- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerder opstaan en nuchter cardio
NOX Pump is inderdaad ranzig - en Hemorush trouwens ook!
Zo misschien toch KT en cardio achter elkaar doen ivm tijd. Anders moet ik twee keer douchen enzo, moeiluk.
Was lekker kapotgaan.De pest met Hemorush: ruikt lekker, dus flink water erbij - ruikt nog steeds prima, en vervolgens ga je bijna over je nek vanwege de smerige smaak.. die ook nog eens flink blijft 'hangen' tijdens het trainen!Hemorush nooit geprobeerd, thnx for the warningZo misschien toch KT en cardio achter elkaar doen ivm tijd. Anders moet ik twee keer douchen enzo, moeiluk.

Straks voor boodschappen en een afspraak in Vleuten nog een aantal km's fietsen.
Lekkere squats pik, goede PWO ook
@Pannenkoeken, is dat één pannenkoek, dat wordt wel heel dik dan![]()
Haha. Ik wou dus experimenteren met die pannekoeken vandaag. Kom ik terug van de sportschool, is de keuken WEG. Gewoon compleet weg
Belabberde voeding vandaag, laat wakker geworden en alleen een shake op en na mn training een appel en een shake (voor cardio). Denk dat ik me maar een keer vergrijp aan maaltijdsalades van de AH ofzo, even kijken wat ze hebben.De pest met Hemorush: ruikt lekker, dus flink water erbij - ruikt nog steeds prima, en vervolgens ga je bijna over je nek vanwege de smerige smaak.. die ook nog eens flink blijft 'hangen' tijdens het trainen!

Volgende keer weer noxipro, had vandaag ff geen zin in die smaak.Nice one brah!
Maar in wat voor ghetto of tentenkamp woon jij eigenlijk dat ze je keuken zelfs hijacken?![]()
T is die verbouwing he. Als het goed is krijgen we morgen de nieuwe, die staat al klaar in de kamer naast de keuken.Neem een maaltijdsalade van de AH waar geen pasta in zit, en gooi er een blik tonijn doorheen - is echt lekker!
En nice: die pull-ups! Kwestie van volhouden en doorzetten, binnenkort setjes van 5 reps.
Fabriceer liever zelf mn salades, maja heb je wel een keuken nodig. En die pullups asap uitbouwen naar 3tjes eerst 
Niks mis met die trainen BigMc! Kan niet elke keer full pull gaan brah.
Nee naja. Ach, mag niet klagen over mn pullups.
Wel lekker wat bloed in mn LB.Nice training Mister McM. En waarom ga je niet lager in carbs als je toch aan 't cutten bent..?
MPs eerder in je training zetten, want is een hoge prioriteitsoefening voor jou maat! techniek bekijken we binnenkort nog wel ff
Ik zou idd die MP vooraan zetten, training was oké toch?
Rug een beetje. Flink zuur van het fietsen vandaag maar das wel prima omdat ik geen tijd heb voor cardio dus toch wat heb gedaan. Naar school heen en weer is 16km, naar NSU vanmiddag heen en weer was denk ik een km of 6 en naar de societeit heen en weer vanavond is 7,2km.veel kwark mi mang :|
kom je volgende week nou nog bartje even pesten?