Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bij jou is het wel essentieel om die techniek in de gaten te houden. misschien opbouwen naar 5x5x140, aangezien je dit gewicht goed kan handlen. qua kracht kan je het sowieso wel, maar dan kun je de focus op techniek blijven leggen als je vermoeid raakt. goodmornings kun je trouwens wel verzwaren - met houden zo bedoelde ik de oefening erin houden en de 8-jes erin houden
succes morgen man!
Moet ff wat beef op 
Wat een baggermuziek! Was je zó blij met je training?

hulde aan Nyan cat, irritant mormel haha - harde training Michiel (:d weer goed) ga nu zelf ook meer aan me grip-kracht werken door mr.sjaak
Ik zou nice training zeggen, maar ondertussen luister ik naar dat nummer en zeg ik: "WAT EEN t*fus NUMMER!!!!!!!!!!!!"
![]()

Thnx baas.Ik heb de training niet eens gelezen, luister alleen dat nummer op repeat.
Nice nummer, thanks!![]()
effectief is goed liften...en jij moet zorgen dat je met submax gewicht je techniek onder controle krijgt.Mm, ja ik weet niet wat het effectiefst is. Beetje kijken hoe ik me voel volgende keer. Ja 8jes zijn wel prima. Krijg wel hele irritante schaafplekken onderin mn nek van die goodmorningsMoet ff wat beef op
![]()
komt goed!popeye t-shirt bedoel je?hij zei o.a 'nu al straps?' en gezien sjaak zoveel mogenlijk strapless deed wil ik me grip ook gaan verbeteren. Heb je zijn popeye onderarmen gezien? Haha

hahahaha
hahahaha![]()
je moet het zo zien baas...je hebt potentie om sterk te worden, dus moet je daar slim mee omgaan - daarom geef ik tips en advies.
Ja t is meer dat ik overwoog iets van 3x140 3x150 3x145 oid te doen of idd 3x5x140. Dus volgende keer ff volume uitbouwen en daarna of met 2,5 verhogen of 3tjes met 150 me thinks.3x5x140 aankomende training is prima en a.d.h. daarvan beslissen wat je de training erna gaat doen

Marcel Marcel! Ik had harde tepels tijdens mn workout!![]()

2 setjes mee gedaan.
).
he lul doe eens doorrijden met poison!
of up die shit met je mobiel
ik verveel me.
ohja, bijna vergeten te zeggen:
tof om een keertje met je samen te mogen trainen
en lekker zo door gaan en dan sta je aan het einde van de zomer er ripped bij![]()
Is 80+ km man! Ja was tof ouwe. Jup, there's nothing to it but to do it! Vond t zeker tof om te trainen/ouwehoeren!Was nice bro! Toffe shit en je was goed bezig!
pics staan er op in mijn logjewij zijn echt knap
![]()

Was nice bro! Toffe shit en je was goed bezig!
pics staan er op in mijn logjewij zijn echt knap
![]()
mijn f5 knop gaat stuk en mijn hotmail flipt hem daardoor, hint hint![]()

lekker bezig geweest kerel - foto's net gezien, leuk man!