- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Markrot heet zo omdat die stinkt
succes vanavond, ziet er goed uit die kleine, mirin calves.
wat gaan jullie trainen?

Training met Mark:
Fietsen
2x30 min
Drinken
1xnoxipro
1xbier
1xwheyshake
Poolen
1xMark gewonnen
2xIk gewonnen
1xkillerpool, ballen weggespeeld 1-1
Nieuwe Inzichten
Qua squad+assistance en bench+assistance repranges uitkiezen waar ik me tot september aan hou om te kijken hoe ik daar op reageer. Qua deadlift weet ik inmiddels wat werkt maar qua squat en deadlift doe ik maar wat. Zat te denken aan 4/5x8-10 voor squat en 4/5x5 voor bench. Sowieso pak ik nu widegrip arch-loze incline bench met flat DB Bench en pecdeck erachteraan. Wil decline flyes toevoegen maar moet ff checken of we wel een decline bankje hebben.
---------- Post toegevoegd Sat 9 Jul 2011 om 23:39 ----------
Iets met zomeropeningstijden en dichte deuren
Damn dat was een hardcore training, ik heb nog nooit zoveel spierpijn gehad!
Donderdag doen we t goed 
Doe je goed man.Grootste deel van m'n eerste trainingsjaar had ik geen vast plan. Als ik ging squatten gooide ik er meer op dan de keer daarvoor en dat werkte. Bij bench werkte het niet.
Nu 5/3/1 en dat werkt voor beide wel na wat aanpassingen voor bench.
Conclusie: trial and error?

Altijd gezellig bier en PolenWanneer gaan jij en Mark dan trainen eigenlijk gezien de gym dicht was?
Bier en 'Polen' alweer MCM![]()

Wanneer gaan jij en Mark dan trainen eigenlijk gezien de gym dicht was?
hey ik kan geen training terug vinden... alleen bier en poolen.... wats up?
Wanneer gaan jij en Mark dan trainen eigenlijk gezien de gym dicht was?

Mmm in principe wel redelijk, maar waarom nu zo laag nog je onderhoud zal toch +-3000 zijn en het lijkt mij dat je daarop moet (clean) bulken. Verder kan je je eiwitzen meer uit andere bronnen halen en wat meer, whey bij ontbijt, verder kipfilet zowel op brood als bij rijst meals die ook mis.
Tenzij je hier een bepaalde gedachte achter hebt, ik zelf zit relatief hoog in carbs.
Goed bezig BigMc! serieuze squat en hacksquat serie!

Epic comment! Goed bezig man echt een sterke beentraining!Kwam trouwens met een soort van duckwalk t krachthonk uit, komt zo'n meid van achter de bar heel bezorgd naar me toe: 'gaat het?' Volgens mij zag ik dr best trashed uit![]()
Kwam trouwens met een soort van duckwalk t krachthonk uit, komt zo'n meid van achter de bar heel bezorgd naar me toe: 'gaat het?' Volgens mij zag ik dr best trashed uit![]()