MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

:roflol:

Ja ik vind coïtus toch echt lekkerder als squatten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.463
Niks triples, gewoon enkels max. 6 reppers en eindelijk eens wat gewicht pakken.
Gewoon een keertje tussendoor, weet je ook meteen waar je max ligt.
Anyway, zal wel weer een shitstorm aan commentaar komen maar ik hou nou eenmaal niet van die 3x3, 5x5 en whatever x whatevershizzle.

Tuurlijk zijn wij vriendjes Mc!:kiss:

Misschien wel leuk om een keer te doen ter afwisseling. Over een paar weken ofzo als mn lijf weer wat begint te wennen aan triples.

En dat was een no-homo-kiss offeuh... :rolleyes:

Squatten is net als coïtus, heerlijk

Ja maar na coïtus kan je nog lopen :P

Ik ben toen 1 keer geweest (overdag) en dat was toen iets á la 3-4 eckies dus. En abbo nemen ga ik niet doen in elk geval, zit goed waar ik zit :)

Mm, zal eens informeren of studenten goedkoper uit zijn dan :)

Ik zat er toevallig vandaag nog aan te denken om een log te beginnen. Eigenlijk gewoon puur en alleen voor mezelf, om bij te houden hoe het gaat. Ik doe nu alleen erg saai zo'n standaard splitschema van BB.com (eerste split) en ben even een beetje aan het aankijken.. Voeding eindelijk weer eens een keer helemaal uitgeschreven en weet nu waar ik aan toe ben.. Met avond eten en zonder PWO ongeveer 3200 kcal met een verhouding van ruwweg 40/40/20.. ik denk alleen dat ik pas ga loggen zodra ik wat meer over m'n eigen lichaam te weten ben gekomen. Ik wil eerst leren waar ik goed op reageer en waarop niet, qua hoeveelheid eten, reprange, soorten schema's e.d... heb nu namelijk niet echt het gevoel meer hard vooruit te gaan en dat is k*t.

Doen man! Een log is toch juist ideaal om te tracken wat werkt voor je? Wat jij beschrijft daar kan je jaren mee bezig zijn.

Jaa is misschien ook wel zo ja.. ik ga wel even kijken.. ik wilde nog met Koen overleggen over m'n schema iets aan te passen want ik heb zelf nog nooit echt een split aangehouden.. misschien vanavond met jou er ook bij? groepschat ? (no homo)

• #4.465
Jaa is misschien ook wel zo ja.. ik ga wel even kijken.. ik wilde nog met Koen overleggen over m'n schema iets aan te passen want ik heb zelf nog nooit echt een split aangehouden.. misschien vanavond met jou er ook bij? groepschat ? (no homo)

Prima, ik knal msn wel ff aan dan maar ben dr niet de hele tijd. Trek je dan je bh uit voor je cam?

ik doe wel even wat poses voor jullie dan, moet ik wel even me cam installeren:d

• #4.470
:roflol:

ze noemen me niet voor niets pecbrah:trollface: come at me chestbrah

EUHM WORDEN HIER OOK NOG TRAININGEN GEPOST????????????

O die waren er wel, alleen spammed iedereen hier alsof je er een jackpot mee kan winnen!:D:D:D:D:D

• #4.477
Oke nou allemaal spambekken dicht.

oke mcm :)

erg goed getraind kerel!

Terug
Naar boven