XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Voor te cutten zou ik gewoon op onderhoud beginnen, om de week kan je dan kcal's eruit gooien of cardio erbij doen. Ook zou ik alleen maar carbs bij mijn ontbijt en rondom de training nemen. Maar dat is persoonsgebonden natuurlijk.

En where the **** haal jij je tonijn vandaan dat er graten in zitten :D? Gewoon blikjes uit de aldi nemen, hier in belgië bevatten ze 28gr eiwit per 100 gr. En een blikje bevat 155 gr (uitlekgewicht). Ideaal met een bakje rijst als pre-workoutmeal.

Ideaal van voedingsstoffen: ja
Ideaal van smaak: :vomit:

• Topic Starter Topic Starter
Haha, appie :P Van die zachte ruggengraatjes, echt smerig. Zit inderdaad lekker veel eiwit in. Moet alleen de varianten op waterbasis nog testen (domdomdom, ik heb olie genomen). Goeie van die pre-workout.

Graat in je tonijn? Rofl, dat is mij ook nog nooit voorgekomen. Ik ben niet echt een fan van tonijn (geef mij maar liever kip), maar het is wel lekker makkelijk en het bevat ook nog eens verdomd veel eiwitten.
Sommige dingen moet je nu eenmaal kiezen boven andere producten in dezelfde productklasse (kijk eens naar magere kwark t.o.v fruitkwark). Vaak wat minder lekker, maar gewoon vreten. Op den duur begin je het net meer vies te vinden.

Sinds ik magere kwark heb leren eten, ben ik ervan overtuigd dat je ALLES kan leren eten.

Nou magere kwark vergelijken met week geworden vissenbot, vel en drapolie gaat me wel weer ver :D

Het ging meer om het idee dat je alles kunt leren eten, zo ook vissenbot, vel en drapolie

Maak voor de verandering eens een tonijnsalade. Ook mager en is een stuk smakelijker...

of doe je tonijn in tomatensoep

Haha, HEEEEEL erg zeker weten? :P

Haha, ja dat geloof ik wel :D

Helaas gaat vandaag trainen niet lukken, ook niet in Utrecht :sad: Ben echt focking pissed :fire:

Maak voor de verandering eens een tonijnsalade. Ook mager en is een stuk smakelijker...

Blikje tonijn in water
2 trostomaten
1 halve komkommer
blokjes fetakaas
half bakje olijven

Dat alles door mekaar husselen en dat wordt smullen geblazen :lick:

Crap, heb honger ineens!!

Tonijn met currypoeder is lekker! :thumbs:

En waar steek je dat vlees? ik kan me voorstellen dat kip na 3 dagen in de frigo niet meer lekker is?
doe het allemaal bij elkaar. de kip is zelfs na 5 dagen nog gewoon lekker;) even opwarming in de koekepan, eitje erbij en smullen maar.. doordat ik de broccoli en rijst stoom blijft er best wat vocht inzitten, hierdoor is het gewoon nog lekker te vreten:D
Graat in je tonijn? Rofl, dat is mij ook nog nooit voorgekomen. Ik ben niet echt een fan van tonijn (geef mij maar liever kip), maar het is wel lekker makkelijk en het bevat ook nog eens verdomd veel eiwitten.
Sommige dingen moet je nu eenmaal kiezen boven andere producten in dezelfde productklasse (kijk eens naar magere kwark t.o.v fruitkwark). Vaak wat minder lekker, maar gewoon vreten. Op den duur begin je het net meer vies te vinden.

Sinds ik magere kwark heb leren eten, ben ik ervan overtuigd dat je ALLES kan leren eten.
je kán ook alles leren eten. Ben ik inderdaad ook mee bezig, kwark al een tijdje onder de knie, maar ik heb nog wel moeite met vissoorten die een hele typische smaak hebben zoals tonijn of makreel.. maar ik blijf proberen:p
Vreten zal je!
net bord met rijst en ei :D

Mmmz, drie gebakken eitjes met een glas melk hier :)

Terug
Naar boven