Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet die bekers af en toe wel flink wassen hoor! Maar de zooi is er zo wel uit.. scheelt schrobben.

Haha, ach je bent student, geniet nog maar je van je vrije tijd enzo
Ik blijf wel even buurten af en toe! Cheers!![]()

stevige training voor een student
god gedaan metrobikkel![]()

Nee maar je ruikt het na enkele maanden wel. Mijn shakebekers van <aug 2010 stinken als de neten en heb ik weggegooid.
Voor de geur doe ik er altijd wat mondwater in haha en dan paar uurtjes laten weken, stinkt het ook stuk minder
Metronome, hou je van squashen of niet? Bij all-in 2,50 per keer, goede cardio![]()

McMetro heeft amper een keuken, laat staan een vaatwasser!
![]()

ik ben een ouden vrind. Hoe gaat met met bankrukken? al BW bench?Wazzaaaaaa, ken ik u? Wilkommen!
Morgenochtend even zien te deadliften. Vandaag rust gehouden, wel prima want ik voelde mn onderrug flink vol zitten tijdens het hardlopen gister. Meest ideale plek voor een rustdag anyway, tussen upperback en lowerback. Zit even te twijfelen wat ik ga doen, denk 4-5 triples.

verdomd mooie training kerel! volgende week 3x3x150 deadlift met goede techniek? zit dat erin...?
goodmornings lekker houden zo, techniek was vorige week erg goed. verder natuurlijk die rocky crunches, hardcore! morgen moeilijk lachen waarschijnlijk![]()
Morgen gaan we niet lachen maar knallen @ Bartjes gym 
bij jou is het wel essentieel om die techniek in de gaten te houden. misschien opbouwen naar 5x5x140, aangezien je dit gewicht goed kan handlen. qua kracht kan je het sowieso wel, maar dan kun je de focus op techniek blijven leggen als je vermoeid raakt. goodmornings kun je trouwens wel verzwaren - met houden zo bedoelde ik de oefening erin houden en de 8-jes erin houdenWeet niet man, 3x3x150 zit er sowieso wel in qua kracht maar technisch moet ik wel scherp naar mezelf blijven kijken. Bedoel je goodmornings niet naar 52,5? Kan ik wel handlen. Rocky crunches zijn baasMorgen gaan we niet lachen maar knallen @ Bartjes gym
![]()