MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.881
He-le-maal kapodt. Van mn conditie is niet veel meer over na een week vasten en 1,5 week hinkelen met mn knie :( Werk aan de winkel. Dat ik de afgelopen dagen heb gegeten en geslapen als een debiel hakte er vandaag goed in. Kom maar door met de spierpijn!

Squat
10xBW
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x90kg
5x100kg
3x110kg
1x115kg
1x115kg
1x110kg
2x0x110kg Voelde niet goed in mn onderrug bij t unracken :(

Pull-Ups Deze afgewisseld met squat-singles en legpress, iets te veel rust om t supersetten te noemen. Nu ik mn knie kan buigen kan ik een stuk beter op mn techniek letten, nice!
8xBW WTF aight :D
6xBW
4xBW
5xBW
4xBW
4xBW

Leg Press (Plate Loaded)
5x140kg
5x170kg
5x200kg
4x220kg Was zo'n grind dat ik de 5e rep niet meer aandurfde
10x200kg

Mn mindset was sterker dan mn lijf vandaag, squatten was heerlijk tot mn onderrug opspeelde. Lekkere trainingatmosfeer vandaag, rustig (alle superdudes ebben weer weg uit de gym) en Sjaak en Frenk verzorgde achtergrondmuziek :)

Laatst bewerkt:
lekkere squats en pull-ups bra

Dikke series kerel!

Niks mis mee!

Hahah wtf Michiel, niet te hard gaan met die pull ups :D Gaat zeker lekker man! Sterke benen maar dat wist ik al !

Nog paar weken hinkelen met je knie en je maakt 20 reps op die pull up! Nice!

haha @ achtergrondmuziek :p

prima sessie vandaag man, probeer het een beetje bij te houden ondanks al je drukke bezigheden

• #4.887
lekkere squats en pull-ups bra

Thnx baas. Squats was nog ff inkomen, zit zeker meer in. Binnenkort maxen dus lowrep trainen die hap :)

Dikke series kerel!

Niks mis mee!

Ja maar had wel wat meer oefeningen willen doen en ff kijken hoe benchen en curlen zou gaan met mn schouder, maja volgende keer beter.

Hahah wtf Michiel, niet te hard gaan met die pull ups :D Gaat zeker lekker man! Sterke benen maar dat wist ik al !

:D Ja ik was ook positief verrasd met die pull ups. Noxipro still loves me!

Nog paar weken hinkelen met je knie en je maakt 20 reps op die pull up! Nice!

Sinds ik hinkel met mn knie... :D

---------- Post added ma 20 jun 2011 at 17:34 ----------

haha @ achtergrondmuziek :p

prima sessie vandaag man, probeer het een beetje bij te houden ondanks al je drukke bezigheden

:D

Ja man, merkte vandaag weer hoe lekker KT toch is, zeker een goeie motivatieboost. Ff mn bakjes uitsoppen en vooruit koken, anders gaat het nergens heen met mn cutplannen!

Verrast is met een 't' :p
Maar ik zou ook zeker aangenaam verrast zijn :D gaat goed!

Goed dat je weer bezig bent:-)) en koken maar:-)

Gaat lekker! Doorhinkelen maar (met Noxipro dan wel)

Sterke training brah :D!

• #4.894
Laatst bewerkt:
Mooie pull-ups Mc:D!

• #4.898
NoxiPro vind ik net heerlijk :o! Zo zie je maar dat smaken verschillen

Ja ik heb van meer mensen gelezen dat ze em lekker vinden maar mn lijf protesteert gewoon als ik het opdrink, tot braakneigingen en insane kippenvel en rillingen aan toe :p Heb t ook een keer met whiskey ingenomen maar dat was niet zo'n succes...

Vandaag een optreden gehad in Goes. Dus 2 uur in de auto gezeten, wou daarna naar de wc. Trappetje af, de t*ring... Spierpijjjjjn :D

Met wisky..... Whahahaha... Crazy basterd

Hoor ik whisky. Doe mij maar wijn:D

Terug
Naar boven