AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.241
Kudt, met mij ook niet :roflol:

Voeding begint er goed uit te zien!

ik ga over iets meer dan een uurtje, wat jij?

Ik wil ook over iets meer dan een uurtje!
:mad:

• #4.246
Oh ik iets later, moet nog ff mn was wegbrengen. Maar misschien kom ik je tegen dan.

• #4.249
Training partly met Sjaak, was cool. Gaat die mafkees dippen met 60kg tussen zn ballen :D

Benchpress Maar wat aangekloot :D
12x17,5kg
6x37,5kg
6x37,5kg
3x47,5kg
1x67,5kg
3x67,5kg
3x67,5kg
3x67,5kg
10x47,5kg

Preacher Curl Machine
8x25kg
8x25kg
8x25kg
6x25kg (F)

Incline DB Bench
12x20kg
6x20kg (F)
6x18kg
7x16kg Laatste 2 spot

BB Curl
12x20kg
12x20kg
12x20kg

Decline Flyes
10x8kg
10x8kg
Xx6kg (Sjaak begon over bomen knuffelen dus toen raakte ik de tel kwijt :D)
10x6kg Paar reps met spot hier en daar, was echt nice.

Dips
3,5xBW (F) :fuu:
2,5xBW (F) :fuu::fuu:

DB Curl
8x12kg
10x10kg
15x8kg

Dips Voeten op bankje (10cm hoger dan mn handen)
15x (F)
7x (F)

hahahah - tussen m'n ballen nog wel :p

jouw reactie bij dat boomknuffelen was wel een filmpje waard eigenlijk! verder heb je goed getraind vandaag hoor - 3x3 op bench is prima om aan te houden hoor.

• #4.251
:roflol: Ja ik schoot in de lach gek :p Ja zit een beetje te twijfelen, 3x3 is op zich niet verkeerd aangezien ik naar een BW-bench toe wil werken. Misschien eerst toewerken naar 3x5x67,5 en dan 3x3x70. Blijf iig niet meer zo hangen op tricepskracht.

Had t dr laatst over met Dwarf btw, waar laat je de stang je borst raken met flat bench? Bij mij is t nog niet echt solid, verschilt elke keer.

Toch wel aardige training Mac maar volgens mij moet je eerder hoger in gewicht gaan anders hang je over 2 jaar nog op de 75 kg. BP.
Just my 2 cents hoor maar ik zie het nut van 3x3 en 5x5 en dat soort bullshizzle niet zo in persoonlijk.
Teh **** dus sjaak is best groot als ik het goed begrijp btw?

lekkah hoor McM

• #4.254
Bedoel je minder opwarmen? Vind eigenlijk dat m'n progressie op de bench wel oké is aangezien ik aan t cutten ben. Maar jij zou bv pieken op 1 maximaal gewicht voor 6 reps ofzo? Sjaak is groot :cool:

Thnx Tymen :)

Onder t mom van 'cutten kreng' topspeed naar t station gefietst, zit ik met m'n zweetface tonijnsalade te vreten in de trein :roflol: Vanavond maar ff hardlopen, heb ik nog een excuus om weer te douchen. Ben wel benieuwd naar m'n 'lege' BW trouwens, binnenkort eens wegen.

Haha, bomen knuffelen een term die ik zelf ook gebruik 'knuffel die boom'!

prima training, goed zweten ook he ;)

Goeie training dude!

Sjaak als er 60 kilo tussen je ballen hangt wordt het hoogste tijd dat je keer gaat fappah brah! No offence

mooie training, maar waarom is je fly zo laag????

Terug
Naar boven