Twisters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar is die weer, goed te lezen dat het je goed hebt volgehouden! Succes met trainen vanmiddag![]()

Nog even 3 weken niet eten en 24/7 in de zon en je bent een Ethiopiër, nice!
Ik weet niet man, bij 24/7 in de zon komt zo veel reizen kijken. En jou startfysiek is een soort blanke Ethiopier ja xD

Haha
Maar het 'dieet' beviel wel voor 1 week? Resultaten zijn opzich prima, als jij zegt dat je bijna geen spiermassa bent verloren. Je zal ongetwijfeld wel een rebound krijgen waardoor je 2kg erbij krijgt aan vocht en dergelijke, dan blijft het resultaat nog steeds mooi. Mss idee om het over 4 weken nog keer te doen.

Je kan ook gewoon 3 a 4 keer per dag bcaa's nemen. Dan zou 't spierverlies minimaal moeten zijn. En nuttig je maar 20kcal ofzo.![]()
Heb het niet vanuit BB-overwegingen gedaan he. En heb vanaf dag 2-3 meestal wat bcaa's geslikt idd.

I know, maar als het wel werkt is het voor herhaling vatbaar toch?
Daarnaast is het niet heel goed voor mn metabolisme ofzo. Een 2 rustdagen op alleen eiwit en kwark leven vind ik dan een beter experiment, kan ik nog herstellem van trainingen.
Squat
10x22,5kg
5x62,5kg
3x92,5kg
3x112,5kg
3x112,5kg
3x112,5kg
3x112,5kg
Legpress
5x160kg
3x180kg
3x180kg
5x200kg
5x180kg
11x180kg
Leg Extension
8x60kg
10x60kg
11x60kg
Hanging Crunches
8xBW
6xBW (F)
Knee raise
11xBW

Morgen nieuwe 
Maja, taille was 82cm net na meal 6. Kom van 92-93 dus das wel nice.Wtf is dat vasten bro
Er is maar 1 god en dat is de god van het ijzer, vergeet dat niet!![]()

Sodeju, anders train jij je benen even Bigmcnice one mate.
Ow wat zal die douche lekker zijn

Ik weet het nog niet zeker, maar ik wil eigenlijk m'n gewichten weer ergens neerzetten... en daarnaast vind ik kritiek ook altijd wel fijn, mits het natuurlijk zinvolle kritiek is. Verder heeft een log natuurlijk de de extra motivatie en ik ben nog een beginner met splits dus ik zit er wel over na te denken. ik ben van plan om aanstaande maandag te beginnen.. en dan gewoon proberen aan het te houden: 8-10 reps max, grote 3 misschien 5 reps (dat voelt fijner) en dan als dat lukt, gewicht omhoog en zo veel mogelijk reps tot ik weer op de 8-10 reps zit. maar hiervoor moet je wel goed je gewichten bijhouden en op geheugen dat lukt me niet altijd hahaThnx baas, leuk dat je meeleest ondanks dat je zelf niet logt trouwens![]()

maarja ik train dan nu net weer een maand (mei)