Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Serieuze squats bro! Klasse training.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.322
Oh, 82,7, goed zo!

Lekkere squats pik, goede PWO ook :D

@Pannenkoeken, is dat één pannenkoek, dat wordt wel heel dik dan :o

Hemorush nooit geprobeerd, thnx for the warning :p Zo misschien toch KT en cardio achter elkaar doen ivm tijd. Anders moet ik twee keer douchen enzo, moeiluk.
De pest met Hemorush: ruikt lekker, dus flink water erbij - ruikt nog steeds prima, en vervolgens ga je bijna over je nek vanwege de smerige smaak.. die ook nog eens flink blijft 'hangen' tijdens het trainen!

• #4.327
Beetje laffe hap training.

Pull Ups Schouderbreedte
2xBW
2xBW
2xBW
2xBW
1xBW
1xBW
3xnegatives
3xnegatives

Yates Row
10x20kg
5x40kg
8x50kg
8x50kg
8x50kg
8x50kg
8x50kg

Military Press
5x20kg
5x20kg Beetje kloten met grip
5x30kg
3x40kg :mad:
5x32,5kg
7x32,5kg

Lever Row Pft, irritant die chestsupport + spierpijn in je borst :P
12x41kg
12x41kg
12x41kg

Lateral Raises Dropset
5x10kg
5x9kg
5x8kg
5x7kg Auw

Decline Lateral Raises
12x6kg
12x6kg

Rear Raises
10x7kg
10x7kg

20min crosstrainer. Schijn een kleine 7km afgelegd te hebben op handen en benen dus :roflol: Straks voor boodschappen en een afspraak in Vleuten nog een aantal km's fietsen.

:D

Lekkere squats pik, goede PWO ook :D

@Pannenkoeken, is dat één pannenkoek, dat wordt wel heel dik dan :o

Thnx man :) Haha. Ik wou dus experimenteren met die pannekoeken vandaag. Kom ik terug van de sportschool, is de keuken WEG. Gewoon compleet weg :mad: Belabberde voeding vandaag, laat wakker geworden en alleen een shake op en na mn training een appel en een shake (voor cardio). Denk dat ik me maar een keer vergrijp aan maaltijdsalades van de AH ofzo, even kijken wat ze hebben.

De pest met Hemorush: ruikt lekker, dus flink water erbij - ruikt nog steeds prima, en vervolgens ga je bijna over je nek vanwege de smerige smaak.. die ook nog eens flink blijft 'hangen' tijdens het trainen!

Bwaaa gefopt :p

Goede training ;)

Nice one brah!:)
Maar in wat voor ghetto of tentenkamp woon jij eigenlijk dat ze je keuken zelfs hijacken?:roflol:

Neem een maaltijdsalade van de AH waar geen pasta in zit, en gooi er een blik tonijn doorheen - is echt lekker! :thumb:

En nice: die pull-ups! Kwestie van volhouden en doorzetten, binnenkort setjes van 5 reps.

Niks mis met die trainen BigMc! Kan niet elke keer full pull gaan brah.

• #4.332

Thnx man. Kon op die pullups niet echt lekker knallen tho :( Volgende keer weer noxipro, had vandaag ff geen zin in die smaak.

Nice one brah!:)
Maar in wat voor ghetto of tentenkamp woon jij eigenlijk dat ze je keuken zelfs hijacken?:roflol:

Haha, opzich een prima buurtje in Utreg hoor :p T is die verbouwing he. Als het goed is krijgen we morgen de nieuwe, die staat al klaar in de kamer naast de keuken.

Neem een maaltijdsalade van de AH waar geen pasta in zit, en gooi er een blik tonijn doorheen - is echt lekker! :thumb:

En nice: die pull-ups! Kwestie van volhouden en doorzetten, binnenkort setjes van 5 reps.

Huh, dan vervang je dus carbs voor eiwitten ??? Fabriceer liever zelf mn salades, maja heb je wel een keuken nodig. En die pullups asap uitbouwen naar 3tjes eerst :)

Niks mis met die trainen BigMc! Kan niet elke keer full pull gaan brah.

Haha full pull :P Nee naja. Ach, mag niet klagen over mn pullups.

Vandaag deden mn quads echt pijn bij het fietsen :eek: Wel lekker wat bloed in mn LB.

Voeding:
1: 20gr brinta, liter melk, scoop whey (hierna trainen + 20min cardio)
2: scoop whey, appel
3: pastasalade tonijn van de appie (rond 18:30)
4: pastasalade tomaat mozzarella rucola (rond 23:00)
5: Kwark (nu, rond 2:45)

Best prima verhoudingen die pastasalades. Die 2de was iets minder cals en eiwit maar vooral die met tonijn is best pro!

Kcals: 2496
Eiwit: 198
Carbs: 280
Vet: 62
32/45/23, wel nice.

Nice training Mister McM. En waarom ga je niet lager in carbs als je toch aan 't cutten bent..?

MPs eerder in je training zetten, want is een hoge prioriteitsoefening voor jou maat! techniek bekijken we binnenkort nog wel ff

Goede training:):)

Ik zou idd die MP vooraan zetten, training was oké toch?

• #4.337
Nice training Mister McM. En waarom ga je niet lager in carbs als je toch aan 't cutten bent..?

Tbh, het is hier ontzettend behelpen zonder voorzieningen, ik tel alleen eiwitten en cals atm. Daarnaast zoveel mogelijk cardio.

MPs eerder in je training zetten, want is een hoge prioriteitsoefening voor jou maat! techniek bekijken we binnenkort nog wel ff

Ja, best rampzalig. Enige pluspuntje is dat ik niks uit mn benen heb gehaald maar dat geeft dus goed aan hoe dramatisch het is...

Thenk joe

Ik zou idd die MP vooraan zetten, training was oké toch?

Mja. Dunno, kon niet echt knallen ofzo. Maja, I got the job done.

Voeding vandaag:
1: 0,5L halfvolle melk, 50gr havermout, scoop whey
2: flesje icetea (158 cals, alleen suikers geloof ik, ****ing 1,80 voor betaald)
3: 500gr volle kwark (noodoplossing on the go)
3,5: scoop whey
4: spaghetti, spinazie, spekjes, champignons en beetje kaas
5: 500gr kwark (eet ik nu en ga nog naar NSU)
6: 500gr volle kwark

Dik spierpijn nog in mn chest en quads vooral :D Rug een beetje. Flink zuur van het fietsen vandaag maar das wel prima omdat ik geen tijd heb voor cardio dus toch wat heb gedaan. Naar school heen en weer is 16km, naar NSU vanmiddag heen en weer was denk ik een km of 6 en naar de societeit heen en weer vanavond is 7,2km.

veel kwark mi mang :|

kom je volgende week nou nog bartje even pesten?

• #4.339
veel kwark mi mang :|

kom je volgende week nou nog bartje even pesten?

Tsja, volle kwark was mn maaltijd rond 13:00 :s Vandaag een dag vol eten op gevoel en noodoplossingen. En vrijdag weet ik niet, heb s'ochtends en s'avonds namelijk dingen op de planning staan en hoorde dat Barts gym tussen 12:00 en 15:00 dicht is ofzo ???

Ohja, vanmorgen op de lege maag (voor toiletbezoek tho) 82,7kg.

f**got! boeit me niet, je ziet maar dat je komt.

want wees nou eerlijk, wat is nou belangrijker. kan je bij poison in de auto :eyebrow:

Terug
Naar boven