AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.381
Oh en btw, ik hou de goodmornings er in met als doel een carry-over naar een betere deadliftform. In principe vervangen die hypers. Buikspieren pak ik bij lowerbody ipv upperbody omdat ik ze bij squats/deadlifts meer gebruik. Calves ga ik bij allebei mn lowerbody dagen pakken. Misschien abs ook wel, makkelijk onthouden :p

Mijn fout haha, sorry :P

• #4.383
Die fout viel wel mee, check deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haha, die autocorrect heb ik ook maar uitgezet :roflol:

• #4.386
Benchpress
12x20kg
6x40kg
6x40kg
3x60kg
3x67,5kg
4x67,5kg
7x67,5kg waarvan rep 5 en 6 2 vingers spot, 7 wel echt een spot.
7x60kg

Incline DB Press
10x20kg
8x18kg
9x16kg Pft, die flat bench heeft er in gehakt :D

Preachercurl Machine
8x25kg
8x25kg
8x25kg

Decline Flyes
10x7kg
8x7kg Voelde em kneiterhard, nice :)

DB Curl
10x14kg
8x12kg
8x10kg

Dips
7xBW
7xBW Nice nog na die presses! Maak ik ook wel eens anders mee.

BB Curl
15x20kg
12x20kg

Cable Overhead Extension
10x41kg
6x41kg
10x36kg

Voor t eerst een most musculair die ergens op begone te lijken (minder buik + dikke pomp + klein adertje haha) :cool:

Vanmorgen trouwens freakin 100gr havermout door mn shake gekregen met mn blendah, BAM jonguh. Volgende keer 3x67,5, 5x67,5 en dan zoveel mogelijk 67,5s drachteraan.

gaat lekker zo te zien, ga zo voort. zelf cut ik momenteel ook, is wel leuk wat minder eten dan voorheen maar zelf kweek ik spier dan vet te verliezen :P

• #4.388
gaat lekker zo te zien, ga zo voort. zelf cut ik momenteel ook, is wel leuk wat minder eten dan voorheen maar zelf kweek ik spier dan vet te verliezen :P

Huh die laatste zin snap ik niet :p Ja zit echt lekkere progressie in mn bench, kan elke training meer. Laat niemand je vertellen dat je geen kracht/vvm kan winnen in de cut ;) En eten is een b*ch ja :p

Pittige training; goed bezig. Vindt wel (misschien omdat het 1 van mijn favo oef is) dat je decline flyes wat achterlopen bij je overige borstoef.
Keep it up!

Huh die laatste zin snap ik niet :p Ja zit echt lekkere progressie in mn bench, kan elke training meer. Laat niemand je vertellen dat je geen kracht/vvm kan winnen in de cut ;) En eten is een b*ch ja :p
liever ga ik voor meer massa dan te cutten.
in die 2 maanden cut bijvoorbeeld kon ik meer massa winnen

• #4.391
Pittige training; goed bezig. Vindt wel (misschien omdat het 1 van mijn favo oef is) dat je decline flyes wat achterlopen bij je overige borstoef.
Keep it up!

Ja mn t**ten waren behoorlijk leeg na die vorige twee, maak flyes zo zwaar mogelijk voor mezelf-> armen volledig gestrekt en zo diep als ik kan. Belasting>nummertjes ;)

• #4.392
Yep goed bezig, maar hoe komt het dat de fly achterloopt. Ik vind het juist altijd een fijne oef om uit te voeren, echt het gevoel dat je spieren goed moeten werken.:):)

• #4.394
Wat maken die flyes nou uit. T is sowieso mn 3de borstoefening en flyes kan je niet vergelijken omdat iedereen een andere uitvoering en armlengte heeft. Vind het ook een fijne oefening en ik laat mn borst er hard mee werken. **** the numbers.

Lekker volume. Je bench Press is wel aan het verbeteren nietwaar?
Het gewicht op de assistance, vooral bij de 3e of 4e oefening van een spiergroep is niet echt relevant imo. Gewicht op isolatie is sowieso niet echt boeiend, het gaat er toch om dat je spier wat extra belast wordt.

• #4.397
Lekker volume. Je bench Press is wel aan het verbeteren nietwaar?
Het gewicht op de assistance, vooral bij de 3e of 4e oefening van een spiergroep is niet echt relevant imo. Gewicht op isolatie is sowieso niet echt boeiend, het gaat er toch om dat je spier wat extra belast wordt.

Ja van de grote drie is het zeker de oefening die nu in de lift zit, erg blij mee want ik weet nog goed dat ik vast zat op 55kg.

Wat maken die flyes nou uit. T is sowieso mn 3de borstoefening en flyes kan je niet vergelijken omdat iedereen een andere uitvoering en armlengte heeft. Vind het ook een fijne oefening en ik laat mn borst er hard mee werken. **** the numbers.

Dit geldt voor iedere oefening, dus dan zou je niets meer kunnen vergelijken, omdat iedereen een andere biomechanica heeft:p.

Verder heb je natuurlijk gelijk.

• #4.399
Dit geldt voor iedere oefening, dus dan zou je niets meer kunnen vergelijken, omdat iedereen een andere biomechanica heeft:p.

Verder heb je natuurlijk gelijk.

Gheghe heb je een punt, probeerde meer duidelijk te maken dat alleen op de grote 3 (en misschien een overheadpress) nummers uberhaupt een beetje relevant zijn. Maar je hebt altijd nog shit als lengte/gewicht/vp/verhoudingen/uitvoering etc.

mooi getraind nog man, ik was te druk bezig met die twee gasten om jou ook nog een beetje in de gaten te houden. volgende week die 70 kilo op de bench gooien maat!

Terug
Naar boven