Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al ga ik van squatten en deadliften meer zweten haha.Haha, bomen knuffelen een term die ik zelf ook gebruik 'knuffel die boom'!

Goeie training dude!
Sjaak als er 60 kilo tussen je ballen hangt wordt het hoogste tijd dat je keer gaat fappah brah! No offence
Nice training, en wat marcel3000 zegt geef hem ongelijk. 3x3 of 5x5 vind ik perfect voor kracht.

Voeding vandaag:
1: twee Saucijzenbroodjes
2: pastasalade tonijn ->trainen
3: whey+water
4: pastasalade tonijn
5: 250gr kwark
Totaal:
Kcals: 2621
Eiwit: 145 Oeps...
Carbs: 246
Vet: 119 Oeps...

Nice training, en wat marcel3000 zegt geef hem ongelijk. 3x3 of 5x5 vind ik perfect voor kracht.

Squat
Wel goed opgewarmt want ik ging t voordoen voor een meid die mee ging (zie verhaal onderaan) en heb als zij ging rusten wat aangeklooid met die 30kg. Verder wat setjes van 60/80kg nog gedaan.
5x110kg
5x110kg
5x100kg
5x100kg (yay, 5 reps meer dan vorige keer, moest toch effe over mn vorige training heen. Volgende keer 3x5x110, zeg maar dag tegen mn 120kg 1rm)
Mn squats zijn tegenwoordig dieper en technisch beter maar dit is wel ff een klap in mn gezicht zeg, ****.
Des te meer motivatie om t in te halen. Na deze cut kneiterhard gainen!Ohjaa ik zie ut, je reps bij db inc pressmaar waarom flyes zo laag ?? Je kan toch wel zeker 12kg ??
Ik heb armen van 70cm en doe flys met 24kg, you mad?
Beetje zwak excuus, ieder lichaam heeft ze voor en nadelen

Waarschijnlijk wel maar mn flyes hebben geen prioriteit op chestdag. En ik doe ze gewoon goed diep en strict zo wijd mogelijk.
Kijk, stel mn armen zijn 60cm lang: (10kg*9,81)*0,6=58,86Nm
Stel mn armen waren 10cm korter: (10kg*9,81)*0.5=49.05Nm
(X*9,81)*0,5=58,86
85,86/0,5=(X*9,81)
(85,86/0,5)/9,81=X=17.5kg
Oftewel, iemand met armen van 50cm die flyes doet met 17,5kg produceert in feite evenveel kracht als iemand met armen van 60cm die flyes doet met 10kg. Daarom slaat het nergens op om flyes te vergelijken.

mooie berekening. ben ik blij dat ik al die shit allang achter de rug... havo was echt een ramp met die wiskunde xD
ik ben het met Mcm eens. de ene gaat dieper, de ander houd zijn armen onder een veel scherpere hoek.
ik zelf houd mijn armen erg recht en laat ze behoorlijk diep gaan (db's op schouderhoogte) en fly daarom ook niet zo spannend veel![]()
..? En idd flys worden op veel verschillende manieren gedaan.