XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.481

Thnx baas. Jij zal morgen wel smiddags al te vinden zijn in AllInn?

Voeding vandaag:
1: 0.5L halfvolle melk, 100gr havermout, scoop whey
2: homemade pastasalade tonijn
Training
3: scoop whey
4: homemade pastasalade tonijn
5: bak kwark
6: 50gr borrelnootjes (Ja ik heb ****ing gay borrelnootjes afgewogen :roflol:)
7: bak kwark

Totaal:
Cals: 2438 (Inclusief borrelnootjes)
Eiwit: 213 (Exclusief borrelnootjes)
Carbs: 223 (Exclusief borrelnootjes)
Vet: 41 (Exclusief borrelnootjes)

Borrelnootjes waren vooral vet (pinda's) dus wel prima dagje qua voeding. Pastasalade was ijsbergsla met pasta tonijn appel en cashewnoten. Cardio werd alleen 6km fietsen ipv 4km hardlopen.

Mooie training brah! Me proud:D

• #4.483
Mooie training brah! Me proud:D

Aight:D

Pull-Ups Deadhang
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
Gaat goed hiero :)

Yates Row
10x42,5kg
10x52,5kg
10x52,5kg
10x52,5kg
10x42,5kg Blijf deze lastig vinden, wil em ook nog niet echt voelen :(

Nog 3xBW kipped Pull-Ups hierna, best zwaar inmiddels :p

DB Shoulderpress
10x12kg
6x20kg ???
7x18kg
4x18kg ??? ??? ???

Lever Row
12x41kg
12x41kg
6x49kg
8x45kg

Rear Raise
10x10kg
8x10kg

Lateral Raise
10x8kg
10x8kg
6x8kg (F)

Laffe hap die schouders vandaag :treuren: Eigenlijk alleen blij met mn Pull-Ups. Ook meer bezig geweest met mn huisgenoot dan zelf getrained. Hope it pays off in the long run zegmaar :D

Pull ups gaan idd goed brah! Kan je vrijdag in onze gym ook wel doen:) mooi apparaat daaro!

mooi dat je pullups deed man...ik zag je worstelen, maar wel goed doorgezet.

• #4.488
Nice, beter dat pull-up's omhoog gaan! :)

pull up gaan de goede kant op vriend!

Lekker door blijven gaan met de pull-ups ''Michiel'' (die fout maak ik geen 2e keer).
Ik zelf voel yates-rows ook niet zo goed maar het brengt me wel de beste resultaten, een andere oefening die ik meestal een paar dagen voel is de V-bar pulldown:thumb:

Pullups nice, wat is je handgreep hier?

Progressie blijft progressie :)

Als je deze pull up progressie volzet, kan je over 2 maanden 20xBW Nice!

Nice training.

Zieke squats bro, en ik zie dat bp nu ook een stuk beter gaat.
Nice, want eigenlijk is ub toch wel het belangrijkste he ;) (zogenaamde hardcore's, come at me broes)

En hoe is het met de DL? zover blader ik niet terug...

• #4.495
Nice, beter dat pull-up's omhoog gaan! :)

pull up gaan de goede kant op vriend!

Pullups nice, wat is je handgreep hier?

Progressie blijft progressie :)

Als je deze pull up progressie volzet, kan je over 2 maanden 20xBW Nice!

Nice training.

Yeah, opzich ook wel logisch dat het ineens heel hard gaat aangezien ik dus sinds kort zelf de beweging kan maken om die beweging te trainen. Fage zin :p Volgende keer 4tjes! Heb ook een paar kilo lichter dan toen ik mn eerste deed geloof ik ;)

Lekker door blijven gaan met de pull-ups ''Michiel'' (die fout maak ik geen 2e keer).
Ik zelf voel yates-rows ook niet zo goed maar het brengt me wel de beste resultaten, een andere oefening die ik meestal een paar dagen voel is de V-bar pulldown:thumb:

Gheghe. Ik vind dat de lijn tussen goede en slechte vorm heel dun is. V-Bar Pulldown is wel een idee, dan heb ik twee horizontale en twee verticale pulls op upperbackdag. Volgende keer eens proberen :thumbs:

Zieke squats bro, en ik zie dat bp nu ook een stuk beter gaat.
Nice, want eigenlijk is ub toch wel het belangrijkste he ;) (zogenaamde hardcore's, come at me broes)

En hoe is het met de DL? zover blader ik niet terug...

Yeah buddy. Ja stiekem haha. Zat nog te denken bij die workout, upperbody meer massa, lowerbody meer kracht gheghe. Maja, wil ook snel mn BW benchen. Dilemma :roflol: Draai nu triples op DL en train sinds kort strapless. Vorige keer 4x3x140kg. Dus DL even op techniek en grip trainen (ook met shrugs). Tijdens je afwezigheid 3x1x170kg gelift ;)

Net naar Maarssen heen en weer gerend. Tussen de 4 en 5 km. Op t eind een kneiterharde sprint (Thnx housemate :cool:).

Genieten van mn bakkie kwark nu!

Vandaag twee pastasalades van de appie op, beetje lame maja had niet zo veel tijd en mn havermout was op, race daar doorheen met mn blender:p Moet hier wat meer routine in vinden.

Voeding:
1: scoop whey
Naar school fietsen :o
2: pastasalade bacon kip van de appie
2,5: appel
3: euh nog zo'n salade :x
4: 300-400 cals aan vla :x Wel 0% vet lol. Had wel wat minder carbs en meer vet mogen eten vandaag.
KT
5: scoop whey
Cardio
6: bak kwark

Totaal:
Cals: 2383
Eiwit: 223
Carbs: 253
Vet: 51gr

Qua kcals niet eens zo verkeerde voeding, maar als je de producten bekijkt... had wel wat mooier gemogen ;)
Denk dat het al de helft scheelt dat je er zo bewust mee bezig bent. :thumb:
Oh, en nette pull-ups by the way.

Voor de duizendste keer: goede pullups :D

En ik vind persoonlijk ook dat je echt een plan van voeding moet volgen. Ook al past het in kcals, vla en borrelnootjes horen daar gewoonweg niet in thuis... Maar ik ben dan ook wel een freak/overdrijver op dat gebied :D

En ik vind persoonlijk ook dat je echt een plan van voeding moet volgen. Ook al past het in kcals, vla en borrelnootjes horen daar gewoonweg niet in thuis... Maar ik ben dan ook wel een freak/overdrijver op dat gebied :D

Leuk dat je het zelf zegt :D.

Pull-ups gaan idd goed! Voeding vind ik iig ook niet slecht. Zou het alleen wel hoe dieper je in bf% gaat , hoe serieuzer pakken zeg maar. De macro-technologie/denkwijze is vooral correct bij het bulken vind ik.

Nuja ik blijf erbij dat ieder lichaam anders is iig, ben ook meer van mening dat je hard trainen zorgt voor spierbehoud en dat je dan best wat meer carbs in je cut mag steken dan bv hoog in eiwitten maar dat shittrainingen neerzetten.

Daar ben ik het wel een beetje mee eens. Kwaliteitsvoer is ook wat waard!

Daarnaast heb je bij googlemaps tegenwoordig een optie als je rechtsboven op het tandrad van "opties" klikt en op "labs-functies voor maps" kun je hulpmiddel voor afstand meten inschakelen.
Op die manier kun je een lijn over de map trekken, bijvoorbeeld waar je langs gerent hebt. Dan weet je precies hoe veel kilometer je hebt gelopen.
Vind dat zelf altijd wel leuk! :D

170kg? nice :eek:
Moet dat binnenkort ook doen, wil niet slechter zijn :(

Voedsel is trouwens best nice, je zit op ca. 40:40:20, dat is helemaal niet verkeerd (zyzz raad dit zelfs aan).

Terug
Naar boven