XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Nice training, lunges zullen wel killing zijn.

toch nog goed werk verzet, vind het wel netjes eigenlijk - alleen squats langzaam ff naar 5x5 brengen kerel. welke leg press deed je, die horizontale of met dynamische platform?
lunges zijn ook bazig, toen wij die samen deden ging je er ook al compleet aan onderdoor - mooi werk man!

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

@Metro: luister naar hem - hij is groot!
(nu jij nog) ;)
is een kwestie van tijd

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.183
Lekkere comeback McM! De beuk er weer in :D!!

Zekers! Jij ook nu je dr weer bovenop bent!

Nice training, lunges zullen wel killing zijn.

Jep :)

toch nog goed werk verzet, vind het wel netjes eigenlijk - alleen squats langzaam ff naar 5x5 brengen kerel. welke leg press deed je, die horizontale of met dynamische platform?
lunges zijn ook bazig, toen wij die samen deden ging je er ook al compleet aan onderdoor - mooi werk man!

Thnx Sjaak. Ja daar was ik wel pissed om, vorige keer kreeg ik er 4x5 uit maargoed, was geen topdag. Die legpress in t hoekje, met die hefboom. Ja als ik me opfok kan ik echt hard in een lunge-groove komen, en mocht ook wel ff na te hebben verzaakt op squats. Over onderdoorgaan gesproken: lag wel ff op de grond na die squats :p

Yeah, t is een marathon, geen sprint ;)

Laatst bewerkt:
Decent stuff!

Volgennnnnnnnn!

Lekkere training!

• #4.187
Thanks mannen! En welkom Twisters :)

• #4.190
Bedankt dat jij ook geen flauw idee hebt hoelang Sjaak er over gedaan heeft en waar hij vandaan komt qua fysiek.

@Sjaak: ben nu wat spullen aan t pakken en ben zo al pleitos. Staat alleen cardio op t programma.
haha - nou zo'n raadsel is het allemaal niet hoor...m'n log heeft een begin datum en vanaf dat moment ben ik redelijk serieus gaan trainen. qua fysiek heb ik m'n basis gelegd met waterpolo op hoog niveau.

have fun ouwe en daarna knallen we wel weer een keer in de gym!

Harde training Mc! Sjaaks of een meet-to op Sjaaks schema gaat denk wel vruchten afwerpen;)

• #4.193
have fun ouwe en daarna knallen we wel weer een keer in de gym!

Sowieso!

Harde training Mc! Sjaaks of een meet-to op Sjaaks schema gaat denk wel vruchten afwerpen;)

Thnx. Hope so!

Voeding:

1: whey+water
2: 100gr kipfilet (broodbeleg)
3: 1Lmelk+50gr brinta
4: pastasalade tonijn
5: 3 scheppen pasta carbonara met 3 scheppen sla (avondeten hier) (schat rond de 400 cals)
6: koffie (zwart)
7: bak kwark

Totaal ex avondeten:
Cals:2049
Eiwit:194gr
Carbs:187gr
Vet:55gr

Had misschien wat meer mogen opscheppen, heb nu honger en nog cardio voor de boeg. Is op zich ruimte zat voor een flinke avondmaaltijd in mn schema. Effe een paar rijstwafels en een shake in mn mik, ff een paar rondjes door de weilanden hollen, bakkie kwark en tukken :)

• #4.194
Extra voeding: wheyshake, 4 rijstewafels.

Cardio: 5,6 km in 35 min.

Low carb vandaag? En vanwaar 1liter melk en 50gr brinta, neem dan 400-500ml water, 50gr(+) brinta, 40gr(+) whey, zo doe ik het.

• #4.196
Low carb vandaag? En vanwaar 1liter melk en 50gr brinta, neem dan 400-500ml water, 50gr(+) brinta, 40gr(+) whey, zo doe ik het.

Nee, avondeten is toch vooral carbs vaak hier. Eigenlijk wel een goede tip van die shake! Komende dagen meer vast voedsel op het programma. Bodem van m'n emmer whey is al in zicht trouwens. Dat betekend B&Fshop goodies binnenkort :D

Truste Koen :p

Nee, avondeten is toch vooral carbs vaak hier. Eigenlijk wel een goede tip van die shake! Komende dagen meer vast voedsel op het programma. Bodem van m'n emmer whey is al in zicht trouwens. Dat betekend B&Fshop goodies binnenkort :D

Truste Koen :p
Als je het te lang laat staan in de shakebeker, kan je het eruit gaan zuigen (no homo), best wel irritant als het te stevig word, of water toevoegen ofc.
Sportfood had nu ook een 2kg whey pot in de aanbieding, ik ga die zelf morgen even bestellen, 26,99 was het dacht ik:rolleyes:

Truste MCM *neemt nog een hap kwark*:p

---------- Toegevoegd om 02:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:14 ----------

p.s. handen boven de deken

Als je het te lang laat staan in de shakebeker, kan je het eruit gaan zuigen (no homo), best wel irritant als het te stevig word, of water toevoegen ofc.
Sportfood had nu ook een 2kg whey pot in de aanbieding, ik ga die zelf morgen even bestellen, 26,99 was het dacht ik:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 02:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:14 ----------

Heb 'm ook gezien, maar hoe "goed" is zo'n whey. Geen idee of er uberhaupt kwaliteitsverschil is tussen zo één die van B&F ofzo..

• #4.199

Nou viel als een roosje in slaap ;)

Heb 'm ook gezien, maar hoe "goed" is zo'n whey. Geen idee of er uberhaupt kwaliteitsverschil is tussen zo één die van B&F ofzo..

Maar B&F shop is zo rielekst!

Pull Ups
1xBW
1xBW
1xBW
1xBW
1xBW
1xBW
1xBW
1xBW
1xBW
5x10kg assisted
5x10kg assisted

Yates Row
10x20kg
5x40kg
10x50kg
10x50kg
10x50kg

DB Shoulder Press
6x14kg
11x18kg
6x18kg
6x16kg
6x16kg

T-Bar Row Met borststeun
5x20kg Lage greep
6x30kg Lage greep
6x40kg Lage greep
10x35kg Hoge greep
10x32,5kg Hoge greep

Shoulderpress (30mm smith)
Wat gek*t met 20/25/30kg

Straight Arm Pulldown
5x30kg
5x40kg
5x50kg
10x35kg
10x35kg

Rear Raises
10x10kg Beetje lafjes, was een beetje op.

Middagmaal is vervangen voor blikken tonijn in tomatensaus, ook een berg kwark ingeslagen voor deze week :)

lekker metro :)

keep going brah :D

kom je ooit nog wel eens opzoeken in Utrecht

Terug
Naar boven