Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.161
good luck bro! kick some ass

Ass gaat gekickt worden, ben benieuwd wat dr uit komt. Toch erg brak geweest en geen tijd gehad om uit te brakken (dvdopname inbassen van t weekend dus met mn zieke kop ook nog op film :roflol:) dus maar aan de paracetamol wat ik per 1000mg nam.
Trouwens nog nagedacht over wat je zei over misschien legpress of frontsquat oid toevoegen aan mn quad-dag maar ik laat mn onderstel eerst even aan dit schema wennen, vorige keer kon ik 4 dagen niet lopen: prikkel zat :P

Trouwens nog nagedacht over wat je zei over misschien legpress of frontsquat oid toevoegen aan mn quad-dag maar ik laat mn onderstel eerst even aan dit schema wennen, vorige keer kon ik 4 dagen niet lopen: prikkel zat :P
wen maar net zolang totdat je mans genoeg bent ;)

Ass gaat gekickt worden, ben benieuwd wat dr uit komt. Toch erg brak geweest en geen tijd gehad om uit te brakken (dvdopname inbassen van t weekend dus met mn zieke kop ook nog op film :roflol:) dus maar aan de paracetamol wat ik per 1000mg nam.

4 dagen niet kunnen lopen na benen training = baas gek!

• #4.168

Ja maar dan levert t calorieen op als je dr een hap uit neemt. Daarom mocht Dwarf em ook meenemen :P

4 dagen niet kunnen lopen na benen training = baas gek!

Ja t is baas maar ook gewoon kudt!

Bij voorkeur pure chocolade - of wit! :p

Iets met brunettes of...

nu ff zonder gein dan...je moet gewoon nog wennen aan de intensiteit van zo'n schema. ik heb er ook 2 maanden over gedaan voor ik fatsoenlijk twee LB training in de week kon doen. het is gewoon serieus even doorbijten, maar soms kun je inderdaad best rekening houden met de gevolgen als je bijvoorbeeld de hele dag moet lopen of wat dan ook (niet mijn stijl van rekening houden met, maar ik snap t wel)

nu ff zonder gein dan...je moet gewoon nog wennen aan de intensiteit van zo'n schema. ik heb er ook 2 maanden over gedaan voor ik fatsoenlijk twee LB training in de week kon doen. het is gewoon serieus even doorbijten, maar soms kun je inderdaad best rekening houden met de gevolgen als je bijvoorbeeld de hele dag moet lopen of wat dan ook (niet mijn stijl van rekening houden met, maar ik snap t wel)

@Metro: luister naar hem - hij is groot!
(nu jij nog) ;)

• #4.171

Aye. Doorbijten sucks balls. Over doorbijten gesproken: 4 dagen koorts gehad (vandaag nog niet op komen zetten, haleluja), pissen uit t verkeerde gaatje (als in je laat één scheet ontsnappen en je broek moet in de was) en voel me dagen futloos en krijg geen hap door mn keel.

@Metro: luister naar hem - hij is groot!
(nu jij nog) ;)

Working on it.

Squat
10xBW
10x20kg
5x40kg
5x60kg
3x80kg ****
5x100kg
5x100kg
5x100kg

Man the **** up :fire:

BB Lunges
20x50kg (L+R)
30x40kg

Legpress (plate loaded)
12x140kg
12x140kg
20x140kg Heavy breathingstyle

Leg Extension (plate loaded)
15x30kg
15x30kg

Seated Calf Raises (plate loaded) Deadstop
8x50kg
8x50kg
8x50kg
8x50kg
8x50kg

Mn lijf voelde toen ik wakker werd voor het eerst sinds 5 dagen enigzins levensvatbaar. Al het leven dr uit gelift. Guess what, I feel more alive then ever.

This is what we do.

Voeding vandaag:
1: 1L halfvolle melk, 50gr brinta, 28gr whey
2: Pastasalade tonijn (vooral pasta)
trainen
3: 28gr whey+water
4: Pastasalade tonijn (vooral groente)
4,5: 25gr ongezouten pinda's
5: 500gr magere kwark

Totaal:
Cals: 2598
Eiwit: 219
Carbs: 209
Vet: 95

Quads trouwens lomp groot na mn training :cool:

Laatst bewerkt:
Damn bigMc, the shit is getting serious brah!

• #4.175
Kneiters, ben ineens duizelig hee. Alles draait rechtsom, best vet!

hier dan, speciaal voor jou in je eigen logje

[Link niet meer beschikbaar]

• #4.179
Lol mij lukt 12×140 wel met veel puffen moeite maar 20 reps woehaaaa

Legpress is lastig te vergelijken he. In Amersfoort pakte ik de horizontal legpress fullstack (280kg)... Gewicht boeit eigenlijk alleen op grote compounds en om je progressie bij te houden :)

Lekkere comeback McM! De beuk er weer in :D!!

Terug
Naar boven