Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Daar is die weer, goed te lezen dat het je goed hebt volgehouden! Succes met trainen vanmiddag :D

Nog even 3 weken niet eten en 24/7 in de zon en je bent een Ethiopiër, nice!

Edit: Of mijn start fysiek, maar dat is vergelijkbaar met een Ethiopiër

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.624
Ik weet niet man, bij 24/7 in de zon komt zo veel reizen kijken. En jou startfysiek is een soort blanke Ethiopier ja xD

Haha :p

Maar het 'dieet' beviel wel voor 1 week? Resultaten zijn opzich prima, als jij zegt dat je bijna geen spiermassa bent verloren. Je zal ongetwijfeld wel een rebound krijgen waardoor je 2kg erbij krijgt aan vocht en dergelijke, dan blijft het resultaat nog steeds mooi. Mss idee om het over 4 weken nog keer te doen.

Haha :p

Maar het 'dieet' beviel wel voor 1 week? Resultaten zijn opzich prima, als jij zegt dat je bijna geen spiermassa bent verloren. Je zal ongetwijfeld wel een rebound krijgen waardoor je 2kg erbij krijgt aan vocht en dergelijke, dan blijft het resultaat nog steeds mooi. Mss idee om het over 4 weken nog keer te doen.

Je kan ook gewoon 3 a 4 keer per dag bcaa's nemen. Dan zou 't spierverlies minimaal moeten zijn. En nuttig je maar 20kcal ofzo. :)

Je kan ook gewoon 3 a 4 keer per dag bcaa's nemen. Dan zou 't spierverlies minimaal moeten zijn. En nuttig je maar 20kcal ofzo. :)

Dus als je geheel niks eet en enkel 20kcal neemt, krijg je nagenoeg spierverlies? Klinkt te mooi om waar te zijn. Je zal een calorie tekort hebben van 2000+

• #4.628
Heb het niet vanuit BB-overwegingen gedaan he. En heb vanaf dag 2-3 meestal wat bcaa's geslikt idd.

• #4.630
Oeps... Ben ik mn sporttas aan het inpakken vind ik een shakebeker met een restje groengele whey... Foutje :x

I know, maar als het wel werkt is het voor herhaling vatbaar toch?

Tsja, eerst maar eens kijken of ik nog een beetje kracht over heb gehouden voor we daar conclusies over trekken ;) Daarnaast is het niet heel goed voor mn metabolisme ofzo. Een 2 rustdagen op alleen eiwit en kwark leven vind ik dan een beter experiment, kan ik nog herstellem van trainingen.

Noxipro geeft me toch een stomp in mn maag :fire:

Laatst bewerkt:
Wtf is dat vasten bro :(
Er is maar 1 god en dat is de god van het ijzer, vergeet dat niet! :mad:

• #4.632
Status: 7 dagen niet gegeten (paar dagen wel BCAA's geslikt), 5 uur geslapen, voeding weer aan het opbouwen (vasten breken). Ben niet satisfied. Ik weet niet wanneer ik dat wel zou zijn geweest trouwens. Misschien een beetje gedesillusioneerd. Was echt loeizwaar, tranen schoten een keer letterlijk in mn ogen bij abs. Was doorbijten vandaag but I got the job done.

Dit is trouwens de spiergroep waar ik het minst achteruitgang verwacht omdat ik deze voor het laatst had getrained voor het vasten. Als de komende 3 workouts net zo als deze zijn gaat dit een heavy week worden qua trainingen.

In de spoiler mn vorige training, ook frontwheels, twee dagen voor het vasten ter vergelijking.

Squat
10x22,5kg
5x62,5kg
3x92,5kg
3x112,5kg
3x112,5kg
3x112,5kg
3x112,5kg

Legpress
5x160kg
3x180kg
3x180kg
5x200kg
5x180kg
11x180kg

Leg Extension
8x60kg
10x60kg
11x60kg

Hanging Crunches
8xBW
6xBW (F)

Knee raise
11xBW

Squat
10xBW
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x80kg (oke wtphuk, veel zwaarder dan verwacht)
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg

Doorbijten, op techniek focussen (spanning core, knieen uit elkaar, hoek onderrug) en breathingstyle dit. Reps gingen moeizaam en langzaam, gek genoeg niet onderin het zwaarst.

Leg Press Plate Loaded
7x150kg Aaah heavy al
7x160kg
7x170kg BAM ineens in the zone jonguh! :fire:
7x180kg
8x190kg Grind die laatste 2 gek

Leg Extension Plate Loaded
9x40kg
9x50kg
9x60kg
9x60kg
10x50kg Verzuring als een malle

Pull Ups Deadhang
5xBW
5xBW
3xBW
2,5xBW (laatste net niet lockout-waardig)

Opzich wel dikke shit dit al is het natuurlijk een beetje cheaten omdat ik 3kg lichter ben.

Hanging Crunches
8xBW Zieke burn al
4xBW (laatste rep assisted)

Knee Raises
10xBW
12xBW

Standing Calf Raises
10x105kg
10x135kg
10x135kg

Om het maar gedaan te hebben.

Voeding vandaag:
1: appel
2: 50gr cashews (iets teveel van het goeie al)
9km fietsen
3: meergranenbol met sla en kaas
4: 0,5L karnemelk
9km fietsen
5: meergranenbol met sla en kaas
6: salade: 50gr pasta, 20gr cashews, 1 appel, 1 tomaat, rest van de zak sla (200gr totaal vandaag), blik tonijn (130gr uitlekgewicht)
KT
7: laatste restje whey uit mn wheyton :( Morgen nieuwe :D
8: X hoeveelheid chicken tonight, ga vooral voor kip en niet te grote portie
9: bak kwark (oh wat ga ik daar van genieten!)

Ex meal 8:
Cals: 1730
Eiwit: 162
Carbs: 155
Vet: 50
38/36/26

Kom maar op met dat metabolisme! Morgen op 2500 cals mikken, overmorgen 3000 en soort van cheatmeal ergens denk ik, daarna carbcyclen 3 low 1 high.

Morgen chest + arms!

Trouwens toch wel een dikke halve centimeter biceps kwijt :( Maja, taille was 82cm net na meal 6. Kom van 92-93 dus das wel nice.

Wtf is dat vasten bro :(
Er is maar 1 god en dat is de god van het ijzer, vergeet dat niet! :mad:

Haha ik weet wel beter maar thnx for the advice bro ;)

Sodeju, anders train jij je benen even Bigmc:D nice one mate.

Ow wat zal die douche lekker zijn

• #4.634
Sodeju, anders train jij je benen even Bigmc:D nice one mate.

Ow wat zal die douche lekker zijn

Ja die was fijn :D

Trouwens, als ik die legpress en legextensions bekijk moet ik gewoon niet zeiken na een week niet trainen en eten. Even 1rm berekeningen gedaan op squats. Scheelt maar 6kg terwijl ik veel lichter ben. Ik ga gewoon mn voeding weer uppen, metabolisme op gang helpen, creatinelevel weer op peil brengen en knallen.

Nette training man! Na al dat vasten. Ik heb daar echt respect voor.. Succes met carb cyclen :)

• #4.636
Thnx baas, leuk dat je meeleest ondanks dat je zelf niet logt trouwens :)

Thnx baas, leuk dat je meeleest ondanks dat je zelf niet logt trouwens :)
Ik weet het nog niet zeker, maar ik wil eigenlijk m'n gewichten weer ergens neerzetten... en daarnaast vind ik kritiek ook altijd wel fijn, mits het natuurlijk zinvolle kritiek is. Verder heeft een log natuurlijk de de extra motivatie en ik ben nog een beginner met splits dus ik zit er wel over na te denken. ik ben van plan om aanstaande maandag te beginnen.. en dan gewoon proberen aan het te houden: 8-10 reps max, grote 3 misschien 5 reps (dat voelt fijner) en dan als dat lukt, gewicht omhoog en zo veel mogelijk reps tot ik weer op de 8-10 reps zit. maar hiervoor moet je wel goed je gewichten bijhouden en op geheugen dat lukt me niet altijd haha :p
dus hou het even in de gaten man! je bent me wel voorbij gegaan met je squat :p maarja ik train dan nu net weer een maand (mei)

guess who's back...

welkom terug baas - dat het voedsel mag smaken en het ijzer je goed bevalt!

Haha nou per centimeter minder taille een kilotje minder squatten (ongeveer dan :P).
Ziet er goed uit na zo'n uitputtende week man, netjes!

Heel goed gedaan , na een weekje vasten. Respect:)

Terug
Naar boven