AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

:p Ik bedoel dat die krachttoename op mn pullups niet 100% gained muscle is maar ook deels t effect van mn PWO en creatine vermoed ik.
Njah zo bekijk ik het zelf niet, als je er goed bij blijft eten lijkt het mij dat je gewoon op het zelfde niveau blijft. It's all in the mind

lekker hoor je niet helemaal lekker voelen en toch gewoon hard gaan :)

Nice bench ouwe!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.144
Njah zo bekijk ik het zelf niet, als je er goed bij blijft eten lijkt het mij dat je gewoon op het zelfde niveau blijft. It's all in the mind

Tsja, uiteindelijk stellen die supps mn spieren wel in staat om pullups te doen idd :rolleyes:

lekker hoor je niet helemaal lekker voelen en toch gewoon hard gaan :)

Jup ;)

Thnx!

Fysiek ga je er toch ook op voorruit, je verliest misschien minimaal wat kracht maar fysiek blijft het ongeveer het zelfde daarna vind ik.

• #4.146
Fysiek ga je er toch ook op voorruit, je verliest misschien minimaal wat kracht maar fysiek blijft het ongeveer het zelfde daarna vind ik.

Jup, en daar doen we het voor :)

Vandaag trouwens een 4punts meting laten doen bij de sportschool. Die gast gaf me 24,7 en vond dat 'perfect voor mijn leeftijd'. Schat mezelf toch eerder op 17% wat Dwarf ook vond. Die instructeur zei dat als ik er 6% af zou halen dat ik dan wel beachproof zou zijn. Naja, voor vergelijking is het misschien oke aangezien ik inderdaad ongeveer 6% wil cutten maar dan van 17 naar 12% :p

Je hoeft maar een paar cm ernaast de zitten en je hebt al een hele andere uitslag op je bf, zo was mijn eerste bf meeting eerst 17% en daarna nog eens om na te checken 14%.
Terwijl ik nog op 11% bf zit, wat ik realistischer vind. Hoewel ik toen bij die 14% droger was dan nu???

• #4.148
Tsja. Gewoon serieus cutten en over een maandje weer eens meten door dezelfde gast. Kijken wat ie zegt. Mirror ftw.

Mirror ftw idd!
Dips waren diep zat, al zou ik wel even kijken naar exrx om het verschil te zien tussen borst en triceps dips :p

• #4.150
Mirror ftw idd!
Dips waren diep zat, al zou ik wel even kijken naar exrx om het verschil te zien tussen borst en triceps dips :p

Ik weet t verschil wel hoor, ik doe ze gewoon zo rechtop mogelijk voor mn tri's ;)

Update: Voel me nog steeds klote, 1000mg paracetamol weggetikt en haalde geen fl**ker uit. Zit nu aan de ibuprofen. Supergevoelige huid, nog steeds verhoging, loop debiel ivm zure hamstrings en mn nek is zo stijf/pijnlijk dat ik alleen recht vooruit kan kijken. Maargoed, dit weekend dvd-opname inbassen, grooven als een malle. Take your protein and creapure and dont b*ch about anything, maandag frontwheels geselen en BAM cutdag 1!

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

Oja, chest staat goed in de fik, durf niemand te knuffelen :D

Laatst bewerkt:
Klinkt als een griepje.. Beter herstel je snel!

lekker bezig geweest met DW dude!

Was inderdaad een goede training! Hoef je me ook niet voor te knuffelen ;)
(chocoladehart is voldoende :p)

• #4.154
Klinkt als een griepje.. Beter herstel je snel!

Voel me vandaag al een stuk beter, hopen dat dat zo blijft! Alleen mn nek zit nog ontzettend vast en mn maag doet nog gekke dingen.

lekker bezig geweest met DW dude!

:)

Was inderdaad een goede training! Hoef je me ook niet voor te knuffelen ;)
(chocoladehart is voldoende :p)

Hee, je had beloofd dat niet op t forum te zetten :o

Dat je me wilde gaan knuffelen? Sorry daarvoor! :o

vandaag nog een training in de planning toch? :cool:

• #4.159
Jep, frontwheels.

Realiseer me net dat ik straks 1,5 uur + 3,45 uur onderweg ben van hot naar her...

Terug
Naar boven