XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.861
Nice deads, je had die 120kg en 150kg er denk wel uit kunnen laten als warming up. Neem aan dat je ze nu deed om het even aan te voelen?

210kg voor het eind van het jaar toch?

Ja had gekund maar wou ff m'n brakheid testen en kijken hoe m'n knie pols en schouder gingen. 210 zou tegek zijn natuurlijk, ben benieuwd wat er gebeurt met m'n deadlift tijdens Smolov.

@others: Thnx :D (op mn iphone nu)

Lekkere deadlifts, MC! Je weet dus al zeker dat je Smolov gaat doen?

• #4.863
Ja ik wil t wel doen. Denk wel dat ik van m'n 1rm 10kg aftrek voor de Smolov-workouts. Voor mensen met een squat onder de 140 word dit aangeraden omdat t anders te zwaar word (is namelijk niet alleen gebaseerd op percentages maar ook fixed amounts die erbij komen).

Ben maar weer eens gaan zitten voor DBB.. :P
Even een updateje van mij: Mijn deadlift is weer terug naar 110! (5-8 reps)
Mijn squat is nu 6*100 en mijn BP is momenteel 8*70.
Hoe gaan de zaken nu met jou? (Dus BP en squat, DL heb ik gelezen)
Van wat ik hier lees heb ik de indruk dat jij heel hard gaat, op naar die abs!

• #4.865
Hey man, goede verhalen! Op t moment ben ik aan t herstellen van een potje rugby vorige week zaterdag, zit nu nog met m'n knie en schouder dus kan niet benchen en squatten atm :sad: Squat draaide ik daarvoor 3x3x112,5 en bench 3x3x67,5 geloof ik.

• #4.866
Pull Up
5xBW
4xBW
4xBW
3,5xBW
2,5xBW
2xBW

Pecdeck
8x40
5x50
5x60
5x60
4x65

Dips
8xBW
8xBW Griiiind :fire:

Hammerchin ging iets soepeler maar nog steeds niet echt... Machinecurl kon ik niet pijnloos een volle rom mee maken.

Had je niet wat meer pullups kunnen doen, nog meer doubles, desnoods singles ? Of teveel last?

even lekkah bezig geweest dude:)

• #4.869
@Twisters: Tijdsdruk :( Wil wel weer singles en negatives gaan doen, progressie begint een beetje vast te lopen. Ben touren met de band en ben vanaf zaterdag door het hele land, van Hoogezand tot Goes. Drukt ook wel z'n stempel op m'n voeding helaas.

@Bart: Thnx broski :)

Zou je na je setje van 2 pull ups ook niet met wat ondersteuning trainen?
Ik ga vanaf vandaag ook maar eens een logje beginnen denk ik! Toch bijna vakantie, begin er wat meer tijd voor te hebben.
Succes!

kort maar krachtig

Toch zou ik dan grotere stappen maken op peckdeck zodat je meer tijd voor pullups kan doen, prioriteiten stellen he :)

• #4.873
@Mat: Bedoel je assistance oef.? Had ik niet echt tijd voor en ik heb gewoon een schouderblessure dus daar wil ik gewoon erg voorzichtig mee zijn. Curlen bijvoorbeeld kan ik nog niet.

@Vito: Ja ik doe min of meer wat ik kan!

@Twist: Ik snap je punt niet zo, ik heb maar 3 werksets Pecdeck gedaan en twee keer zo veel sets pullups. Opwarm sets zit echt niet veel tijd in.

Kort maar Kort, jk. Nice pull ups!

@Mat: Bedoel je assistance oef.? Had ik niet echt tijd voor en ik heb gewoon een schouderblessure dus daar wil ik gewoon erg voorzichtig mee zijn. Curlen bijvoorbeeld kan ik nog niet.

@Vito: Ja ik doe min of meer wat ik kan!

@Twist: Ik snap je punt niet zo, ik heb maar 3 werksets Pecdeck gedaan en twee keer zo veel sets pullups. Opwarm sets zit echt niet veel tijd in.

Dan scheelt dat je niet zoveel tijd nee :o
Dan heb ik niks gezegd :)

Toch super mooie pull ups:D:D

• #4.878
Ja ik bedoel dat je bijvoorbeeld gewoon je pull ups doet met BW-15kg. Weet niet of dat bij je gym kan?
Ik ben mijn eigen logje dus begonnen!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/mijn-vakantielog-279436/

Nah doe ik liever singles of negatives. Door zo veel mogelijk pullups (ik kon dr eerst maar 1,5) te doen en daarna negatives kan ik dit nu dus ga dat weer lekker doen. Zal ff je logje checken trouwens!

Kort maar Kort, jk. Nice pull ups!

Mja moet wat he :p Maar kan niet pressen/curlen dus dan valt veel UB-werk af :(

Dan scheelt dat je niet zoveel tijd nee :o
Dan heb ik niks gezegd :)

;)

Thnx Stuiter, ben blij dat ik ze kan inmiddels, heeft lang geduurd!

@Twisters: Tijdsdruk :( Wil wel weer singles en negatives gaan doen, progressie begint een beetje vast te lopen. Ben touren met de band en ben vanaf zaterdag door het hele land, van Hoogezand tot Goes. Drukt ook wel z'n stempel op m'n voeding helaas.
Fun is ook belangrijk! And this sounds fun!:D

• #4.880
Fun is ook belangrijk! And this sounds fun!:D

True :) Al moet ik zeggen dat het carbcyclen zo uitgesteld word en daarmee ook smolov... Nou komt smolov op zn vroegst als ik in de zomer weer druk ben, eigenlijk echt a-ideaal... Moet nog even bedenken wat ik ga doen. Denk dat ik moet kiezen: of nog even cutten, of smolov. 2x in de week American Football en smolov lijkt me niet echt een combi.

Terug
Naar boven