AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Haha :P Train in All Inn (Zuilen). Jij dan?

......

Trouwens best een rotend fietsen :mad:

Beste training! Goede DL.

Ik train Bodyconditioning, overvecht-noord.
Ik squash af en toe bij all-in, 1x getraind, maar vond het te laag plafond en te druk in de avonduren.

Ik weet niet waar je vandaan moet komen, maar voor mij is het ook een eind fietsen haha.

wtf..... mcm, heb je nou midden in de nacht hard gelopen?!

:roflol:

lekker training brah :)

Jij denkt gewoon raar:):):) met de hitte of de nacht rennen, tussenopties zijn er niet:):)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.225

Weet ik stiekem wel :mad:

Beste training! Goede DL.

Ik train Bodyconditioning, overvecht-noord.
Ik squash af en toe bij all-in, 1x getraind, maar vond het te laag plafond en te druk in de avonduren.

Ik weet niet waar je vandaan moet komen, maar voor mij is het ook een eind fietsen haha.

Mwah DL is wel eens beter gegaan :( Wel lekker mn rug vermoord met die 20kg hypers :D

Ja dat lage plafond is voor olympische shit en standing schouderwerk niet ideaal nee. Ik pak juist altijd laatste 1,5 uurtjes daar, is het juist t rustigst man. Je moet er inderdaad niet om 7uur aankomen zetten :p En is 5 minuten lopen van mn huis :cool:

wtf..... mcm, heb je nou midden in de nacht hard gelopen?!

lekker training brah :)

Uhm ja 2x :D Thnx bro.

Jij denkt gewoon raar:):):) met de hitte of de nacht rennen, tussenopties zijn er niet:):)

Nice training Brah! Kom binnenkort ook weer eens daar kijken op vrijdagavond ofzo:P

Nice training mister McMetronome!

nice training!

• #4.229
Thnx mannen. Lijkt me leuk Marvin!

Post morgen op m'n laptop nog even m'n voeding van vandaag. Vandaag kneiterhard van alle kanten snacks en junkfood aangeboden gekregen :x Was ik maar zo'n k*tecto die alles moet vreten wat los en vast zit :( Voorlopig nog geen cheatmeal verdiend.

Je bent echt goed bezig knul !

• #4.231
Je bent echt goed bezig knul !

Thnx beer ;) Voeding van gisteren:

1: wheyshake, 2 bruine boterhammen, 40gr pindakaas, 180ml sap 180ml halfvolle melk
2: 2 bruine boterhammen, 40gr pindakaas, 360ml halfvolle melk
3: blik tonijn in tomatensaus
4: peer, halve appel, 2 aardbeien
5: krieltjes, aardappelkroketjes, gehaktbal, broccoli, sla
6: Halve bak kwark (stond 4 dagen ongekoeld, halverwege opgegeven :o)

Totaal (uitgaand van 225gr aardappels, 50gr aardappelkroketjes, 150gr gehakt, 150gr groente):
Cals: 2419
Eiwit: 162
Carbs: 199
Vet: 106

Nu ~40minuten cardio doen (5,6km hardlopen)
Voedingsupdate incoming na het avondeten.

• #4.232
Bah, cardio mislukt. Veels te warm nog en een zure onderrug. Maar een klein rondje gedaan (4,8km), eerste 2,5km aan één stuk gerend de rest gewandeld. In ieder geval even mn natuurmomentje gehad TEH ****.

Better that , than nothing

Is het niet een idee om wat brinta/havermout toe te voegen ipv die boterhammen ?

Niks mis mee! Je hebt die 5km toch afgelegd!:D

• #4.236

True. Eigenlijk vind ik 2,5km aan één stuk nog best een prestatie voor mij dan :p

Is het niet een idee om wat brinta/havermout toe te voegen ipv die boterhammen ?

Die boterhammen vliegen er na morgen sowieso uit, switchen naar pasta en rijst enzo :) Hier is het deze week praktisch omdat het op tafel ligt bij ontbijt en lunch. Volgende week weer zelf koken.

Niks mis mee! Je hebt die 5km toch afgelegd!:D

Das waar. Naja, zie het maar als een cardio-offday. Had niet verwacht dat dat eerste stuk 2,5km zou zijn, daarna had ik em goed zitten in de volle zon. (Had gezegd, oke ik ga dit zandpad uitlopen en bleek best een end te zijn haha)

shit happens bro!

Ik heb hele avond leuke cardio gehad:) zweten gek.... bam

• #4.238
Ja, je moet me maar eens leren cardioen Bart!

Net hele voeding uitgetypt, ****t mn browser op.

ex bord bami + glas vruchtensap:
1580ish cals
156gr eiwit

En vergeten neer te typen bij mn vorige training:
Leg Raises
10x
10x
10x (vanaf rep 7 e.v. Knee Raises)
10x

Dat kan je niet leren bro!

Dat krijg je van nature mee als het goed is:)

Terug
Naar boven