AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Goede training, leuke foto's, ziet er tof uit :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.563
Voeding so far:

1: 100gr havermout, 500ml melk, scoop whey
2: verspreid over de dag ongeveer 110gr ongezouten cashews (hoeveel heb jij eigenlijk genomen Poison? :p) Belachelijke hoeveelheid.
3: Pak kipfilet @ Bart (200gr Bart?)
4: scoop whey (post-workout)
Vanavond nog een bak kwark op het programma.

Al het bovenstaande:
Cals: 1777
Eiwit: 151
Carbs: 133
Vet: 69

Taille is ongeveer 87,5 inmiddels.

Nice training MC!

• #4.566
Cheers mannen :)

Pics? Waar

:roflol:

elementaire trainingsleer en trainingsmethoden

Nice man, leuk om met die groep te trainen lijkt me.

mirin beard, wanneer heb je die laten groeien? nice

Grappig nummertje, enne goed bezig. Alleen de foto kan ik niet vinden:o

Foto's gezien, je doet me denken aan iemand maar ik weet niet aan wie... Sander Lantinga ofzo. :p

• #4.576

Grappig nummertje, enne goed bezig. Alleen de foto kan ik niet vinden:o

Hier baas: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/barts-trainingslogje-256456/index113.html#post5828684

Nice man, leuk om met die groep te trainen lijkt me.

Niet de training van mn leven neergezet maar was hartstikke leuk :)

mirin beard, wanneer heb je die laten groeien? nice

Tsja, it happens :p

Foto's gezien, je doet me denken aan iemand maar ik weet niet aan wie... Sander Lantinga ofzo. :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar] ???

Heb van t weekend opgesloten gezeten met allemaal mensen die me wouden vergiftigen met bier en eiwitloos broodbeleg. Straks een potje squatten en naar Soest fietsen, morgenochtend weer terug ook.

Verder heb ik besloten een week te gaan vasten en alleen water, bouillon (voor zout) en een vitaminesupp nemen.Ik zal gedurende die tijd niet trainen (of 1x rond 60% ofzo) en calorie-uitgave zo laag mogelijk houden (met de bus naar school). Waarschijnlijk die 2 dagen daarvoor ook niet omdat mn lichaam niet zal kunnen herstellen.

Ik wil er in mn log niet te veel aandacht aan besteden, geinteresseerden mogen een PM sturen :)

Edit: ben van plan volgende week maandag te beginnen.

hmm...apart, maar goed - ga je straks nog trainen dan?

• #4.578
Ja, denk tussen 16:00-19:00, hangt er een beetje vanaf hoe snel ik klaar ben met mn deadlines halen op school vandaag.

Gister trouwens 5 uur geslapen, gisteravond om 8 uur naar bed gegaan tijdens mn after dinner dip en om half 3 wakker geworden. Weer geslapen van half 4 tot 9 ofzo :p Dat gaan we dr lekker uitzweten met squatten! :D

Laatst bewerkt:
Ja, denk tussen 16:00-19:00, hangt er een beetje vanaf hoe snel ik klaar ben met mn deadlines halen op school vandaag.

Gister trouwens 5 uur geslapen, gisteravond om 8 uur naar bed gegaan tijdens mn after dinner dip en om half 3 wakker geworden. Weer geslapen van half 4 tot 9 ofzo :p Dat gaan we dr lekker uitzweten met squatten! :D
aight...too bad - same shit bij mij, maar ik hoef niet zo lang meer vandaag :p

Terug
Naar boven