- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Graag gedaan
Het motiveert bij mij meestal enorm als ik weet dat er mensen zijn die me volgen en me met raad en daad willen bijstaan. Dat is wel veel gevraagd natuurlijk, dus je moet zeker geen moeite doen als je niet wilt, aangezien ik toch ook niks in ruil kan geven, omdat ik gewoon helemaal niets afweet van fitnessen of bodybuilden![]()
Gheghe, das hier toch veelal hetzelfde hoor. Ik ben ook nog maar een groentje (bezig sinds december 2009). Je hoeft geen abnormale kennis te bezitten om iemand een beetje te motiveren toch?

Kennis komt vanzelf. Veel lezen hier en je kennis toepassen in de praktijk + evalueren!
Precies. Blijven pushen, altijd voor progressie gaan en als die er niet is, dan moet je shit gaan veranderen!
Training van vandaag:
Wide Grip Pull-Ups
Vandaag heb ik me zo langzaam mogelijk laten zakken na elke rep. Dit na aanleiding van een stuk wat ik had gelezen op tmuscle.com. Shiiit, voelde hem veel harder dan verwacht! Had opzich nog wel een set bijgemogen, zo komen die lats er nooit

2x6reps op 35kg assisted.
Dumbbell Shoulder Press
Omhooggegaan naar de 16kg. Nog steeds veel reps, volgende keer omhoog (op naar de 3x5)
5x16kg
10x16kg
10x16kg
Dumbbell Rows (Links en rechts)
10x19kg
10x19kg
10x19kg (ofzo? Lol, weet alleen nog dat ik volgende keer naar de 20kg wil
)Dumbbell Benchpress
10x12kg
8x26kg
6x26kg
7x26kg (8e rep fail, had de boel eerder moeten loslaten, ging niet helemaal strak met mn schouder
)Deadlift
Maar weer heel rustig opgepakt. Of naja, dat was de insteek. Meer volume dan ooit gemaakt
Ben vanaf de 100kg straps gaan gebruiken. Kon ook nog mixed grip doen, maar wil dan met elke hand een keer supinated en bij de 110kg had ik sowieso straps gehad, dus ben maar voor de easy way gedaan. 8x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
5x100kg
5x110kg
5x120kg
5x130kg
5x130kg
Lol.
Ging wel lekker, ben alleen nog steeds gewicht aan het opbouwen met mn rows en shoulder presses. Geeft nog niet echt een voldaan gevoel, maar zal vanzelf lekker zwaar worden. Volgende keer wel benchen met tzelfde gewicht denk ik, 2 kilo dr op plakken is wat te veel van het goede dunkt me...
Nu BFFM lezen, thnx Dwarfie

Verwachtte slechter na een brakke nacht van nauwelijks 6 uur slaap en een werk dag van ruim 9 uur 

) recruit je veel meer motor-units dan als je je omhoogwerkt. Zo langzaam naar beneden als je kan dwingt je om vrijwel al je motor-units te gebruiken en dus te stimuleren, zie uitleg in spoiler.