AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Nice training, en wat marcel3000 zegt geef hem ongelijk. 3x3 of 5x5 vind ik perfect voor kracht.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.262
prima training, goed zweten ook he ;)

Ja man :) Al ga ik van squatten en deadliften meer zweten haha.

Haha, bomen knuffelen een term die ik zelf ook gebruik 'knuffel die boom'!

Nu wordt het bomen knuffelen me duidelijk!:D

die uitspraak komt van Arnold trouwens :p

De vergelijking van bomen knuffelen met flyes komt van The Oak? :roflol:

Goeie training dude!

Sjaak als er 60 kilo tussen je ballen hangt wordt het hoogste tijd dat je keer gaat fappah brah! No offence

Thnx Bartje. Haha wat een links weet jij weer te leggen.

mooie training, maar waarom is je fly zo laag????

Uhm, tsja 3de borstoefening en lange armen (momentwet enzo). Its not about the weights its about the stress on the muscle.

Nice training, en wat marcel3000 zegt geef hem ongelijk. 3x3 of 5x5 vind ik perfect voor kracht.

Dank. Ja ben benieuwd wat Marcel bedoelde. Je hebt een beetje setjes draaien versus ramping. Tsja, whatever works for you he :)

Cardio vanacht sla ik even over, misschien morgen erbij pakken. Morgenavond frontwheels :hedbang:

• #4.263
Voeding vandaag:

1: twee Saucijzenbroodjes ???
2: pastasalade tonijn ->trainen
3: whey+water
4: pastasalade tonijn
5: 250gr kwark

Totaal:
Kcals: 2621
Eiwit: 145 Oeps...
Carbs: 246
Vet: 119 Oeps...

• #4.265
Ja t*ring, weenie man :roflol: Kwam mn huisgenoot mee aanzetten en ik had zelf niks in huis.

No worries, kan je wel aan, niet elke dag doen ;)

Wel lekker though, toch?

Zou mij te lang duren en bovendien ligt mijn prioriteit niet bij reppen maar bij gewicht.Anyways ieder z'n ding.;)

@ Mac teh **** een engels ontbijtje is er niks bij :roflol:

• #4.268
@Twisters: Jup zo is het :) Nou weer ff strict zijn.
@Marcel: Never change a winning team ;) En :roflol:

zolang je maar iets eet :)

Nja die kcals is niet 't ergste.. Ik zou na 10 minuten al weer honger hebben :D!

• #4.271
gheghe, ja omdat cutten nu prioriteit heeft wel mn bakkie kwark gehalveerd om cals binnen de perken te houden. Morgenochtend iig een shake met een kilo eiwit.

• #4.272
Squat
Wel goed opgewarmt want ik ging t voordoen voor een meid die mee ging (zie verhaal onderaan) en heb als zij ging rusten wat aangeklooid met die 30kg. Verder wat setjes van 60/80kg nog gedaan.
5x110kg
5x110kg
5x100kg
5x100kg (yay, 5 reps meer dan vorige keer, moest toch effe over mn vorige training heen. Volgende keer 3x5x110, zeg maar dag tegen mn 120kg 1rm :fire:)

Ok wtf. Dat was dus 10 augustus. Echt zero progressie ??? Mn squats zijn tegenwoordig dieper en technisch beter maar dit is wel ff een klap in mn gezicht zeg, ****.

Edit: Dam, ik heb mn log eens teruggelezen, vooral de periode rond augustus vorig jaar. Conclusie: Met mijn 2 verkapte cutpogingen en de 2 maanden dat ik niet heb getrained rond september 2010 hebben me wel wat VVM gekost :mad: Des te meer motivatie om t in te halen. Na deze cut kneiterhard gainen!

Laatst bewerkt:
Ohjaa ik zie ut, je reps bij db inc press :) maar waarom flyes zo laag ?? Je kan toch wel zeker 12kg ??

• #4.274
Ohjaa ik zie ut, je reps bij db inc press :) maar waarom flyes zo laag ?? Je kan toch wel zeker 12kg ??

Waarschijnlijk wel maar mn flyes hebben geen prioriteit op chestdag. En ik doe ze gewoon goed diep en strict zo wijd mogelijk.

Kijk, stel mn armen zijn 60cm lang: (10kg*9,81)*0,6=58,86Nm
Stel mn armen waren 10cm korter: (10kg*9,81)*0.5=49.05Nm
(X*9,81)*0,5=58,86
85,86/0,5=(X*9,81)
(85,86/0,5)/9,81=X=17.5kg
Oftewel, iemand met armen van 50cm die flyes doet met 17,5kg produceert in feite evenveel kracht als iemand met armen van 60cm die flyes doet met 10kg. Daarom slaat het nergens op om flyes te vergelijken.

Ik heb armen van 70cm en doe flys met 24kg, you mad?

Beetje zwak excuus, ieder lichaam heeft ze voor en nadelen

• #4.276
Ik heb armen van 70cm en doe flys met 24kg, you mad?

Beetje zwak excuus, ieder lichaam heeft ze voor en nadelen

Ik gebruik het niet als excuus, leg alleen uit waarom gewicht qua flyes vergelijken totaal geen zin heeft. En hoezo zwak, berekening staat voor je neus :scratch:

Waarschijnlijk wel maar mn flyes hebben geen prioriteit op chestdag. En ik doe ze gewoon goed diep en strict zo wijd mogelijk.

Kijk, stel mn armen zijn 60cm lang: (10kg*9,81)*0,6=58,86Nm
Stel mn armen waren 10cm korter: (10kg*9,81)*0.5=49.05Nm
(X*9,81)*0,5=58,86
85,86/0,5=(X*9,81)
(85,86/0,5)/9,81=X=17.5kg
Oftewel, iemand met armen van 50cm die flyes doet met 17,5kg produceert in feite evenveel kracht als iemand met armen van 60cm die flyes doet met 10kg. Daarom slaat het nergens op om flyes te vergelijken.

+100. Lange armen ftw!

mooie berekening. ben ik blij dat ik al die shit allang achter de rug... havo was echt een ramp met die wiskunde xD

ik ben het met Mcm eens. de ene gaat dieper, de ander houd zijn armen onder een veel scherpere hoek.

ik zelf houd mijn armen erg recht en laat ze behoorlijk diep gaan (db's op schouderhoogte) en fly daarom ook niet zo spannend veel :)

mooie berekening. ben ik blij dat ik al die shit allang achter de rug... havo was echt een ramp met die wiskunde xD

ik ben het met Mcm eens. de ene gaat dieper, de ander houd zijn armen onder een veel scherpere hoek.

ik zelf houd mijn armen erg recht en laat ze behoorlijk diep gaan (db's op schouderhoogte) en fly daarom ook niet zo spannend veel :)

Volgens mij is dit meer natuurkunde offeuh :P..? En idd flys worden op veel verschillende manieren gedaan.

• #4.280
Is natuurkunde bro :P Maar dat is idd precies wat ik bedoel. Ik maak t zo zwaar mogelijk voor mezelf, dat is een beetje het idee van trainen toch :)

Terug
Naar boven