MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Mweh, goed slapen niet echt gelukt. Door die #$%openingstijden van mn gym ook niet getrained. Was morgen van plan maar was vergeten dat ik een gig had en dus helemaal geen tijd heb... Crap. Morgen maar eens kijken of ik wat zware dingen kan vinden.

Vandaag 4x20minuten lasercardio gedaan, tijden niet zo gezweet :D

Wat is lasercardio?;)

• Topic Starter Topic Starter
Om toch nog te "trainen"? ;) :p

Je hebt een gig, speel je in een band? Zo ja, is er een beetje fatsoenlijke apparatuur? In dat geval kun je je lol wel op met wat versterkers :D

Ja, marshall-amp rows enzo :roflol: Ja we zijn uitgenodigd in een kerk hier. We hebben net een cd opgenomen, die is bijna af. Zal eens kijken of ik wat kan laten horen :) K speel bas btw.

Kan er echt niet tegen om niet te trainen gister een paar setjes pushups gedaan met m'n voeten verhoogd, en wat tricep extensions met 6kg ofzo :p

En lasercardio: 4x20 minuten lasergamen met 70-85% van je max hartslag :D:D

Zaadzooi. Qua training, creatine inname, rust en voeding is het echt een hele slechte week.

Voel mn rug trouwens nog echt. Belast ik die niet te zwaar om 3x in de week te doen? Misschien heb ik bij deadliften wel een grotere drive om die gewichten omhoog te krijgen (en omdat ik deadliften gewoon lekker vind) waardoor ik mn onderrug in verhouding veel harder aanpak, en dus ook sneller gaat dan de rest van mn spieren? Tis toch al een tijdje geleden dat ik gedeadlift heb. Gister lasergamen was ook vrij intensief voor mn rug (zo heb ik het wel ervaren, ga altijd wel op in zulk soort spelletjes :P) en merk duidelijk dat ik gister in ieder geval nog niet hersteld was. Belasting is misschien meer split-schema like... Overtrain ik mn rug niet? Veel volume pak ik verder niet, en met mn rug gaat het veel beter dan met mn sjans-spieren :roflol: Iemand tips over hoe ik de rest beter kan aanpakken?

Morgen ga ik misschien eens een splitschema opstellen en ein-de-lijk een voedingsschema maken (voor de k*t).

Ja, je deadlift veel te vaak - dat weet je ondertussen toch wel?
Herstel is dan ook niet voldoende: net als wanneer je 3x per week bicepscurls uitvoert (en die groeien daardoor niet harder hoor).
Splitschema pakken, denk dat je daar wel goed op gaat...

---------- Toegevoegd om 07:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:33 ----------

Zoiets?

UB1
DB press
BOR
Incline press
DB row
Incline DB curl
Triceps pushdown

UB2
MP
Pull up
Cgbp
Narrow grip pull-up
Side cable raise
BB curl

LB1
Squat
Narrow stand leg press
Leg curl
Standing calf raise

LB2
Deadlift
Front squat
Leg extension
Seated calf raise

Ja, je deadlift veel te vaak - dat weet je ondertussen toch wel?

Zit nog in de ontkenningsfase :treuren:

Bedankt voor het schema. Ziet er interessant uit, maar denk toch dat ik maar 1 benendag in de week ga doen en die in het weekend plan ivm mn werk. Eens even kijken :)

Ben aan het prutsen met mn voedingsschema. Ben bang dat het redelijk eentonig gaat worden, maar denk dat ik dat wel kan handlen. In principe kan ik alles indelen behalve het avondeten. Dus ik ga ervoor zorgen dat ik buiten het avondeten om aan mijn eiwitten kom (of erg in de buurt iig) en laat qua kcal wat ruimte over voor een normaal bord avondeten. Maar eerst lekker trainen nu. Nee, eerst wat eten :D

Nou als het eentonig wordt moet je maar even bij wat andere schema's gaan kijken;)
Heb je die van mij al eens bekeken?
Die is vrij basic maar alles zit erin:)
Het is een voedingsschema waarmee je 5 dagen vooruit kan, dan moet je weer wat gaan koken of eten halen..

Kan em niet vinden :D Zie je log.

Vandaag op mn vrije dag zo lekker voor het avondeten getrained, straks bakkie lasagna wegwerken (en uiteraard mn wheyshakie op) :meal:

Training (chronologische volgorde :D):
Squat
5x20kg
5x50kg
10x80kg
5x80kg (hoog ****-squats-gehalte)
10x80kg

Wide Grip Pull-Ups
Heb vandaag 5 seconden over elke neergaande beweging gedaan, was zwaar :o
3x5x35kg assisted
Volgende keer weer normale wg pull-ups reppen met 30kg assisted.

Dumbbell Shoulderpress
Warming up met wat pussyweights, weet niet meer wat.
10x17kg
10x17kg
9x17kg (10e rep failde)
Goed genoeg om te verhogen volgende keer.

Dumbbell Rows
Warming up met wat rare leipe pussyweights ook.
10x24kg
10x24kg
10x24kg
Was wel lekker zwaar op het eind. Volgende keer wel verhogen.

Dumbbell Benchpress
5x10kg :D:D:D
5x16kg
10x24kg
10x24kg
10x24kg (Laatste rep kostte me alles, zo lekker :D)
Toch naar de 24 gegrepen omdat het vorige keer bijna goed mis ging met de 26 :roflol:

Dips
Heb ze eens met mn hoofd naar de spiegel ipv de muur gedaan, dus kon goed op mn vorm letten. Waarom heb ik dit nooit eerder gedaan ???

BWx3
BWx5
BWx4

Erg strikte vorm, bovenarmen tot parallel.

Nu eten en verder met mn voedingsschema :fire:

Ik ga je ook eens beginnen volgen :p.
Ben je nu aan het bulken of cutten?

Vet, welkom :) Ben nu aan het bulken, maar ben met een voedingsschema bezig waarmee ik komende week mee wil beginnen te cutten. Wil ook zsm overstappen naar een UBpush/UBpull/LB schema. Wil op 1 augustus 10kg vet kwijt zijn met behoud of winst van spiermassa.

:)

Laatst bewerkt:
Wat denk je met een UB/LB schema te doen? LB = benen ;)
mijne is gewoon omwisselen, leuk hoor!

Ja, maar ik merk gewoon dat ik na een dag werken ontzettende houten/stijve/verzuurde benen en gevoelige voetzolen heb, dus daarom wil ik 1 benendag in het weekend. Dus 1 dag benen, en UB verdeeld over 2. Is een beetje een :sd: oplossing, maar ik denk dat het wel eens goed uit kan pakken. Ik ga dan ook niet deadliften op benendag.

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Heb trouwens wat sardientjes, makreel en tonijn uit blik gehaald om uit te proberen. Wil wel weten waar ik aan begin als ik dat in mn schema opneem, volgens mij zijn het te gekke producten :D

Nog nooit tonijn uit blik gegeten:D? Succes! Het is echt even wennen :p

Hey man ik ga je volgen:)
Zieke deadlift progressie:hedbang:

Tonijn uit blik, ik hield het niet lang vol.. voor mij nooit weer :)

Makreel is heerlijk overigens!

Grmpf. Jullie maken me zenuwachtig. Zo maar effe proberen dan :p

Yes nieuw hier, na lang meelezen toch maar een account aangemaakt.
Tonijn uit blik vind ik niet zo moeilijk te eten:P.
Soms zet ik de uitgelekte tonijn op een bord en gooi ik er mais bij:D.

Onze kat is helemaal gek nu :roflol:

Al overwogen zelf een logje te beginnen Dunnert? Goed fysiek op je avatar trouwens gek! Wie is da?

Ik zat er wel aan te denken, maar of ik het volhoud is een ander verhaal lol.

Terug
Naar boven