Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tonijn uit blik (op water)
sardientjes: veel te vet
Makreel? Misschien binnenkort...
Zit toch veel gratenmeuk e.d. in, heb niet echt het idee dat ik nu goed voedsel eet
Misschien blijf ik bij de gebakken eitjes 
Ik zat er wel aan te denken, maar of ik het volhoud is een ander verhaal lol.

Shiiit, zijn fysiek ownt echt kick ass! En ik haal iig een heleboel motivatie uit mn log, wat mij betreft zeker een aanrader!

Ben nog een beetje aan het puzzelen. Ga eens kijken hoe ver ik kom met cardio/op onderhoud. Ga sowieso niet lager dan 20% van mn onderhoud zitten (3173 op dagen dat ik werk, 2750 op dagen dat ik niet werk). Dr 500 onder hangen lijkt me wel wat. Maar again: moet nog even puzzelen![]()

Mweh zit wat in. Is natuurlijk de beste manier om ook stiekem wat VVM te winnen. Maar moet nog even puzzelen dus![]()

Gheghe, zat te denken aan een UB/LB/benen schema. En dan m'n benen in het weekend zodat dat niet botst met m'n werk.
Zo de t*ring. Had me al om laten om niet te gaan trainen en een uurtje eerder te gaan zuipen. Maar **** m'n vriendenkring, heb 'm'n trein gemist' ; toch getrained. Wel echt 10min na m'n avondeten, maar beter dan niet. Morgen is m'n gym dicht! Wel echt kneiterhard moeten rennen voor de volgende trein. Goeie cardiosessieMet een los overhemd en een enorme pomp gerend voor m'n leven, werd even nagekeken
![]()
Hier m'n training. Beetje k*tlayout, zit op m'n iPhone. Moeluk
Dumbbell shoulder press: 3x10x15kg
Wide Grip pullups: 3x10x35kg assisted
Dips: 3x10 (vorm vrij zaad, ik wiebel ook enorm)
Dumbbell rows (links en rechts) 3x10x22kg
Dumbbell benchpress: Xx13kg, 10x26kg. Daarna een set met 26kg waar bij de 8ste rep m'n linker dumbbell uit m'n hand gleed (richting binnenkant borst). Kreeg em op m'n linker pec, niet zown fijn gevoelDaarna maar 10x20kg gedaan om het af te leren.
Deadlift: 3x60kg, 3x100kg, 2x5x140kg. Viel tegen, laatste set was moeilijk, had op een derde set gehoopt. Misschien iets te veel kracht verloren bij de 3x100?
Toch snel ff een wheyshake gehosselt. Alleen kwark en zakkie whey meenemen is niet meer gelukt. Naja, ga vanacht de koelkast maar plunderen (waar ik dan ook mag slapen). Morgen om fking 8uur werken
---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------
Zweet trouwens echt enorm van die sprint!! Maar vers zweet stinkt niet![]()
Zou toch mooi zijn als je net als ik "maar" 5kg kwijt raakt![]()
Meer dan 5kg is de bedoeling!
Train bij BeFit (Schothorsterlaan).

Tliefst gain ik nAtuurlijk nog zoveel mogelijk VVM!
Trouwens nu m'n sardientjes op, wel goed te doen maar moet eigenlijk de graten er eerst uitprutsen thuis, en eens kijken naar sardientjes op waterbasis ipv olie. Vind het beter te doen dan tonijn, en is nog goedkoper ook 
Klinkt heel aannemelijk!Hoeveel vet denk je dat ik kwijt ben en hoeveel spiermassa aangekomen? Het totale verschil was maar 5kg, maar mijn omvang is gigantisch verminderd (staat trouwens weer in een foto-album hier, kijk en huiver!) - focus je dus niet op je gewicht, maar op je omvang / vetpercentage (en maak voor jezelf foto's!).

werkt goed voor mij dit.
focus je dus niet op je gewicht, maar op je omvang / vetpercentage (en maak voor jezelf foto's!).
Klinkt heel aannemelijk!
* ik ga even mn schema voor je zoeken man
alsjeblieftwerkt goed voor mij dit.
eens per 5 dagen maak ik de rijst, broccoli en kip. fruit verschilt per dag, avondeten ook. en eens per 5 dagen koop ik een pak van 10 XXL eieren
dus je de kosten zijn aanzienlijk laag..
Hoeveel vet denk je dat ik kwijt ben en hoeveel spiermassa aangekomen? Het totale verschil was maar 5kg, maar mijn omvang is gigantisch verminderd (staat trouwens weer in een foto-album hier, kijk en huiver!) - focus je dus niet op je gewicht, maar op je omvang / vetpercentage (en maak voor jezelf foto's!).

Klinkt heel aannemelijk!
* ik ga even mn schema voor je zoeken man
alsjeblieftwerkt goed voor mij dit.
eens per 5 dagen maak ik de rijst, broccoli en kip. fruit verschilt per dag, avondeten ook. en eens per 5 dagen koop ik een pak van 10 XXL eieren
dus je de kosten zijn aanzienlijk laag..

? Gewoon blikjes uit de aldi nemen, hier in belgië bevatten ze 28gr eiwit per 100 gr. En een blikje bevat 155 gr (uitlekgewicht). Ideaal met een bakje rijst als pre-workoutmeal.