Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Ik heb de training niet eens gelezen, luister alleen dat nummer op repeat.

Nice nummer, thanks! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.542
bij jou is het wel essentieel om die techniek in de gaten te houden. misschien opbouwen naar 5x5x140, aangezien je dit gewicht goed kan handlen. qua kracht kan je het sowieso wel, maar dan kun je de focus op techniek blijven leggen als je vermoeid raakt. goodmornings kun je trouwens wel verzwaren - met houden zo bedoelde ik de oefening erin houden en de 8-jes erin houden :p

succes morgen man!

Mm, ja ik weet niet wat het effectiefst is. Beetje kijken hoe ik me voel volgende keer. Ja 8jes zijn wel prima. Krijg wel hele irritante schaafplekken onderin mn nek van die goodmornings :( Moet ff wat beef op :p

Wat een baggermuziek! Was je zó blij met je training?

Nee, was mn PWO-music :)

Goeie deads Mc, doe je beter dan ik...:o

Ja maar jij hebt harde tepels :(

:bow:

hulde aan Nyan cat, irritant mormel haha - harde training Michiel (:d weer goed) ga nu zelf ook meer aan me grip-kracht werken door mr.sjaak

Bwhaha, ja weer goed, ziek hee. Gheghe, wat zei ie dan?

Yeah buddy, zie je morgen rakker!

ja edo

Ik zou nice training zeggen, maar ondertussen luister ik naar dat nummer en zeg ik: "WAT EEN t*fus NUMMER!!!!!!!!!!!!"

:D:D

:D

Mooie training! Dikke goodmornings ook...:D

:) Thnx baas.

Ik heb de training niet eens gelezen, luister alleen dat nummer op repeat.

Nice nummer, thanks! :)

Oke.

hij zei o.a 'nu al straps?' en gezien sjaak zoveel mogenlijk strapless deed wil ik me grip ook gaan verbeteren. Heb je zijn popeye onderarmen gezien? Haha

Mm, ja ik weet niet wat het effectiefst is. Beetje kijken hoe ik me voel volgende keer. Ja 8jes zijn wel prima. Krijg wel hele irritante schaafplekken onderin mn nek van die goodmornings :( Moet ff wat beef op :p
effectief is goed liften...en jij moet zorgen dat je met submax gewicht je techniek onder controle krijgt.

om beef te kweken doe je al shrugs toch ;) komt goed!
hij zei o.a 'nu al straps?' en gezien sjaak zoveel mogenlijk strapless deed wil ik me grip ook gaan verbeteren. Heb je zijn popeye onderarmen gezien? Haha
popeye t-shirt bedoel je? ;)

• #4.545
Ja Sjaak :sad:

• #4.547
hahahaha :p

je moet het zo zien baas...je hebt potentie om sterk te worden, dus moet je daar slim mee omgaan - daarom geef ik tips en advies.

:P Ja t is meer dat ik overwoog iets van 3x140 3x150 3x145 oid te doen of idd 3x5x140. Dus volgende keer ff volume uitbouwen en daarna of met 2,5 verhogen of 3tjes met 150 me thinks.

3x5x140 aankomende training is prima en a.d.h. daarvan beslissen wat je de training erna gaat doen

Gewoon max pr attempt!

he lul doe eens doorrijden met poison!
of up die shit met je mobiel :)

ik verveel me.

ohja, bijna vergeten te zeggen:
tof om een keertje met je samen te mogen trainen :thumb:
en lekker zo door gaan en dan sta je aan het einde van de zomer er ripped bij :P

• #4.553

Vanmiddag bij Barts gym getrained met Poison, Tymen en Bart himself. Toffe lui :)

Benchpress
Xx20kg
8x40kg
8x40kg
3x60kg
3x67,5
3x67,5
3x67,5
Nog twee sets tot falen met 60kg

Incline DB Press
12x18kg Met spot
Xx20kg
6x18kg + wat met spot

Pull-Ups
4xBW
3,5xBW
3xBW
Not sure of ik nog een triple deed...

Preacher Curls
Heavy shit met 27,5kg met Tymen, Preachercurls + spotter = win :D

Dips
8xBW
4xBW

Cable Overhead Extension
Weet niet meer wat, eerste cablestation pakte ik fullstack en ging way too easy (miljoen katrollen), tweede kreeg ik met de pin op 20 nauwelijks naar beneden :P 2 setjes mee gedaan.

DB Curl
15x10kg
10x10kg

Ofzo. Flatbench vond ik matig gaan maar t kan niet elke keer feest zijn. Incline ging wel fijn en de preachercurls baren baas (thnx nog daarvoor Tymen :D).

Bartje knalt waarschijnlijk vanavond wat grappige pics online :p

• #4.554
he lul doe eens doorrijden met poison!
of up die shit met je mobiel :)

ik verveel me.

ohja, bijna vergeten te zeggen:
tof om een keertje met je samen te mogen trainen :thumb:
en lekker zo door gaan en dan sta je aan het einde van de zomer er ripped bij :P

Whaha batterij was bijna op (iphone he) en die van de tomtom ook :p Is 80+ km man! Ja was tof ouwe. Jup, there's nothing to it but to do it! Vond t zeker tof om te trainen/ouwehoeren!

Was nice bro! Toffe shit en je was goed bezig!

pics staan er op in mijn logje:) wij zijn echt knap:)

oh en ik kom nog een keertje jou kant op :)

• #4.558
Was nice bro! Toffe shit en je was goed bezig!

pics staan er op in mijn logje:) wij zijn echt knap:)

Wij zijn lekkere kerels en Poison is een chick, sowieso!

:cool:

mijn f5 knop gaat stuk en mijn hotmail flipt hem daardoor, hint hint :)

Ja baas, ik ga ff kijken of ik die 436 foto's ook per kabeltje kan doen ipv allemaal per stuk mailen ;)

oh en ik kom nog een keertje jou kant op :)

Sowieso baas!

lekker bezig geweest kerel - foto's net gezien, leuk man!

Terug
Naar boven