MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.583
Ben dan wel benieuwd naar je geloof etc. (privé anders).
die trollface bij UB was omdat ik voor sjaak antwoorde ghehe;)

:roflol:@zyzz afval truc

Vanavond nog trainen Michiel???

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.587
Vanavond nog trainen Michiel???

:yes:

Kom ik daar aan is een of andere 30er een soort kruising tussen squats en rackpulls aan het doen met 30kg... handschoentjes... en mixed grip...

3,5 minuut opwarmen op crosstrainer
10 minuten nixen op leg extension met 10kg :p Af en toe 1 been, holds yada yada

Squat
10x22,5kg
5x62,5kg
3x92,5kg
3x112,5kg
3x112,5kg
3x112,5kg 3e rep ging k*t, ademde uit onderweg naar beneden. Dat ik die focked up rep er toch nog uit kreeg gaf me vertrouwen voor een 4e set :hedbang:
3x112,5kg

Legpress
5x160kg
3x180kg
3x180kg
5x200kg
5x180kg
11x180kg Heavy breathingstyle

Kon echt niet in de groove komen, denk dat ik wel 6 keer die unit heb versteld. Sowieso meeste sets begonnen onder parallel, 5x200 ook.

Leg Extension
8x60kg
10x60kg
11x60kg

Hanging Crunches
8xBW
6xBW (F)

Knee raise
11xBW

Ik ben niet zo van het overal PR achter zetten in mn log, in mijn optiek is elke training waarin geen (v)pr wordt gezet een offday (ik denk dat ik dat nog kan zeggen aangezien ik nog niet zo lang train en ik nog relatief makkelijk progressie moet kunnen boeken). Maar als ik dat wel zou doen zou overal een dikke vette VPR achter staan vandaag.

Oja, geen zin in kuiten. Nu proberen in minder dan een uur naar Soest te fietsen :x Kwarkie gaat in de rugzak uiteraard!

Laatst bewerkt:
Lekker Mekkes, je wordt steeds sterker, keep it up!:)

lekkkkaaaahhh

Ziet er heel goed uit. Allemaal nieuwe PRetjes, trots zijn op jezelf, niemand anders doet het:D

zeker weten dat ik die 30ger niet was???

Oke dan mag je zeuren:):)

Ben ik even blij dat ik geen handschoentjes heb:):D, maar misschien dan nog de looks:o:D

Lekkere bazen squats michiel! En maak volgende keer stiekem een filmpje van die dude dan!

verdomme man - goede sterke training neergezet! ik denk dat ik al weet wie je bedoelt trouwens...zo'n nieuwe dude is dat. alleen ff zonder dollen, hoe de **** zie jij een combinatie van een squat en een rackpull voor je? :p

Lekkere squats pik!
Gewoon PR erachter zetten :)

Nice work BigMc:)

Mooie series getraind man!

Nice squat!

Ben benieuwd hoe dat afloopt je 'crash' dieet.

Terug
Naar boven