AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Wat zul jij een gigantische worstvingers hebben! /jealous

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.422
haha, dalijk komt het onderarmpje nog erbij - heb zelf van nature relatief goede onderarmen no fapping 4 me
:trollface:

uitgeweest overigens?

^^ Nee, laat een gig gehad in Rotterdam. Alleen aan de koffie gezeten en nog een beetje gechilled.

Hey Ice, long time no see :roflol:

Haha, bottomline: Voelde mn vingers verzuren bij t schillen :rolleyes:

Beste workout in weken! Ben trots op je mc. !:rolleyes::o

:fuu:

Mn laptop valt letterlijk uit elkaar trouwens. Linker scharnier kapot en halve scherm naar de klere :p

Epic workout brah!:cool:

• #4.424
Shush:P

Beste workout in jaren zo te zien! Nice man, feli!

jammer dat ik je geen karma kan geven, want dat is toch wel je beste training oooit !

Echt wat ben je ook een sloeber!! Geen keuken, kapotte laptop.. Slaap je op de vloer? Of zit je altijd op de trap.. :D

Gebeurd er nog wat hiero ipv aardappels schillen:)

• #4.429
Zucht.

Ja ik slaap op de vloer maar dat is puur omdat mijn kamer verbouwd wordt op dit moment :roflol:

En vandaag gaan we frontwheelen Bartje! Hoe en wat vrijdag trouwens?

Vrijdag kan door gaan alleen moeten jullie ff afstemmen hoe laat we gaan. Tymen kan hele dag en ik ook, ligt aan jou, waterpoloer en poison als die mee gaan...

• #4.431
Ja en van 12 tot 15:00 is je gym dicht toch?

Ja we kunnen tussen 0900 - 1200 en anders 1500-1700 of zo...

• #4.433
Anders spreken we rond een uur of 14:00 bij jou af, met zn allen lekker PWO-shakes bouwen en dan een potje knallen als de gym opend?

Anders spreken we rond een uur of 14:00 bij jou af, met zn allen lekker PWO-shakes bouwen en dan een potje knallen als de gym opend?

Helemaal goed, als jullie met de trein komen (max 2 pers) kan ik jullie wel ophalen bij station Elst (GLD) eventueel.

• #4.435
Tymen ging fietsen geloof ik, moet ff wachten op reactie van Poison over of en hoe ze gaat. Waar komt Waterpoloer vandaan? Wat kost 1x in jou gym trouwens?

Die pannekoek van Sjaak is goed te pruimen.
Had 50gr havermout gedaan ipv 80, maar met genoeg kaneel en zoetstof is het lekker te kanen :D

11 euro dacht ik...

Tuurlijk krijgen we goed weer, heb ik speciaal besteld voor Tymen:)

Lol, die Mac woont echt in een fakking ghetto mang.:hahaha:

Terug
Naar boven