Veel plezier met de training

Thnx Stuiter, was puur genieten!
6 eieren
80 gr havermout
1 banaan
eetlepel zoetstof
flink wat kaneel
eet smakelijk - dit is basic shizzle, ik heb ook nog wat variatie recepten afhankelijk van cutten/(clean)bulken
Thnx

Heb al eieren en havermout ingeslagen, morgen ff banaan en kaneel/zoetstof kopen dan. Ga dr geen 6 hele eieren instoppen denkik. Trouwens, nadat je weg was vroeg ik of t squatrek vrij was. Maakte een gast een grapje dattie aan het curlen was maar kon dr gewoon bij
@McM...ga je in je log eerlijk zijn over je pre-workout experiment van vanavond?
Ben benieuwd, vertel sjaak!

Zie voeding.
Squat
12x20kg
5x50kg
5x80kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg Was zelf de tel kwijt, bredekees dacht 6. Maar laten we dingen niet mooier maken dan ze zijn.
10x80kg
11x80kg + oerkreet
Leg Press Plate Loaded
12x150kg
12x150kg
12x150kg
15x130kg
Calf Raises Plate Loaded, met deadstop
12x50kg
12x50kg
12x50kg
12x40kg
Focking hell, tranen sprongen in mn ogen bij die laatste set calfraises. Heb ook een bizarre bloedplek in mn shirt en handdoek overgehouden, iets opengehaald met squatten ofzo
WOu naar huis lungen. FOCKING HELL. Ik kwam drie lantaarnpalen ver en daar had ik 5 pauzes voor nodig, heb tussendoor echt op de grond gelegen. Ik trok t gewoon niet. Ongeveer 200m volgens afstandmeten.nl Focking half uur over gedaan om naar huis te komen met een stuk lungen terwijl t 5-10min lopen is. Wou nog gaan hardlopen maar ik pak de fiets naar de societeit zo, beetje last van mn rechterhak. Voelt net als toen ik 36uur in de week continue stond ivm werk
Voeding:
1: shake liter melk, 50gr brinta, scoop whey
2: 2 eieren, 1 eiwit en een wasa-unit
3: zak sla, blik tonijn, 50gr cashewnoten
4: whiskey met noxipro en creatine (t*ring, ik moest die laatste slok twee keer doorslikken)
5: 250gr kwark
6: blik tonijn
7: 500gr kwark
Totaal ex whiskey:
Kcal: 2175
Eiwit: 243
Carbs: 142
Vet: 62
(46/27/27)
Eten begon slecht vandaag, kreeg mn shake niet weg. Note to self: Meer carbs voor mn training.
Insanity, this is what we do.