AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

miljoenx50 ben je een saiyan of zo brah? Nette training MCM

Habari ya asubuhi...WTF?

je hebt goed gewerkt vandaag man. grip wordt inderdaad beter, maar blijf eraan werken. ook je core moet sterker gemaakt worden, wat je echt gaat helpen bij deadlifts. volgende keer een rep-out met meer gewicht :p (zelfde geldt voor mij in dit geval)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.364

:D

sinds ik elke dag fap....

nevermind :sad:

I dont wanna know.

miljoenx50 ben je een saiyan of zo brah? Nette training MCM

Ben ik een wie? Haha geen idee hoeveel reps, 10+ ofzo volgens Sjaak.

Habari ya asubuhi...WTF?

je hebt goed gewerkt vandaag man. grip wordt inderdaad beter, maar blijf eraan werken. ook je core moet sterker gemaakt worden, wat je echt gaat helpen bij deadlifts. volgende keer een rep-out met meer gewicht :p (zelfde geldt voor mij in dit geval)

Das Swahili voor Good Morning. Thnx Sjaak. Scheppie noxipro had vandaag wel gemogen :rolleyes: Ja, core, hangen en grip zijn een beetje mn sticky points voor mn deadlift denkik. Hamstrings mogen ook wat sterker maar die pak ik nu wel oke aan. En ja die 40+ reppers waren lame maar wel lachen :D

ow ja je bent super saiyan, maar geen partij voor mij..
*ben sinds deze week alle afleveringen van DBZ aan het kijken brah, motivation hehe*

*ben sinds deze week alle afleveringen van DBZ aan het kijken brah, motivation hehe*

Een watte......

BigMc, ze zitten aan de dope in je logje man... denk paddo's!

• #4.367
Ik snap t ook niet meer Bart!

Je shrug en toch goed sterk:):). Whiskey:eek:, geef mij maar wijn:rolleyes:

• #4.369
Je shrug en toch goed sterk:):). Whiskey:eek:, geef mij maar wijn:rolleyes:

Lekker wijn PWO-tje, aanrader :thumbs:

Voeding:
1: 1L melk, 50gr havermout, scoop whey
2: 3/4 pastasalade tonijn (appie)
KT
3: scoop whey, 1/4 pastasalade tonijn
cardio
4: pastasalade kip (minder cals/carbs dan de tonijnvariant)
5: bak kwark

Totaal:
Kcals: 2308
Eiwit: 191
Carbs: 227
Vet: 67
34/40/26

Voel me futlooooos en moe. Vooral vandaag last van na een niet zo goeie nacht maar als dit aanhoud misschien een keer een clean refeed doen.

Dus binnenkort kunnen we van jou 10000 one arm handstand pushups verwachten tegen 300G?:D

Miguel, waarom drink je 1L melk bij maar 70gr havermout? Krijg je het anders niet weg of.. het lijkt me beter dat je wat meer carbs binnen krijgt in totaliteit. Logisch dat je je futloos voelt.

Sinds ik een blender heb krijg ik niet dezelfde hoeveelheden havermout binnen wanneer ik die havermout pancakes maakte maar ik krijg het nu wel makkelijker naar binnen. (sjaak is de man hierachter voor mij)
Met bijv. 200ml water krijg ik al makkelijk 70gr havermout weg door alleen maar wat whey erbij bij tevoegen.
Met brinta shakes had ik voorheen altijd moeite om het weg te krijgen - kokhals neigingen op precies te zijn..is maar een tip overigens.;)

Dus binnenkort kunnen we van jou 10000 one arm handstand pushups verwachten tegen 300G?:D
Ik ben onderhand al Vegito.
Ben deze week begonnen met de afleveringen zit nu al bijna op het einde nog 30-40 episodes season 2 en dan nog season 3 +-70 afleveringen, alsof ik weer op de basisschool zit.

• #4.372
Miguel was Yoshuba toch ofzo?:P

Ja weenie, gewoon 50gr brinta door 50gr havermout vervangen. Kreeg t sowieso niet echt lekker weg nee, moet die shit in de blender gooien, lost niet echt op. Ik wil pannekoeken bouwen als ontbijt, dan gewoon 1x per week een hele toren van die units fabriceren en s'ochtends uit de koelkast snaaien. 70gr + een scoop whey in 200ml water klinkt goed. Maar wil overstappen op vast voedsel, vind al dat drinken in de ochtend maar niks (ben dr echt ff mee bezig zegmaar). Heb de kaneel en zoetstof al ingeslagen :D

En 227gr carbs... Is ook weer niet extreem laag ofzo toch? Gewoon een beetje een offday ofzo denkik.

Eten tussen kt en cardio?
huh?
???

Voeding lijkt veel op de mijne :D. Buiten die liter melk dan :p. Raar dat je je futloos voelt, mss wat meer koffie/caffeïne nemen? Gewoon eens goed slapen kan ook al veel doen :).

zo weinig maaltijden en dan 2300 kcal hoeveel is die tonijndingens?

• #4.377
Voeding lijkt veel op de mijne :D. Buiten die liter melk dan :p. Raar dat je je futloos voelt, mss wat meer koffie/caffeïne nemen? Gewoon eens goed slapen kan ook al veel doen :).

Mm, zou kunnen ik neem de laatste tijd wel 1 a 2 bakkies per dag en vandaag niks + geen PWO en creatine (fuuck vergeten, nu ff innemen). Maar vooral die nachtrust denk ik toch, t is ook echt klote om wakker te worden van verbouwingsgeluiden. Instant-chagrijnig :D Voeding is misschien ook wel logisch, we zijn ongeveer even lang en even endo denkik?:P Alleen jij wat meer spier ik wat meer vet :o

Wat was jou naam dan nog eens, wel met een M toch xD

Mm, zou kunnen ik neem de laatste tijd wel 1 a 2 bakkies per dag en vandaag niks + geen PWO en creatine (fuuck vergeten, nu ff innemen). Maar vooral die nachtrust denk ik toch, t is ook echt klote om wakker te worden van verbouwingsgeluiden. Instant-chagrijnig :D Voeding is misschien ook wel logisch, we zijn ongeveer even lang en even endo denkik?:P Alleen jij wat meer spier ik wat meer vet :o

Ja weinig slaap is gewoon dik k*t . Ja heb ik ook al zitten denken . Lengte is iig gelijk, beiden endo :D, beiden moeite met het studentenleven :p.

Zou anders eens caffeïne tabs bestellen van XXL :p , ik stuiter echt op die dingen, je mag er 6 per dag ofso, ik kan je zeggen dat ik los de nacht door trek op die dingen :o, mss heb jij dat dan ook wel haha :D.

Laatst bewerkt:
  • #4.380
zo weinig maaltijden en dan 2300 kcal hoeveel is die tonijndingens?

742,5 cals
36gr eiwit
85,5gr carbs
29,5gr vet

Ervaar 2300 trouwens niet als veel maar tot nu toe voel ik me er wel oke bij. Wil echt niet onder de 2300 uitkomen.

Wat was jou naam dan nog eens, wel met een M toch xD

Michiel :p

Ja weinig slaap is gewoon dik k*t . Ja heb ik ook al zitten denken . Lengte is iig gelijk, beiden endo :D, beiden moeite met het studentenleven :p.

Zou anders eens caffeïne tabs bestellen van XXL :p , ik stuiter echt op die dingen, je mag er 6 per dag ofso, ik kan je zeggen dat ik los de nacht door trek op die dingen :o, mss heb jij dat dan ook wel haha :D.

Haha precies :p

Misschien is dat wat, maar drink liever een bak koffie ;) Ga trouwens binnenkort aan de efedrine/caffeine tabs.

Terug
Naar boven