XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Cool. Misschien eens proberen. En dan wel strict?
Ja wel redelijk strict, rug staat niet 100% recht maar ik zwaai er niet mee iig.

Moet ik ook maar eens proberen dan..p*ssy guns!:o
Ik ben er blij mee, denk dat biceps zelf wel iets voorlopen op triceps. Armen waren in september iets van 34cm ofzo. Na diep dal, hoogste wat ik heb gehad is 38cm. Nu denk rond de 40/41cm, is beetje moeilijk meten gezien de piek van mijn biceps/triceps niet recht tegenover elkaar staan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.822
Wow, je bent al serieus wat afgevallen dus, netjes.
Wil je echt nog veel verder cutten, zo 'vet' kan je ondertussen toch echt niet meer zijn. Of wil je gewoon beachproof zijn deze zomer en daarna massa pakken :D?

Ja, al is het misschien wat vocht hoor, gister relatief veel lipo genomen, ga ik van zweten. En ik wil inderdaad een beetje beachproof zijn al geef ik daar niet heel veel om. T cutten gaat nu goed en tijdens mn cleanbulk wil ik eigenlijk niet meer boven de 15% ofzo uitkomen en ben stiekem wel benieuwd hoe mn abs dr uit zien, ik denk dat ik daar met een maandje wel achter kan komen. Wil nu niet te laag in cals gaan aangezien ik niet voluit kan trainen atm. And I start to like what I see in the mirror ;)

Zeauw Mekkes, tijdje niet geweest hier maar het gaat goed zie ik, nice!:)

Jep :) Ben een paar kilo lichter dan toen ik begon met KT en ben inmiddels toch in staat het een en ander te verplaatsen ;)

Ja, al is het misschien wat vocht hoor, gister relatief veel lipo genomen, ga ik van zweten. En ik wil inderdaad een beetje beachproof zijn al geef ik daar niet heel veel om. T cutten gaat nu goed en tijdens mn cleanbulk wil ik eigenlijk niet meer boven de 15% ofzo uitkomen en ben stiekem wel benieuwd hoe mn abs dr uit zien, ik denk dat ik daar met een maandje wel achter kan komen. Wil nu niet te laag in cals gaan aangezien ik niet voluit kan trainen atm. And I start to like what I see in the mirror ;)

Jep :) Ben een paar kilo lichter dan toen ik begon met KT en ben inmiddels toch in staat het een en ander te verplaatsen ;)

Hoe lang ben je in totaal eigenlijk al bezig dan? En ik moet eerlijk zeggen dat dat cutten toch best leuk is, wil nu ook wel weten hoe m'n abs eruit komen te zien, maar geen zin om te diep te gaan omdat dat op den duur trainingen toch gaat beïnvloeden.

• #4.824
Hoe lang ben je in totaal eigenlijk al bezig dan? En ik moet eerlijk zeggen dat dat cutten toch best leuk is, wil nu ook wel weten hoe m'n abs eruit komen te zien, maar geen zin om te diep te gaan omdat dat op den duur trainingen toch gaat beïnvloeden.

Moeilijk om te zeggen, Denk zo'n 2 a 3 maanden? Daarin is lang niet alles optimaal geweest en heb ik ook periodes op mn onderhoud of ontzettend losbandig gegeten. Had zeker in 2 gekund. En ik vond dr niks aan maar nu de resultaten beginnen te komen is het wel mooi. Beinvloeden van trainingen vind ik overrated, als dat gebeurt doe je iets fout met je carbtiming of wil je te snel. En je kan altijd nog refeeden natuurlijk ;)

• #4.825
Edit: Rond 20 maart was mn buikomtrek 94cm en woog ik 90kg op de lege maag.

Laatst bewerkt:
Ik denk niet dat je 4 keer per week voluit kan trainen, je zou het goed kunnen timen, heb er zelf overigens geen ervaring mee, maar me dunkt dat het op een gegeven moment toch niet meer je van het is.

Dus je bent 12kg afgevallen in 3 weken? Wtf :P

• #4.828
Wait whut?11 kilo kwijt in nog geen maand?:woot:

Ik denk niet dat je 4 keer per week voluit kan trainen, je zou het goed kunnen timen, heb er zelf overigens geen ervaring mee, maar me dunkt dat het op een gegeven moment toch niet meer je van het is.

Dus je bent 12kg afgevallen in 3 weken? Wtf :P

Oeps, dat moest maart zijn :o En met voluit trainen bedoel ik mn licht gekneusde rechterpols en mn linker rotator cuff en mn dikke korst op mn linkerknie ;)

Ik denk dat als je eenmaal op 10-11-12% bf staat je niet hoger meer wil. In ieder geval dat heb ik. D'r mag geen honderste procent meer bij, dan maar wat langzamer gainen. :)

• #4.830
Kneiters wat gaat dat tape lastig van je pols af zeg, echt eeuwig respect voor vrouwen die zich harssen. Net ff met hulp van mn huisgenoot (stukken op maat scheuren) mn pols opnieuw ingetaped. Best aardig gelukt moet ik zeggen. Heb wel mn pols van te voren ff geschoren :D

---------- Post added zo 12 jun 2011 at 00:54 ----------

Ik denk dat als je eenmaal op 10-11-12% bf staat je niet hoger meer wil. In ieder geval dat heb ik. D'r mag geen honderste procent meer bij, dan maar wat langzamer gainen. :)

Snap de gedachtengang maar ik heb te lang aan lopen k*tten met vet verliezen en daarom zit ik met deze stats en zo weinig massa na 1,5 jaar trainen. Het is tijd om massa te bouwen voor mij.

Polsen scheren is denk wel het toppunt van gay wat ik tot nu toe hier heb gehoord

:trollface:

Edit: (no homo)

In before (no homo)

• #4.832
Postte laatst op facebook dat ik wat in de Grazia had gelezen, word nog steeds tegen me gebruikt :sad:

Polsen scheren? Blij dat ik nog geen haargroei heb als een alpha male

• #4.834
Mmm, zit een beetje te kijken naar Smolov. Klinkt als een brute uitdaging voor de bulk. Enige minpuntje is dat het a) zodanig slopend is dat het waarschijnlijk ten koste gaat van de progressie op andere spiergroepen en b) sterk word afgeraden tijdens dit schema te deadliften (en daar geil ik op).

WSB niet wat voor jouw? Gezien je nu ook 2xUB/LB doet. Anders normal split?

Laatst bewerkt:
  • #4.836
WSB niet wat voor jouw? Gezien je nu ook 2xUB/LB doet. Anders normal split?

Mweh dynamic effort trekt me niet zo. En t zit er wel in dat ik na de zomer ivm tijd naar een 3 daagse split ga. Voor de zomer lijkt het me tof om Smolov te doen met wat simpele dingen drnaast zoals pullups en benchen. Vooral simpel houden wat ik extra doe.

Ga trouwens eens slapen nachtbraker :p

Kan me een paar post herinneren in Strongman sectie dat sommige Smolov ook gewoon toepassen om hun bench met klein beetje assistance erbij.

Smolov is toch als het goed is 3x per week squatten?

Maar zoals jezelf al aangeeft is de kans hiermee wel groot dat andere spiergroepen hierdoor gaan achter lopen. Is mss leuk om dan een spiergroep te pakken die al achterloopt. Heb er even snel naar gekeken, en het lijkt mij niet leuk om te trainen. Ben te BB gericht dat ik elke week alle spiergroepen wil trainen. Mss gewoon zelf keer wat in elkaar knutselen of hier op dbb wat rondneuzen.

Max OT, Wendler, WSB, Rodedraadschema, Blood and Guts, Split, FB, UB/LB, Pull/Push, German Volume training zijn zo de schema's die me nu even snel naar boven schieten. Wendler lijkt mij ook wel leuk, maar is vooral bedoel op hele lange termijn. Persoonlijk vind ik split gewoon nog steeds het beste/leukste gewoon om de 6 a 8 weken variëren in je set/rep range.

Je bent zelf een nachtbraker :trollface:

Laatst bewerkt:
  • #4.838
Je hebt ook een smolov-variant voor benchen idd. Smolov heeft 2 cycles van 4 weken, in de eerste squat je 4x per week en in de 2de 3x per week. Tussen de cycles 2 weken explosieve dingetjes. Weet niet of het realistisch is enige progressie op mn UB te verwachten tijdens smolov... 2de cycle is ****ing intens. Kan altijd alleen de 1ste cycle doen. Lijkt me een best prima optie.

Laatst bewerkt:
hoe kom je dan aan al die pijntjes ?
is je trainingsopbouw dan wel goed metro
vraag ik dan bescheiden af

Terug
Naar boven