist ook wel met me te trainen met het juiste schema....
Moet het nu verplicht rustiger aan doen. Dus hoop BigM nog wel wat spierpijn te kunnen bezorgen...

kom je in utrecht trainen dwarf? (niet dat ik jullie intieme date wil verstoren hoor...)

Ik kom idd in Utrecht trainenkom je in utrecht trainen dwarf? (niet dat ik jullie intieme date wil verstoren hoor...)

Oh-oh...

j/k
Dus lekker trainen!
Kwam vanmorgen wel boven de 86kg uit dus ben wel wat zwaarder door de crea maar veel zal t niet zijn.
Waarom heb ik al langer dan een jaar geen mixed-grip meer gebruikt op me DL/en algemeen
Ook niet als ik me straps vergeten was, lulz. Nice train MCM
Ik vind mixed grip eigenlijk helemaal niet relaxed, voelt a-symetrisch en wil steeds afwisselen yada yada. Gewoon klauwen trainen tot ik PR's kan zetten met overhandse grip
Thnx btw.
heb er serieus overheen gelezen, want dat andere geneuzel uit die post staat me wel bij
ik ga jullie sowieso niet storen trouwens - McM weet dat alleen maar train en nooit praat namelijk