MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Je moet die bekers af en toe wel flink wassen hoor! Maar de zooi is er zo wel uit.. scheelt schrobben.

McMetro heeft amper een keuken, laat staan een vaatwasser!
:roflol:

even abboneren michieltje

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.525
Haha, ach je bent student, geniet nog maar je van je vrije tijd enzo :p

Ik blijf wel even buurten af en toe! Cheers! ;)

Pft, vrije tijd... Zit behoorlijk volgeboekt bro! Gezellig :)

stevige training voor een student
god gedaan metrobikkel:)

Gheghe thnx. Maar als een god... ;)

Kijk eens aan, je pullups worden beter, netjes!

Yeah, nou wil ik deze progressie doorzetten, ook nog een paar kilootjes dr vanaf en the sky is the limit!

Nee maar je ruikt het na enkele maanden wel. Mijn shakebekers van <aug 2010 stinken als de neten en heb ik weggegooid.

Voor de geur doe ik er altijd wat mondwater in haha en dan paar uurtjes laten weken, stinkt het ook stuk minder :)

Metronome, hou je van squashen of niet? Bij all-in 2,50 per keer, goede cardio :)

Ja, shakebekers moet je gewoon elke paar maanden vervangen IMO. Lol @ mondwater :P

McMetro heeft amper een keuken, laat staan een vaatwasser!
:roflol:

Haha nee een vaatwasser hebben we hier niet nee :p

Wazzaaaaaa, ken ik u? Wilkommen!

Morgenochtend even zien te deadliften. Vandaag rust gehouden, wel prima want ik voelde mn onderrug flink vol zitten tijdens het hardlopen gister. Meest ideale plek voor een rustdag anyway, tussen upperback en lowerback. Zit even te twijfelen wat ik ga doen, denk 4-5 triples.

Laatst bewerkt:
Wazzaaaaaa, ken ik u? Wilkommen!

Morgenochtend even zien te deadliften. Vandaag rust gehouden, wel prima want ik voelde mn onderrug flink vol zitten tijdens het hardlopen gister. Meest ideale plek voor een rustdag anyway, tussen upperback en lowerback. Zit even te twijfelen wat ik ga doen, denk 4-5 triples.
ik ben een ouden vrind. Hoe gaat met met bankrukken? al BW bench?
ik hou je in de gaten dikkie :D

• #4.528
Potverdorie :p Nee nog niet. Vorige chestworkout 3x3x67,5 dus gaat de goeie kant op ;)

• #4.529
http://www.youtube.com/watch?v=QH2-TGUlwu4

Deadlift
8x60kg
5x80kg
3x100kg
3x130kg
3x150kg
3x140kg
3x140kg
6x130kg

Vanaf 130kg mixed grip, had 130 wel zonder gekund maar wou mn grip sparen voor de 150. Reps gingen lekker vlot vandaag.

Good Morning
8x20kg
8x40kg
6x60kg
8x50kg
8x50kg

20% willen verhogen de 2e keer dat ik em doe was misschien niet zo tactisch, kan het gewicht wel handlen maar wil eerst de techniek meer onder de knie krijgen. Volgende keer 3x8x52,5

Hanging Crunches
8xBW
6xBW Minder dan vorige keer, maar mooie reps (handen aan mn oren, ellebogen naast mn benen, instaburn).

Knee Raises
8xBW
6xBW Pft, hakt erin die rocky shit :p

Lying Legcurl
10x25kg
8x25kg (F)
12x20kg

Hyperextension
10xBW
15xBW+10kg
15xBW+10kg
15xBW

Kuiten bewust overgeslagen (nog spierpijn en niet echt energie voor), shrugs vergeten :mad:

Laatst bewerkt:
verdomd mooie training kerel! volgende week 3x3x150 deadlift met goede techniek? zit dat erin...?

goodmornings lekker houden zo, techniek was vorige week erg goed. verder natuurlijk die rocky crunches, hardcore! morgen moeilijk lachen waarschijnlijk :p

• #4.531
verdomd mooie training kerel! volgende week 3x3x150 deadlift met goede techniek? zit dat erin...?

goodmornings lekker houden zo, techniek was vorige week erg goed. verder natuurlijk die rocky crunches, hardcore! morgen moeilijk lachen waarschijnlijk :p

Weet niet man, 3x3x150 zit er sowieso wel in qua kracht maar technisch moet ik wel scherp naar mezelf blijven kijken. Bedoel je goodmornings niet naar 52,5? Kan ik wel handlen. Rocky crunches zijn baas :D Morgen gaan we niet lachen maar knallen @ Bartjes gym :cool:

Weet niet man, 3x3x150 zit er sowieso wel in qua kracht maar technisch moet ik wel scherp naar mezelf blijven kijken. Bedoel je goodmornings niet naar 52,5? Kan ik wel handlen. Rocky crunches zijn baas :D Morgen gaan we niet lachen maar knallen @ Bartjes gym :cool:
bij jou is het wel essentieel om die techniek in de gaten te houden. misschien opbouwen naar 5x5x140, aangezien je dit gewicht goed kan handlen. qua kracht kan je het sowieso wel, maar dan kun je de focus op techniek blijven leggen als je vermoeid raakt. goodmornings kun je trouwens wel verzwaren - met houden zo bedoelde ik de oefening erin houden en de 8-jes erin houden :p

succes morgen man!

Wat een baggermuziek! Was je zó blij met je training?

Goeie deads Mc, doe je beter dan ik...:o

Goede deadlifts man!

hulde aan Nyan cat, irritant mormel haha - harde training Michiel (:d weer goed) ga nu zelf ook meer aan me grip-kracht werken door mr.sjaak

Kiek um goan.....

Nice dude

sterkkk abi

Ik zou nice training zeggen, maar ondertussen luister ik naar dat nummer en zeg ik: "WAT EEN t*fus NUMMER!!!!!!!!!!!!"

:D:D

Mooie training! Dikke goodmornings ook...:D

Terug
Naar boven