Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is een kwestie van tijd@Metro: luister naar hem - hij is groot!
(nu jij nog)![]()

toch nog goed werk verzet, vind het wel netjes eigenlijk - alleen squats langzaam ff naar 5x5 brengen kerel. welke leg press deed je, die horizontale of met dynamische platform?
lunges zijn ook bazig, toen wij die samen deden ging je er ook al compleet aan onderdoor - mooi werk man!

Ik heb ook geen flauw idee hoe lang jij er over gedaan hebt, en waar je vandaan komt qua fysiek

ga je eigenlijk nog trainen vandaag of ging je vandaag al pleiten?
haha - nou zo'n raadsel is het allemaal niet hoor...m'n log heeft een begin datum en vanaf dat moment ben ik redelijk serieus gaan trainen. qua fysiek heb ik m'n basis gelegd met waterpolo op hoog niveau.Bedankt dat jij ook geen flauw idee hebt hoelang Sjaak er over gedaan heeft en waar hij vandaan komt qua fysiek.
@Sjaak: ben nu wat spullen aan t pakken en ben zo al pleitos. Staat alleen cardio op t programma.
have fun ouwe en daarna knallen we wel weer een keer in de gym!
Harde training Mc! Sjaaks of een meet-to op Sjaaks schema gaat denk wel vruchten afwerpen![]()

Low carb vandaag? En vanwaar 1liter melk en 50gr brinta, neem dan 400-500ml water, 50gr(+) brinta, 40gr(+) whey, zo doe ik het.

Als je het te lang laat staan in de shakebeker, kan je het eruit gaan zuigen (no homo), best wel irritant als het te stevig word, of water toevoegen ofc.Nee, avondeten is toch vooral carbs vaak hier. Eigenlijk wel een goede tip van die shake! Komende dagen meer vast voedsel op het programma. Bodem van m'n emmer whey is al in zicht trouwens. Dat betekend B&Fshop goodies binnenkort
Truste Koen![]()

Als je het te lang laat staan in de shakebeker, kan je het eruit gaan zuigen (no homo), best wel irritant als het te stevig word, of water toevoegen ofc.
Sportfood had nu ook een 2kg whey pot in de aanbieding, ik ga die zelf morgen even bestellen, 26,99 was het dacht ik
Truste MCM *neemt nog een hap kwark*
---------- Toegevoegd om 02:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:14 ----------
p.s. handen boven de deken
Als je het te lang laat staan in de shakebeker, kan je het eruit gaan zuigen (no homo), best wel irritant als het te stevig word, of water toevoegen ofc.
Sportfood had nu ook een 2kg whey pot in de aanbieding, ik ga die zelf morgen even bestellen, 26,99 was het dacht ik
Truste MCM *neemt nog een hap kwark*
---------- Toegevoegd om 02:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:14 ----------
p.s. handen boven de deken

Heb 'm ook gezien, maar hoe "goed" is zo'n whey. Geen idee of er uberhaupt kwaliteitsverschil is tussen zo één die van B&F ofzo..