Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Volgens mij is dit meer natuurkunde offeuh :P..? En idd flys worden op veel verschillende manieren gedaan.

Is natuurkunde bro :P Maar dat is idd precies wat ik bedoel. Ik maak t zo zwaar mogelijk voor mezelf, dat is een beetje het idee van trainen toch :)

i know. maar het doet me denken aan die vreselijke kwadratische (drietermen) vergelijkingen. godgodgod wat haatte ik die shit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.282
Gruwelijke stainless steel blender gekocht, BAMnekoeken maken morgen :)

blender ftw

• #4.285
700watt bitchezzz. t*ring, zou vanavond voor t eerst met mn nieuwe huisgenoot gaan trainen en cardioen haakt ie af. Muts. Zit nu te overwegen om vanavond hardlopend naar de societeit te gaan, 3,6km heen en 3,6km terug. Neem ik wel een speciaalbiertje haha.

hoe gaat het cutten btw. al veel kilo's kwijt?

• #4.287
Kweetniet man, mn weegschaal staat op de kamer van die afhakende huisgenoot en zn deur zit al op slot sinds ik terug ben uit de Bermuda Achterhoek. Vanavond komtie wel hiero dus zal ff kijken of ik morgen kan wegen. Hoop wel onder de 85 uit te komen op de lege maag.

je kan ook gewoon komen trainen zo...:p

De societeit, please. GA TRAINEN!

• #4.290
ik ga over 10 min weg ofzo

Ik heb ook een blender maar gebruik hem nooit, maar pannenkoeken lijkt me wel wat, receptje ?

• #4.294
Ga morgen experimenteren, I'll keep you posted :)

Veel plezier met de training:):)

Ik heb ook een blender maar gebruik hem nooit, maar pannenkoeken lijkt me wel wat, receptje ?
6 eieren
80 gr havermout
1 banaan
eetlepel zoetstof
flink wat kaneel

eet smakelijk - dit is basic shizzle, ik heb ook nog wat variatie recepten afhankelijk van cutten/(clean)bulken

@McM...ga je in je log eerlijk zijn over je pre-workout experiment van vanavond? ;)

Ben benieuwd, vertel sjaak!

• #4.300
Veel plezier met de training:):)

Thnx Stuiter, was puur genieten!

6 eieren
80 gr havermout
1 banaan
eetlepel zoetstof
flink wat kaneel

eet smakelijk - dit is basic shizzle, ik heb ook nog wat variatie recepten afhankelijk van cutten/(clean)bulken

Thnx :) Heb al eieren en havermout ingeslagen, morgen ff banaan en kaneel/zoetstof kopen dan. Ga dr geen 6 hele eieren instoppen denkik. Trouwens, nadat je weg was vroeg ik of t squatrek vrij was. Maakte een gast een grapje dattie aan het curlen was maar kon dr gewoon bij :)

@McM...ga je in je log eerlijk zijn over je pre-workout experiment van vanavond? ;)

:D Zie voeding.

Squat
12x20kg
5x50kg
5x80kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg Was zelf de tel kwijt, bredekees dacht 6. Maar laten we dingen niet mooier maken dan ze zijn.
10x80kg
11x80kg + oerkreet

Leg Press Plate Loaded
12x150kg
12x150kg
12x150kg
15x130kg

Calf Raises Plate Loaded, met deadstop
12x50kg
12x50kg
12x50kg
12x40kg

Focking hell, tranen sprongen in mn ogen bij die laatste set calfraises. Heb ook een bizarre bloedplek in mn shirt en handdoek overgehouden, iets opengehaald met squatten ofzo :roflol:

WOu naar huis lungen. FOCKING HELL. Ik kwam drie lantaarnpalen ver en daar had ik 5 pauzes voor nodig, heb tussendoor echt op de grond gelegen. Ik trok t gewoon niet. Ongeveer 200m volgens afstandmeten.nl Focking half uur over gedaan om naar huis te komen met een stuk lungen terwijl t 5-10min lopen is. Wou nog gaan hardlopen maar ik pak de fiets naar de societeit zo, beetje last van mn rechterhak. Voelt net als toen ik 36uur in de week continue stond ivm werk ???

Voeding:
1: shake liter melk, 50gr brinta, scoop whey
2: 2 eieren, 1 eiwit en een wasa-unit
3: zak sla, blik tonijn, 50gr cashewnoten
4: whiskey met noxipro en creatine (t*ring, ik moest die laatste slok twee keer doorslikken)
5: 250gr kwark
6: blik tonijn
7: 500gr kwark

Totaal ex whiskey:
Kcal: 2175
Eiwit: 243
Carbs: 142
Vet: 62
(46/27/27)

Eten begon slecht vandaag, kreeg mn shake niet weg. Note to self: Meer carbs voor mn training.

Insanity, this is what we do.

Terug
Naar boven