- Waardering
- 974
- Lengte
- 2m
- Massa
- 122kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Erg belangrijk, maar moeilijk jezelf daar toe aan te zetten. Mijn eigen schema is ook verre van 100% perfect, moet daar ook eens wat tijd in stoppen.
[b*ch slap modus aan] Dan vind je het dus niet belangrijk genoeg [b*ch slap modus uit]
)
Had ook maar 3 gekookte eieren en 2 krentebolletjes op, maar dan nog... Volgende keer eerder opstaan en beter ontbijten. Had ook geen tijd voor nog een setje 17kgs... Had ook nog dips willen doen. Voelde het trouwens in mn rug toen ik met 2x24kg liep... Blij dat ik had besloten niet te deadliften. Volgende keer licht deadliften of meteen knallen?
Blij dat ik had besloten niet te deadliften. Volgende keer licht deadliften of meteen knallen?
Thnx boyWelkom in mn log, zal vanavond ook eens een kijkje bij jou nemen als ik een beetje tijd heb
![]()

Kennis komt vanzelf. Veel lezen hier en je kennis toepassen in de praktijk + evalueren!Graag gedaan
Het motiveert bij mij meestal enorm als ik weet dat er mensen zijn die me volgen en me met raad en daad willen bijstaan. Dat is wel veel gevraagd natuurlijk, dus je moet zeker geen moeite doen als je niet wilt, aangezien ik toch ook niks in ruil kan geven, omdat ik gewoon helemaal niets afweet van fitnessen of bodybuilden![]()