MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

misschiennnn

Markrot heet zo omdat die stinkt:trollface:

succes vanavond, ziet er goed uit die kleine, mirin calves.
wat gaan jullie trainen?

Wtf klein, stinkt? Kom hier jij!! :eek:

Training met Mark:

Fietsen
2x30 min

Drinken
1xnoxipro
1xbier
1xwheyshake

Poolen
1xMark gewonnen
2xIk gewonnen
1xkillerpool, ballen weggespeeld 1-1

Nieuwe Inzichten
Qua squad+assistance en bench+assistance repranges uitkiezen waar ik me tot september aan hou om te kijken hoe ik daar op reageer. Qua deadlift weet ik inmiddels wat werkt maar qua squat en deadlift doe ik maar wat. Zat te denken aan 4/5x8-10 voor squat en 4/5x5 voor bench. Sowieso pak ik nu widegrip arch-loze incline bench met flat DB Bench en pecdeck erachteraan. Wil decline flyes toevoegen maar moet ff checken of we wel een decline bankje hebben.

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jul 2011 om 23:39 ----------

Iets met zomeropeningstijden en dichte deuren :P

Damn dat was een hardcore training, ik heb nog nooit zoveel spierpijn gehad!

• Like
Waarderingen: KEUN
Wanneer en hoe heb je dat uitgevogelt?

Ah zo,

Begin december 2010, ging banken beetje k*t. Dus had iets nieuws nodig om dat omhoog te krijgen. Toen Born Twitchy volgens mij bezig met 3x5 en heb ik dat ook gedaan. Resultaten waren meer dan prima, volgens mij bijna +10kg op mijn bench kunnen gooien. Squat ging ook omhoog. Toen tijdje door getraind op 3x8.

Om in september weer met 3x5 te beginnen nadat ik 3 maanden niet had getraind. Mede door spier geheugen ofc was ik vrij snel terug op oude niveau en kwa fysiek al ingehaald waar ik was gebleven. Squat en deadlift gingen wederom lekker mee, en op de bank had ik denk wel +5kg gepakt.

Daarna ben ik met 3x3 begonnen. Hiermee heb ik mijn deadlift aardig omhoog gekrikt en mijn bench is toen ook weer omhoog gegaan. Eindige op 3x3x97,5kg paused. Dat paused is ook zeer goed verlopen.

Zal in september weer beginnen met 3x5 paused op de bench, voor mij werkt dat iig.

Dit was het 28 feb:
2x180kg deadlift - 4x190kg
2x100kg bench - 1x110kg
5x150kg squat - 3x160kg

Woog toen 82kg, benen 62cm/armen 36,5cm
Daarna woog ik op 15 mei rond de 90kg, benen 65/armen rond de 40cm

Kracht progressie valt wel mee als ik het zo lees. Word tijd dat dit echt wat omhoog gaat
http://forum.dutchbodybuilding.com/...gen-45kg-90kg-241279/index33.html#post5423392 1ste 3x5 training
http://forum.dutchbodybuilding.com/...gen-45kg-90kg-241279/index57.html#post5636132 1ste training van 3x3

Laatst bewerkt:
Grootste deel van m'n eerste trainingsjaar had ik geen vast plan. Als ik ging squatten gooide ik er meer op dan de keer daarvoor en dat werkte. Bij bench werkte het niet.

Nu 5/3/1 en dat werkt voor beide wel na wat aanpassingen voor bench.

Conclusie: trial and error:P?

Waarom post je de training niet?

@rotte mark; come at me bro:p

• Like
Waarderingen: X.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.066
Damn dat was een hardcore training, ik heb nog nooit zoveel spierpijn gehad!

:D Donderdag doen we t goed ;)

Cool story bro. Je hebt dus in minder dan drie maanden een kleine 4cm op je biceps geplakt? :eek: Doe je goed man.

Grootste deel van m'n eerste trainingsjaar had ik geen vast plan. Als ik ging squatten gooide ik er meer op dan de keer daarvoor en dat werkte. Bij bench werkte het niet.

Nu 5/3/1 en dat werkt voor beide wel na wat aanpassingen voor bench.

Conclusie: trial and error:P?

Jep, ga maar trial en erroren. Maar dan niet elke training andere repranges, anders komen we nergens ;)

Waarom post je de training niet?

Sportschool was dicht jonguh :mad:

Voor de geinteresseerder trouwens mn voeding in de bijlage. Komt gevarieerd avondeten bij en af en toe ook een biertje enzo.

Bijlagen

hey ik kan geen training terug vinden... alleen bier en poolen.... wats up?

Wanneer gaan jij en Mark dan trainen eigenlijk gezien de gym dicht was?
Bier en 'Polen' alweer MCM :P

Gaan jullie maar naar de Polen jongens. Die houden wel van een hollands holletje!

• #5.072
Mmm in principe wel redelijk, maar waarom nu zo laag nog je onderhoud zal toch +-3000 zijn en het lijkt mij dat je daarop moet (clean) bulken. Verder kan je je eiwitzen meer uit andere bronnen halen en wat meer, whey bij ontbijt, verder kipfilet zowel op brood als bij rijst meals die ook mis.
Tenzij je hier een bepaalde gedachte achter hebt, ik zelf zit relatief hoog in carbs.

• #5.074
Mmm in principe wel redelijk, maar waarom nu zo laag nog je onderhoud zal toch +-3000 zijn en het lijkt mij dat je daarop moet (clean) bulken. Verder kan je je eiwitzen meer uit andere bronnen halen en wat meer, whey bij ontbijt, verder kipfilet zowel op brood als bij rijst meals die ook mis.
Tenzij je hier een bepaalde gedachte achter hebt, ik zelf zit relatief hoog in carbs.

T is exclusief avondeten hè, dat komt er nog bij dus zit net over 3000 cals schat ik zo. En kipfilet op brood schiet niet op (qua dosering) en heb hier geen kookgelegenheid om kip te koken. Soms been ik 2 scheppen whey bij t ontbijt maar met 190gr ex avondeten zou ik genoeg eiwitzen binnen moeten krijgen. Op trainingsdagen neem ik ook nog een extra schep whey na m'n training.

• #5.075
Squat
5x20kg
5x40kg
5x60kg
3x80kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg Griiind, m'n hart ging tekeer gek.

Hacksquat
Hendel was leip, steeds dr onder kruipen en ATG reps.
12x40kg Zwaar
12x40kg Zweten als een malle.
12x40kg In the zone en pijnleiden.
12x40kg Pijn.

Legpress (Pussymachine, par)
10x150
10x200
10x260 Fullstack bitchez
15x260
16x260 Dacht dat die 15 nice was, BAM daar voor je.
12x260 Pijn.

Standing Calfraise (Deadstop)
15x70 Pf, zwaarder dan die in Utrecht.
11x70 Op. Kwam er nauwelijks onder.

1.5 uur verder en goed kaputski.

Goed bezig BigMc! serieuze squat en hacksquat serie!

• #5.077
  • #5.078
Kwam trouwens met een soort van duckwalk t krachthonk uit, komt zo'n meid van achter de bar heel bezorgd naar me toe: 'gaat het?' Volgens mij zag ik dr best trashed uit :D

Terug
Naar boven