Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Daarom drink ik altijd een liter melk voor het slapen gaan, als ik stevig gedronken heb. Waarschijnlijk BB technisch niet correct, maar ik voel me er een stuk beter van de volgende ochtend:p.

• Topic Starter Topic Starter
Man, als ik één glas melk drink voor ik naar bed ga moet ik al vroeger mn nest uit om te zeiken, helemaal in combinatie met alcohol!

En lijkt me dat je die melk beter kan nemen voor de slemppartij, vertraagd de opname van alcohol geloof ik.

WSM trouwens gezien op Eurosport Chreiz?

Ik ga misschien deze aanbieding eens gebruiken om BCAA's te proberen. Moet toch whey hebben :)

Nope heb niks gezien helaas op eurosport ik kijk bijna nooit tv, toch eens vaker doen:p. Laat maar weten of die BCAA gevallen. Kijk wel uit dat je niet teveel geld uitgeeft aan die stuff en dat je basics eerst kloppen.

Ja ik ook niet, kwam voorbij. Zag je ineens beesten farmerswalk doen enzo. Was wel bruut. Brian Shaw heeft gewonnen, had bij bijna niks een eerste plek maar stond op bijna alle onderdelen in de top 3.

En ja, ik zal dr een beetje op gaan letten. Power Supplements heeft wel een mooie combipack (whey met BCAA) en ik heb de whey toch nodig. Morgen eens zitten aan een goed voedings/cardio/krachttraining/supplementen/rust schema knutselen :)

Erg belangrijk, maar moeilijk jezelf daar toe aan te zetten. Mijn eigen schema is ook verre van 100% perfect, moet daar ook eens wat tijd in stoppen.

Ja. Misschien kom ik er vanavond aan toe, ben dit weekend t appartement van de vriendin van me pa aan het schilderen. Had dr auto total loss gereden, dus ze had nog wat van me te goed :roflol:

Erg belangrijk, maar moeilijk jezelf daar toe aan te zetten. Mijn eigen schema is ook verre van 100% perfect, moet daar ook eens wat tijd in stoppen.

[b*ch slap modus aan] Dan vind je het dus niet belangrijk genoeg [b*ch slap modus uit]

Mwah :P Ik weet dat het belangrijk is, t vergt alleen veel discipline, toewijding en doorzettingsvermogen. Vooral discipline is niet echt een van mn sterke kanten.

[b*ch slap modus aan] Dan vind je het dus niet belangrijk genoeg [b*ch slap modus uit]

Klopt, ik krijg voldoende binnen dat vind ik belangrijk. Kracht is het voornaamste doel op dit moment voor mij. Nu ik redelijk gebulked heb wil ik wat cleaner voedsel, maar desalniettemin wel genoeg.

Enig idee naar je vet%? Bij mij is dat wel een puntje... Daarom moet ik mn voeding maar eens onder de loep nemen. Ik kan toch zeker 4 maaltijden per dag zelf indelen.

Training van net:

Dumbbell Shoulderpress
10x14kg
10x14kg
10x14kg
10x12kg

Wide Grip Pull-Ups
10x35kg assisted
10x35kg assisted
10x35kg assisted

Dumbbell Rows (links en rechts)
10x16kg
10x16kg
10x16kg
10x16kg
10x16kg
10x16kg

En ja, ik vind die lekker :D)

Dumbbell Bench
10x17kg
10x24kg
5x24kg

Voelde me hier echt flippin' slap op :eek: Had ook maar 3 gekookte eieren en 2 krentebolletjes op, maar dan nog... Volgende keer eerder opstaan en beter ontbijten. Had ook geen tijd voor nog een setje 17kgs... Had ook nog dips willen doen. Voelde het trouwens in mn rug toen ik met 2x24kg liep... Blij dat ik had besloten niet te deadliften. Volgende keer licht deadliften of meteen knallen?

Nu nog een appartement verfen :D

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

Oh en trouwens... Chocolade whey met karnemelk is echt ontzettend goor.

Blij dat ik had besloten niet te deadliften. Volgende keer licht deadliften of meteen knallen?

Licht beginnen, opwarmen. En in wat kleinere stapjes omhoog en dan kijken hoe het gaat. Let vooral op het aanspannen van je buikspieren tijdens het liften.

Goeie. Voel m'n core ook redelijk met die rows trouwens :p

Heerlijk volume bij dumbbell row!

Nette dumbbell press.

Waar kan ik trouwens lezen, hoe je schema in elkaar zit. Doe je nu split of een variant van rippetoe ?

Euh, doe in principe fullbody en dan om de keer squatten. Nu doe ik effe rustig aan met deadliften omdat ik afgelopen zondag, maandag en woensdag zwaar heb gedeadlift, had ik misschien niet moeten doen. Volgende keer weer rustig gaan deadliften.

Wide Grip Pull-Ups
"dumbbell">Dumbbell Rows
"dumbbell">Dumbbell Bench
Incline Bench
Deadlift
Squat
Dumbbell Shoulder Press

Kheb een idee om mezelf meer te pushen naar hogere levels en meer spieren.

Ik verhoog het gewicht tot ik op mn oefeningen op minstens 3 sets van 5 reps zit (misschien op deadlift minder? Hoeveel sets pakken?) en de volgende trainingen probeer ik steeds meer reps te maken tot ik aan de 3x10 zit. Dan weer gewicht verhogen net zo lang tot ik nog net aan de 3x5 kom (dus 2x6, 1x5 bijvoorbeeld) en dan weer met dat gewicht naar de 10 reps. Etc. Zo hou ik veel afwisseling qua reps/gewicht (relatief dan) en push ik mezelf maximaal om progressie te maken.

Idee?

---------- Toegevoegd om 01:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:10 ----------

Oja, en na mn werksets een repout met 50% van mn werksetgewicht, mjum! Voor doorbloeding en nog meer variatie.

Hey! 24kg pak ik ook op mijn DP :D

Wel een pak minder reps ... maar dat zijn details he ;)

Nette deadlift! :o *jaloers*

Thnx boy :) Welkom in mn log, zal vanavond ook eens een kijkje bij jou nemen als ik een beetje tijd heb :thumbs:

Thnx boy :) Welkom in mn log, zal vanavond ook eens een kijkje bij jou nemen als ik een beetje tijd heb :thumbs:

Graag gedaan :)

Het motiveert bij mij meestal enorm als ik weet dat er mensen zijn die me volgen en me met raad en daad willen bijstaan. Dat is wel veel gevraagd natuurlijk, dus je moet zeker geen moeite doen als je niet wilt, aangezien ik toch ook niks in ruil kan geven, omdat ik gewoon helemaal niets afweet van fitnessen of bodybuilden :D

Graag gedaan :)

Het motiveert bij mij meestal enorm als ik weet dat er mensen zijn die me volgen en me met raad en daad willen bijstaan. Dat is wel veel gevraagd natuurlijk, dus je moet zeker geen moeite doen als je niet wilt, aangezien ik toch ook niks in ruil kan geven, omdat ik gewoon helemaal niets afweet van fitnessen of bodybuilden :D
Kennis komt vanzelf. Veel lezen hier en je kennis toepassen in de praktijk + evalueren!

Terug
Naar boven