MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

verdomme man - goede sterke training neergezet! ik denk dat ik al weet wie je bedoelt trouwens...zo'n nieuwe dude is dat. alleen ff zonder dollen, hoe de **** zie jij een combinatie van een squat en een rackpull voor je? :p
Vroeg me dat toch ook wel een beetje af..;)

Kom ik daar aan is een of andere 30er een soort kruising tussen squats en rackpulls aan het doen met 30kg... handschoentjes... en mixed grip.

dat is knap zeg

Goed bezig McM! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.604
Thnx bro's!

Lekkere bazen squats michiel! En maak volgende keer stiekem een filmpje van die dude dan!

Haha ik ben niet zo van mn telefoon meenemen in de gym, nergens voor nodig.

verdomme man - goede sterke training neergezet! ik denk dat ik al weet wie je bedoelt trouwens...zo'n nieuwe dude is dat. alleen ff zonder dollen, hoe de **** zie jij een combinatie van een squat en een rackpull voor je? :p

Ja voelde me sterk :cool: @de dude: Hij pakte de stang vast die op het squatrek lag (laag), dan liep ie naar achter en squatte naar beneden tot de barbell tot net onder zn knieen kwam :p

Nice squat!

Ben benieuwd hoe dat afloopt je 'crash' dieet.

Aight. En ik doe t niet als dieet he ;) Heb religieuze motieven om t zo maar te noemen.

Ik begin bij nader inzien morgen met vasten. Heb namelijk een sportdag met mn vereniging op de planning staan volgende week zaterdag. Ik zal ook niet op DBB te vinden zijn en niet trainen. Ik ben van plan na 7 dagen niks eten weer rustig op te bouwen, mn lijf te laten wennen aan carbs en meteen weer zo zwaar mogelijke KT te doen en ook snel cardio toe te voegen om mn metabolisme weer op gang te helpen. Mn lichaam zal veel willen opslaan als vet.

Oja, ik wil jullie vragen tijdens mn afwezigheid mn log niet tot lock toe vol te spammen haha. Vragen over mn motieven graag per PB, I'll be back!

Succes iig!

Veel sterkte en succes, ik zal mij inhouden:):):o

• #4.607
Thnx allebei!

good luck kerel! zie je daarna dan wel weer!

Succes Mcster, je zal je redenen hebben.;)
See you soon.:)

Succes bro. Tot over een week.

Jij bent en blijft een rare kerel met vreemde acties, haha :D

volgens mij gaat ie gewoon een week kuren op 2gr test prop EOD en komt over weekje terug als beescht

• #4.616
Goedemorgen bazen en bazinnen!

Heb net een appel op, eerste vaste voedsel sinds een week :D Straks een komkommer en misschien nog wat extra halen bij de appie voor op school op mn metabolisme weer aan te slingeren. Vanmiddag een pastasalade als pre-workout en vanavond eet ik buiten de deur. Vanavond kwarkie natuurlijk. Wil vandaag ongeveer 2000 calorieen eten, morgen 2500ish en vrijdag 3000ish (eventueel niet 100% clean) en daarna in cutmode op 2500! Vanmiddag misschien een dutje (beetje kort nachtje) en squats! Morgen borst/armen en vrijdag onderrug/hamstrings. Zaterdag sportdag (cardiodag :D) dus wat experimenteren met cut-voedsel voor on-the-go. Zaterdag en zondag waarschijnlijk niet helemaal clean (iets met bier) en daarna nog een paar weken in hardcore-mode: 3 low carb dagen 1 refeed. Misschien maak ik er gewoon 3 dagen van 3k cals van nu ik dit typ. Ben in een week door een calorietekort van ruim 18000 cals van 83,1 naar 79,3kg gegaan: ben nu lichter dan toen ik dec '09 begon met KT. 18000 cals kan maximaal 2,6kg vet zijn geloof ik, verder is ook mn natrium laag en heb ik een week geen creatine genomen dus ben ik zeker wat vocht kwijt en natuurlijk ook wat spier. Binnenkort weer eens laten meten, maar in de spiegel is mn fysiek er deze week op vooruit gegaan. Klein beetje vet rondom mn middel over, inmiddels is duidelijk waar de blokjes moeten komen :cool:
Keuken badkamer en wc zijn weer volledig operationeel, tijd om een potje te knallen!

Laatst bewerkt:
Kijk, BigMc is ook weer back!

En knallen maar weer makker.

You're back! Hoe voel je je (lichamelijk)? Was het makkelijk vol te houden? Chill dat je fysiek vooruit is gegaan! :D

Hallo, daar ben je weer:):). en knallen maar:)

• #4.620
@Bart: Yeah bro :D

You're back! Hoe voel je je (lichamelijk)? Was het makkelijk vol te houden? Chill dat je fysiek vooruit is gegaan! :D

:D Ja eigenlijk wel. Ik heb natuurlijk wel m'n calorieuitgave beperkt maar aan energie merkte ik eigenlijk verassend weinig verschil, had ik wel verwacht. Het meest miste ik gewoon smaak, dingen proeven. Dat word op een gegeven moment wel een mind****. Het hongergevoel was goed te handlen vind ik. En m'n reuk werd bizar, rook gisteren Pims sinaasappel vanaf de andere kant van de mediatheek :P

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

Hallo, daar ben je weer:):). en knallen maar:)

Yeah, and off we go!

Terug
Naar boven