Matbaas
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Op random momenten laten mn benen me gewoon in de steek en zak ik bijna door de grond. Maja, dat is de straf van het niet squatten 

Leuke dingen in het vooruitzicht. Ook dat hoort er bij.
Had vanmorgen gewoon een kater van 4 bier.

Ja, cleanbulken en af en toe een biertje maakt het leven mooi en is goed voor de gains. No excuses nu tho, laag in carbs en moet ff aan de cardio raken ook.
Merkte dr pas wat van bij mn dips. Jammer, wil nu lekker doorstomen naar weighted pull ups.Lekkere pullupsZo doe je dat
Toch een prima training of niet dan.
Maja, wel anderhalve cm pomp gescoord 
Ben wel benieuwd naar before en after pics van je cut. Gezien je het nu laag genoeg vind je bf.
Eind volgende week pics denk ik.

Een instructrice sprak me nog aan na die 173.75. Dacht dat ze ging zeuren maar ze vond m'n onderrug recht en zei dat ik misschien wat meer uit m'n benen kan halen nog. Voor de rest heb ik deadliften altijd de mooiste compound gevonden en ben ik daar dus altijd maximaal op gegaan.Thnx guys
T zou best kunnen dat ik door m'n bouw sterker ben op DL en minder op banken. Heb daar wel eens wat over gelezen iig. M'n techniek is flink verbeterd de laatste maanden maar zeker niet perfectEen instructrice sprak me nog aan na die 173.75. Dacht dat ze ging zeuren maar ze vond m'n onderrug recht en zei dat ik misschien wat meer uit m'n benen kan halen nog. Voor de rest heb ik deadliften altijd de mooiste compound gevonden en ben ik daar dus altijd maximaal op gegaan.
---------- Post added za 25 jun 2011 at 17:03 ----------
En volgens mij heb ik meer aanleg voor m'n LB, kijk maar naar m'n zwakke presses, achterlopende biceps en schouders en t feit dat ik nog maar met pullups kan doen.