- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Prima training McM! En de transformer robot, moest toch ff lachen. Zie 't al voor me dat iemand in zo'n robot klimt en dan ff sit-ups gaat doen!
![]()
Haha ja ik heb altijd het idee dat ik in een of andere futuristische cockpit kruip als ik op dat apparaat ga zitten

Nice deads mate!
Ik heb vandaag ook geprobeerd te chinnen, apparaat kan tot 75 kg waardoor het minder zwaar is, ik had alle 75 nodig om 6 x naar boven te komenis heftig zwaar die shit
Thanks. Was niet all out maar voorlopig maar eens aan mn techniek sleutelen. Ja pullups zijn kapodtzwaar

Dank je wosnabok.
Haha, zo aandachtig dusheb er serieus overheen gelezen, want dat andere geneuzel uit die post staat me wel bij
![]()
goede training kerel, mooi werk. strapless trainen levert op termijn veel voordelen...dus als het kan, altijd doen!
@ dwarf en McM...wat voor tijdstip kan ik beter niet gaan sporten vrijdag?ik ga jullie sowieso niet storen trouwens - McM weet dat alleen maar train en nooit praat namelijk
![]()
Gheghe, terecht dat je het meeste geouwehoer hier skipt
Ging je trouwens nog naar mn 4daagse split kijken of istie enigzins geaccepteerd? (Dacht dat je dat nog een keer ging doen namelijk) Tegen een uur of 13:00 zijn Dwarf en ik dr iig
En jij praat nooit veel tijdens je werksets 
Dank je wen

. Zie 't al voor me dat iemand in zo'n robot klimt en dan ff sit-ups gaat doen!
heb er serieus overheen gelezen, want dat andere geneuzel uit die post staat me wel bij
ik ga jullie sowieso niet storen trouwens - McM weet dat alleen maar train en nooit praat namelijk
Cardio is wel gratis, relaxed door de weilanden hobbelen. Vrijdag borst/triceps trainen met Dwarf, maandag quads/calves, dan even zien wanneer ik bovenrug kan pakken. Hoop dat ik woensdag tijd heb. Donderdag of zaterdag weer hamstrings/abs/traps.
Doe ze wel vaker hoor.
Pas op he, dalijk krimpt je.. - hoe bedoel je all muscle trouwens?