XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

170kg? nice :eek:
Moet dat binnenkort ook doen, wil niet slechter zijn :(

Voedsel is trouwens best nice, je zit op ca. 40:40:20, dat is helemaal niet verkeerd (zyzz raad dit zelfs aan).

Ja de verhouding is niets mis mee. Maar de kwaliteit van het voedsel is niet goed..

McMetro is beter dan die Zyzz... Metro traint tenminste z'n benen fatsoenlijk!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.504
Qua kcals niet eens zo verkeerde voeding, maar als je de producten bekijkt... had wel wat mooier gemogen ;)
Denk dat het al de helft scheelt dat je er zo bewust mee bezig bent. :thumb:
Oh, en nette pull-ups by the way.

Jep I know. Was puur gemakszucht omdat ik al aan mn eiwitten zat en nog wat carbs nodig had. Voor de training is dan wel de minst slechte tijd voor snelle suikers enzo. Maar je hebt gewoon gelijk :) En thnx by the way.

Voor de duizendste keer: goede pullups :D

En ik vind persoonlijk ook dat je echt een plan van voeding moet volgen. Ook al past het in kcals, vla en borrelnootjes horen daar gewoonweg niet in thuis... Maar ik ben dan ook wel een freak/overdrijver op dat gebied :D

:cheer: :P Nee je hebt ook wel gelijk hoor, t kost me gewoon ff tijd en discipline om die routine dr in te krijgen van opstaan, blenderen, pastasalade ofzo maken etc.

Leuk dat je het zelf zegt :D.

Pull-ups gaan idd goed! Voeding vind ik iig ook niet slecht. Zou het alleen wel hoe dieper je in bf% gaat , hoe serieuzer pakken zeg maar. De macro-technologie/denkwijze is vooral correct bij het bulken vind ik.

Nuja ik blijf erbij dat ieder lichaam anders is iig, ben ook meer van mening dat je hard trainen zorgt voor spierbehoud en dat je dan best wat meer carbs in je cut mag steken dan bv hoog in eiwitten maar dat shittrainingen neerzetten.

Ja als ik wat dieper ga zal ik stricter moeten zijn, ook qua cardio. En carbs zijn voor mij vooral s'ochtends en pre-workout van belang. En ik heb ook niet de mindset van "ik ben aan het cutten, ik train voor spierbehoud". **** dat, gewoon kracht en massa gainen in de cut!

Daar ben ik het wel een beetje mee eens. Kwaliteitsvoer is ook wat waard!

Daarnaast heb je bij googlemaps tegenwoordig een optie als je rechtsboven op het tandrad van "opties" klikt en op "labs-functies voor maps" kun je hulpmiddel voor afstand meten inschakelen.
Op die manier kun je een lijn over de map trekken, bijvoorbeeld waar je langs gerent hebt. Dan weet je precies hoe veel kilometer je hebt gelopen.
Vind dat zelf altijd wel leuk! :D

Jup, zoals gezegd sluit ik me daar ook bij aan. Gaat wel steeds beter vind ik. En ik gebruik altijd afstandmeten.nl!

170kg? nice :eek:
Moet dat binnenkort ook doen, wil niet slechter zijn :(

Voedsel is trouwens best nice, je zit op ca. 40:40:20, dat is helemaal niet verkeerd (zyzz raad dit zelfs aan).

Haha hoezo slechter, tenzij je wedstrijden doet compete je alleen tegen jezelf ;) Ja, had misschien iets hoger in vetten gemogen maar ik bekijk het nogal per dag.

Ja de verhouding is niets mis mee. Maar de kwaliteit van het voedsel is niet goed..

Nee van die borrelnootjes en vla niet nee :p Was niet zo veel tho.

McMetro is beter dan die Zyzz... Metro traint tenminste z'n benen fatsoenlijk!

w00t

+1..al kan ik er ook wel wat van..:rolleyes:

:D

Vind het altijd wel grappig om te lezen dat mensen carbs echt 'nodig' hebben, ik eet ze op dit moment alleen bij het ontbijt en heb nergens last van. Puur persoonlijk, dat weet ik.
Metro: voor momenten dat je niks beters heb kun je toch net zo goed havermout of brinta eten? Vult ook wel lekker voor het trainen ;)

• #4.506
Metro: voor momenten dat je niks beters heb kun je toch net zo goed havermout of brinta eten? Vult ook wel lekker voor het trainen ;)

Jup, heb 2 pakken havermout en een pak brinta in huis gehaald voor zulke momenten. Was ook op toen ik naar die vla enzo greep :rolleyes:

brinta en havermout zijn gewoon ****ing geweldig. makkelijk te maken, goede verhoudingen en is lekker :D

• #4.509
Ja alleen shakebekers afwassen heb ik echt een gruwelijke hekel aan. En die blender maakt zichzelf ook niet schoon.

Ja alleen shakebekers afwassen heb ik echt een gruwelijke hekel aan. En die blender maakt zichzelf ook niet schoon.

ik spoel mijn shakebeker altijd direct na gebruik gewoon 2 keer uit. totdat ik de whey en choco langzaam een laagje zie vormen tegen het plastic xD ff een keer een beetje zeep erin, borstelen, 2 keer uitspoelen, ready for use.

• #4.511
ik spoel mijn shakebeker altijd direct na gebruik gewoon 2 keer uit. totdat ik de whey en choco langzaam een laagje zie vormen tegen het plastic xD ff een keer een beetje zeep erin, borstelen, 2 keer uitspoelen, ready for use.

Ik schrob ze altijd uit met heet water en een afwasborstel, alleen shaken met zeep werkte niet goed genoeg. Wil nu gewoon af en toe nieuwe kopen, heb er 2 in gebruik en die dingen zijn 1,5 biertje per stuk ofzo. Dus om de kosten hoef ik het niet te laten (al is het lame elke maand nieuwe shakebekers te kopen).

Whey met brinta in shakebeker? Vol met water en wegzetten. Na een paar uur leeggooien en omspoelen. Niks meer te zien.

Borrelnootjes afwegen, nice one! Dat kan alleen een McMetronome actie zijn. Je had er karma voor gekregen als ik het kon geven!

• #4.514
:roflol: Hows life Enc, je logt niet echt meer he?

Klopt, ik train nog wel, maar ik ben er niet meer zo serieus mee bezig. Ik duik een paar keer per week even mn homegym in, maar ik focus niet echt zo op massatoename of krachttoename dus daarom is het ook niet zo interessant om te loggen. Qua tijd scheelt wel heel veel niet zo met eten, gains en DBB bezig te zijn, dus wat meer tijd voor werken. BW op 74 en bench nog altijd op 5x70, dus wat dat betreft is het prima zo.

• #4.516
Klopt, ik train nog wel, maar ik ben er niet meer zo serieus mee bezig. Ik duik een paar keer per week even mn homegym in, maar ik focus niet echt zo op massatoename of krachttoename dus daarom is het ook niet zo interessant om te loggen. Qua tijd scheelt wel heel veel niet zo met eten, gains en DBB bezig te zijn, dus wat meer tijd voor werken. BW op 74 en bench nog altijd op 5x70, dus wat dat betreft is het prima zo.

Das wel dik dan, 1rm wel ruim boven je BW. Wel lache dat je ff je neus laat zien ouwe :) Ja kan ik me voorstellen van die tijd. Nu je het zegt, tijd om wat met mn leven te doen :p

Das wel dik dan, 1rm wel ruim boven je BW. Wel lache dat je ff je neus laat zien ouwe :) Ja kan ik me voorstellen van die tijd. Nu je het zegt, tijd om wat met mn leven te doen :p

Haha, ach je bent student, geniet nog maar je van je vrije tijd enzo :p

Ik blijf wel even buurten af en toe! Cheers! ;)

Aight:D

Pull-Ups Deadhang
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
3xBW
Gaat goed hiero :)

Yates Row
10x42,5kg
10x52,5kg
10x52,5kg
10x52,5kg
10x42,5kg Blijf deze lastig vinden, wil em ook nog niet echt voelen :(

Nog 3xBW kipped Pull-Ups hierna, best zwaar inmiddels :p

DB Shoulderpress
10x12kg
6x20kg ???
7x18kg
4x18kg ??? ??? ???

Lever Row
12x41kg
12x41kg
6x49kg
8x45kg

Rear Raise
10x10kg
8x10kg

Lateral Raise
10x8kg
10x8kg
6x8kg (F)

Laffe hap die schouders vandaag :treuren: Eigenlijk alleen blij met mn Pull-Ups. Ook meer bezig geweest met mn huisgenoot dan zelf getrained. Hope it pays off in the long run zegmaar :D

stevige training voor een student
god gedaan metrobikkel:)

Kijk eens aan, je pullups worden beter, netjes!

Whey met brinta in shakebeker? Vol met water en wegzetten. Na een paar uur leeggooien en omspoelen. Niks meer te zien.

Nee maar je ruikt het na enkele maanden wel. Mijn shakebekers van <aug 2010 stinken als de neten en heb ik weggegooid.

Voor de geur doe ik er altijd wat mondwater in haha en dan paar uurtjes laten weken, stinkt het ook stuk minder :)

Metronome, hou je van squashen of niet? Bij all-in 2,50 per keer, goede cardio :)

Terug
Naar boven