XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.121
Prima training McM! En de transformer robot, moest toch ff lachen :P. Zie 't al voor me dat iemand in zo'n robot klimt en dan ff sit-ups gaat doen! :roflol:

Haha ja ik heb altijd het idee dat ik in een of andere futuristische cockpit kruip als ik op dat apparaat ga zitten :D

Nice deads mate!

Ik heb vandaag ook geprobeerd te chinnen, apparaat kan tot 75 kg waardoor het minder zwaar is, ik had alle 75 nodig om 6 x naar boven te komen:roflol: is heftig zwaar die shit

Thanks. Was niet all out maar voorlopig maar eens aan mn techniek sleutelen. Ja pullups zijn kapodtzwaar :o

Dank je wosnabok.

Haha, zo aandachtig dus :p heb er serieus overheen gelezen, want dat andere geneuzel uit die post staat me wel bij :p

goede training kerel, mooi werk. strapless trainen levert op termijn veel voordelen...dus als het kan, altijd doen!

@ dwarf en McM...wat voor tijdstip kan ik beter niet gaan sporten vrijdag? :cool: ik ga jullie sowieso niet storen trouwens - McM weet dat alleen maar train en nooit praat namelijk :D

Gheghe, terecht dat je het meeste geouwehoer hier skipt ;) Ging je trouwens nog naar mn 4daagse split kijken of istie enigzins geaccepteerd? (Dacht dat je dat nog een keer ging doen namelijk) Tegen een uur of 13:00 zijn Dwarf en ik dr iig ;) En jij praat nooit veel tijdens je werksets :D

Kijk,dat zijn weer de oefeningen. Goen man

Dank je wen :)

• #4.123

Should ja :D

Lekkere spierpijn in mn onderarmen en hamstrings en een superzure onderrug. Bring it on!

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Trouwens, ga maandag in hardcoremode maar ben van dinsdag t/m zaterdag/zondag weg van huis. Even een noodoplossing bedenken qua eten.

Laatst bewerkt:
terugkomen op je schema dus :p
tja, het is een beetje lastig dat je schouders en borst uit elkaar wilt halen bij een UB/LB. zelf vind ik de combi van rug, schouders en biceps wat overdreven.
als je dit persee wilt zou je bij de ene UB dag borst en armen kunnen pakken en dan bij de andere UB dag rug en schouders. dat is wel te doen

zoiets (even grofweg):
UB-1
BP
CGBP
Dips
Flyes
BB Curl
db curl
(pushdowns)

UB-2
PullUps/Chins
MP/PP/db press
Yates Rows/BOR/T-bar
side laterals
Cable Rows
Face Pulls
(Shrugs)

• #4.125
Hier mijn noodoplossing voor volgende week. Wil zoveel mogelijk gebruik maken van het aanwezige buffet. Voordeel: Broodbeleg komt in cupjes van 15gr dus dat is makkelijk. Ik wil gaan cutten op 2600 cals en zo veel mogelijk cardio. Dit is dus mijn schema voor als ik daar ben (aankomend weekend + dinsdag t/m zondag).

Meal 1 (8:30):
28gr whey (1 scoop)
100gr bruin brood (3 sneetjes)
45gr pindakaas (3 cupjes)
200ml vruchtensap (1 bekertje)
Cals:727 Eiwit:46 Carbs:73 Vet:28

Meal 2 (12:00):
100gr bruin brood (3 sneetjes)
45gr pindakaas (3 cupjes)
360ml halfvolle melk (2 bekertjes)
Cals:721 Eiwit:34 Carbs:70 Vet:33

Meal 3 (15:30):
28gr whey (1 scoop)
Cals:104 Eiwit:26 Carbs:1 Vet:0

Meal 4 (18:00-19:00):
Avondeten onbekend. Zo clean mogelijk opscheppen, geen sauzen, geen toetjes, zo min mogelijk vet en simpele carbs.

Meal 5 (23:30):
500gr magere kwark (1 bak)
Cals: 280 Eiwit: 49 Carbs: 17 Vet: 0

Totaal ex avondeten:
Cals: 1832 Eiwit: 156 Carbs: 161 Vet: 61

Hiernaast nog creatine (op niet-trainingsdagen bij mn ontbijt, op trainingsdagen bij mn PWO-shake) en op trainingsdagen noxipro.

Ga daar waarschijnlijk 2x krachttraining doen bij een sportschool in Hengelo. 12 euro per keer :mad: Cardio is wel gratis, relaxed door de weilanden hobbelen. Vrijdag borst/triceps trainen met Dwarf, maandag quads/calves, dan even zien wanneer ik bovenrug kan pakken. Hoop dat ik woensdag tijd heb. Donderdag of zaterdag weer hamstrings/abs/traps.

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

terugkomen op je schema dus :p
tja, het is een beetje lastig dat je schouders en borst uit elkaar wilt halen bij een UB/LB. zelf vind ik de combi van rug, schouders en biceps wat overdreven.
als je dit persee wilt zou je bij de ene UB dag borst en armen kunnen pakken en dan bij de andere UB dag rug en schouders. dat is wel te doen

Mm, zit wat in. Dan de ene UB dag bovenrug/schouders en de andere borst/armen. Vind bovenrugdag opzich te doen omdat er geen zware compounds in zitten.

zoiets (even grofweg):
UB-1
BP
CGBP
Dips
Flyes
BB Curl
db curl
(pushdowns)

UB-2
PullUps/Chins
MP/PP/db press
Yates Rows/BOR/T-bar
side laterals
Cable Rows
Face Pulls
(Shrugs)

Dit lijkt wel op hoe ik het in gedachten had. Alleen wil ik dan Incline DB Bench gaan doen en decline Flyes voor borst.
Doe de side laterals verder hangend aan de cablestation en ipv Facepulls Rear Raises. Oh en shrugs pak ik op deadlift-LB. Maak ik daar meteen een strapless onderarmdagje van ;) En ik denk dat ik ipv Cable Rows die Lever Row Machine ga gebruiken. Die heeft een borststeun zodat mn onderrug rust krijgt op UB-dag.

Laatst bewerkt:
Meal 3 is geen maaltijd... en gaat je honger geven. Kun je niet een supermarkt in duiken voor sla / salade. Dat samen met een blik tonijn op water gaat je een stuk gelukkiger maken...

BigMc heeft Big plans!!! nice en succes dude!

• #4.128
Meal 3 is geen maaltijd... en gaat je honger geven. Kun je niet een supermarkt in duiken voor sla / salade. Dat samen met een blik tonijn op water gaat je een stuk gelukkiger maken...

I know, is ook een noodoplossing. Heb daar gewoon geen voorzieningen net als in de zomer. Ik zie het niet zo zitten om naast normale spullen/gymbag/basgitaar en amp enzo ook nog kookgerei mee te slepen :P Duurt gelukkig maar een week. Als de honger een probleem gaat zijn voeg ik wel wat komkommer ofzo toe.

BigMc heeft Big plans!!! nice en succes dude!

Ja man :) Thnx.

Als komkommer bij jou helpt tegen de honger :rolleyes:
(bij mij niet)

• #4.130
Beetje koortsig een een ontzettende paupernacht gehad en toch wel een mooie training neergezet al zeg ik het zelf :)

Benchpress
12x20kg
6x40kg
6x40kg
3x50kg
5x65kg
5x65kg
5x65kg
5x65kg :D

Incline DB Benchpress
8x20kg
8x20kg
6x20kg
6x16kg

Preachercurl Machine
8x25
8x25
8x20

Dips
5xbw
4xbw
4xbw

Decline Flyes
8x8kg
8x8kg

DB Curl
8x14kg (niet zo mooi :p)
8x10kg
8x10kg

5 reps erbij op m'n bench, BAM!

Lekkere bench BigMc! En dat terwijl je koortsig was... dikke shit

• #4.132
Jaa, goeie bench! Kon je er niet nog een setje uit persen?

• #4.134
Jaa, goeie bench! Kon je er niet nog een setje uit persen?

Dunno, misschien nog wel een paar reps maar ging voor het eerst nog incline DB benchen en decline flyen dus was wel tevreden :) Volgende keer gaan we voor 5x5!

Nog wat extra verhoging opgelopen. No katabole parties tonight, uitzieken met the pacific.

Cheated curls ftw! Hoe gaat die dips je af trouwens? voor het eerst dat ik ze zie..

• #4.136
Ik ga volgens mij diep zat, kan niet veel dieper (Sjaak? Dwarf? Frenkpie?). Na 2 presses merk ik wel dat ik er geen setjes van 10 meer uit knal :( Doe ze wel vaker hoor.

Ah oké, ja ik vroeg het me even af, gezien je wat BW oefeningen goed voorruit gaat laatste tijd (chin-ups dus)

• #4.138
Ja, nou moet ik zeggen dat ik ook aan de crea en noxipro zit sinds een week ofzo dus dat is niet all muscle. Maar genoeg om uit te bouwen :)

:eek: Pas op he, dalijk krimpt je.. - hoe bedoel je all muscle trouwens?

• #4.140
:p Ik bedoel dat die krachttoename op mn pullups niet 100% gained muscle is maar ook deels t effect van mn PWO en creatine vermoed ik.

Terug
Naar boven