XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Welke whiskey? ^^

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.902

Jim Beam :rolleyes:

Gloeiende, denk dat ik nog nooit zo veel squatpijn heb gehad. Zelfs mn hamstrings zijn gevoelig as phuk vandaag. Ging effe een stukkie lopen met een meid, ze vond dat ik als een pinguin liep :roflol: Op random momenten laten mn benen me gewoon in de steek en zak ik bijna door de grond. Maja, dat is de straf van het niet squatten :D

Ik moet denk ik even mn plannen wijzigen. Heb in feite tot maandag over een week de tijd om te cutten en daarna komt het er gewoon niet meer van. Paar dagen Belgie in het verschiet, weer een maand in de Bermuda Achterhoek met onbekend avondeten etc. A-relaxte cutomstandigheden. Nog een week hard vlammen, then its time to get serious. Prioriteiten: Schouders en armen (hekel aan curlen en shoulderpressen heeft helaas zn vruchten afgeworpen en triceps zijn belangrijk voor mn presses). Omdat ik nu met mn schouderblessure zit ga ik voorlopig ook niet maxen, heeft helemaal geen zin aangezien ik een tijd niet heb kunnen benchen. Wil wel maxen op squat en deadlift aan t eind van de cut. Weekje afzien, cardio, heel laag in carbs en cals, lipo drbij om t af te maken en eens zien waar we eindigen. Ben inmiddels al ongeveer 2kg lichter dan toen ik begon met KT, veel gekker moet het niet worden. Time to get serious, tijd om eens goed te bouwen. Neem mooi mn blender, paar kilo havermout en brinta en 4,5kg whey mee naar de Achterhoek :D

Leuke dingen in het vooruitzicht. Ook dat hoort er bij.

• #4.904
Leuke dingen in het vooruitzicht. Ook dat hoort er bij.

Ja t is gewoon veel leuker om te bulken, niet all out bieren en hamburgers bakken maar wel een beetje fun van de zomer. Ik vind dat mn BF% inmiddels acceptabel is voor een cleanbulk.

Benchen voelt nog niet prima. Effe met de stang geprobeerd. Alle raises ook nog niet. Verder een beetje slappe dag, maja had ik maar voor 6u naar bed moeten gaan :nut: Had vanmorgen gewoon een kater van 4 bier.

Pull Ups
5xBW
4xBW
4xBW
4xBW
3,5xBW
2xBW
2xBW
2,5xBW
2xBW
Ofzo.

Standing Calf Raise
15x105kg
13x120kg
10x120kg Jemig wat doet dit toch pijn. Wel wat kracht ingeleverd hier. Wou eerst seated doen maar ging nog kapot van de spierpijn in mn quads. Deze keer geen last van mn schouder bij standing.

Barbell Curl
1xstang :D
8x20kg
8x25kg
8x25kg
6x25kg

2x3 negatieve pull ups

Dips
10xBW
10xBW
5xBW+5kg Kickass zo'n schijf tussen je ballen :cool:
5xBW+5kg
4xBW

Pecdeck
8x40
5x60
5x65
5x60
5x60 :gay:

DB Curl Met draai
12x10kg
6x12kg
12x10kg

Cable Overhead Extensions
8x27kg
12x41kg
12x41kg Burn :fire:

Laatst bewerkt:
:roflol: @ dat je het kickuh vind om een schijf tussen je ballen te hebben,.....

Nette training weer kerel.

Ik hou ook wel van een feestje en bier op zijn tijd! Dat maakt het leven mooi:)

• #4.906
Haha ja als je het zo beschrijft klinkt het wel weer heel erg fout :roflol: Ja, cleanbulken en af en toe een biertje maakt het leven mooi en is goed voor de gains. No excuses nu tho, laag in carbs en moet ff aan de cardio raken ook.

Mn PWO kickte er pas na die pull ups in :( Merkte dr pas wat van bij mn dips. Jammer, wil nu lekker doorstomen naar weighted pull ups.

Pics?

Lekkere pullups :) Zo doe je dat :D Toch een prima training of niet dan.

• #4.909
Ben wel benieuwd naar before en after pics van je cut. Gezien je het nu laag genoeg vind je bf.

• #4.911
Jaa, foto's!

• #4.913

:D

3min stevig crosstraineren, beetje gaan zweten. Doel vandaag was 180 pullen.

Deadlift
5x60kg
5x100kg
3x120kg
3x140kg
1x160kg
1x173,5kg (links 1,25 en rechts 2,5 :nuts:)
1x180kg
1x185

BOOM!! :D

Ook nog een 190 attempt gedaan omdat ik een mietje was als ik t niet dee. Dik 5sec onder m'n knie gehad, m'n liftoff is dus niet meer m'n bottleneck thanks to deadstops. Vind t een mooi PR om mee uit de cut te komen :cool:

Laatst bewerkt:
Die deadlifts zijn echt TE GEK man!

Jezus man.. Die deadlifts.. Misschien een perfecte techniek en bouw voor die oefening??

• #4.916
Thnx guys :D

T zou best kunnen dat ik door m'n bouw sterker ben op DL en minder op banken. Heb daar wel eens wat over gelezen iig. M'n techniek is flink verbeterd de laatste maanden maar zeker niet perfect ;) Een instructrice sprak me nog aan na die 173.75. Dacht dat ze ging zeuren maar ze vond m'n onderrug recht en zei dat ik misschien wat meer uit m'n benen kan halen nog. Voor de rest heb ik deadliften altijd de mooiste compound gevonden en ben ik daar dus altijd maximaal op gegaan.

---------- Post added za 25 jun 2011 at 17:03 ----------

En volgens mij heb ik meer aanleg voor m'n LB, kijk maar naar m'n zwakke presses, achterlopende biceps en schouders en t feit dat ik nog maar met pullups kan doen.

Thnx guys :D

T zou best kunnen dat ik door m'n bouw sterker ben op DL en minder op banken. Heb daar wel eens wat over gelezen iig. M'n techniek is flink verbeterd de laatste maanden maar zeker niet perfect ;) Een instructrice sprak me nog aan na die 173.75. Dacht dat ze ging zeuren maar ze vond m'n onderrug recht en zei dat ik misschien wat meer uit m'n benen kan halen nog. Voor de rest heb ik deadliften altijd de mooiste compound gevonden en ben ik daar dus altijd maximaal op gegaan.

---------- Post added za 25 jun 2011 at 17:03 ----------

En volgens mij heb ik meer aanleg voor m'n LB, kijk maar naar m'n zwakke presses, achterlopende biceps en schouders en t feit dat ik nog maar met pullups kan doen.

Kijk als je het van jezelf weet kan je er actief aan wat gaan doen! Ik weet ook zeker dat dat wel goed gaat komen bro

Brute deads, je haalt mij bijna in godnondeju!

Sterke deadlift man!

Terug
Naar boven