Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

voor de liefhebbers
karma is welkom :p

Basic Bulk
6 hele eieren
80 gr havermout
1 banaan
2 eetlepels zoetstof
2 eetlepels kaneel
alles in de blender en vervolgens in de pan - deksel erop en eventueel keren (als je keert, laat dan de pancake op de deksel glijden en draai hem zo)

Heavy Duty
4 plakken ontbijtspek
3 eieren
4 ei-witten
80 gr havermout
1 banaan
1 eetlepel zoetstof
1 eetlepel kaneel
eerst het spek bakken...ondertussen de rest in de blender. Als je het spek gedraaid hebt en het is klaar - dan de rest erbij knallen

Ripped Cut-Cake
2 eieren
6 ei-witten
80 gr havermout
2 eetlepels zoetstof
2 eetlepels kaneel
deze is iets minder smaakvol, maar een perfect pre-workout meal of ontbijt tijdens het cutten...

Laatst bewerkt:
Aan de X gezeten?

mooi squats trouwens man - goed niveau heb je daar al

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.304
Post ik de training van mn leven gaat Sjaak alle aandacht opeisen met zn pannekoeken :roflol:

Haha whiskey :roflol:

• #4.307
ik kan er niets aan doen dat mijn post op een nieuwe pagina terecht komt :p
je moet een keertje met ons mee squatten man, je hebt veel in je mars namelijk

Zou wel gruwelijk zijn :p Zit een beetje te twijfelen wat ik de volgende keer pak op squats. Merk wel dat mn techniek vooruit begint te gaan, ik ga een stuk dieper al dan in de zomervakantie. Vandaag ook minder naar elkaar toe trekkende knieen.

Pfoe, beetje licht in mn hoofd, lekker fietsen nu :D

Lekkerrrre squat Mc! Bruut man, goed volume ook. Het gaat smooth :D. Kcals ook laag!

Alleen het studentenleven he , whisky :p. Ik heb het voordeel dat ik eigenlijk constant in cleanbulk/bulk zit en ik de pinten er gewoon bijpak :'). En nu cut ik maar het zijn toch bijna examens dus niemand gaat nog weg...

Weed paffen bro, het is de ideale oplossing :p.

• #4.309
Haha ja jij mazzelaar. Ik struggle al met mn BF% sinds ik ben begonnen met trainen. Nog nooit onder de 16% ofzo geweest. Nu voor eens en altijd laag gaan. Ik moet er niet te veel alcohol naast hebben maar kan me goed beheersen wat dat betreft. En ik ben niet zo van de wiet haha, nog nooit aangeraakt dat spul en ook niet van plan. Ik hou het bij zwarte koffie en binnenkort eens efedrine proberen.

Lekkere training McM, geniet van je biertje op de soos :D!

voor de liefhebbers
karma is welkom :p

Basic Bulk
6 hele eieren
80 gr havermout
1 banaan
2 eetlepels zoetstof
2 eetlepels kaneel
alles in de blender en vervolgens in de pan - deksel erop en eventueel keren (als je keert, laat dan de pancake op de deksel glijden en draai hem zo)

Heavy Duty
4 plakken ontbijtspek
3 eieren
4 ei-witten
80 gr havermout
1 banaan
1 eetlepel zoetstof
1 eetlepel kaneel
eerst het spek bakken...ondertussen de rest in de blender. Als je het spek gedraaid hebt en het is klaar - dan de rest erbij knallen

Ripped Cut-Cake
2 eieren
6 ei-witten
80 gr havermout
2 eetlepels zoetstof
2 eetlepels kaneel
deze is iets minder smaakvol, maar een perfect pre-workout meal of ontbijt tijdens het cutten...

Ja bakt die pancakes dan ook in een pan met een diameter van een meter ofzo :P. Of zijn ze gewoon 10cm dik!? Zal er morgen eens één proberen, denk dat ik ipv zoetstof vanille suiker doe ofzo..

Waarom wil je die whiskey/noxi shizzle drinken vraag ik me dan af.....

Niet meer doen dan :p

Hehe volgende bulk eens die bulkvariant proberen.

En wtf @ die whiskey :D Vreemde actie alweer :p

• #4.317
Net gewogen, niet helemaal lege maag (had wat melk op en had kunnen scheiten maar geen zin in ivm verbouwing) en kwam op 82,7 uit. Dus gaat de goede kant op!

Nice!
Nou doorgaan, en van die whiskey afblijven!

• #4.319
Nice!
Nou doorgaan, en van die whiskey afblijven!

Haha ja :P Dat doe ik nooit meer. Alleen NOX Pump van Dorian Yates is nog smeriger!

Merk wel dat sinds school weer begonnen is ik echt tijd moet vrijmaken voor cardio. Maar waar een wil is is een weg. En ik doe alles op de fiets, alle kleine beetjes helpen.

Eerder opstaan en nuchter cardio ;)

NOX Pump is inderdaad ranzig - en Hemorush trouwens ook!

Terug
Naar boven