AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Geen pm ontvangen :(

Nice training! Krijg ik nu pics?

Lekker getraind mcm wel klote dat je last heb van je schouders.. Dat helpt natuurlijk niet als je wilt dat ze extra aandacht krijgen... :mad:

Pics van die tjik?:mad:
Aardige training btw.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.105

Maybe ff kijken of ik volgende keer als we gaan trainen een pic heb op mn telefoon ofzo.

Nice training! Krijg ik nu pics?

Thnx, nee :)

Lekker getraind mcm wel klote dat je last heb van je schouders.. Dat helpt natuurlijk niet als je wilt dat ze extra aandacht krijgen... :mad:

Ja idd :( Ga volgende keer ff side raises a-la-markrot proberen, vind vooral zijkant belangrijk voor de looks ;)

Pics van die tjik?:mad:
Aardige training btw.

Whaha neehee.

Thnx :)

Ben toevallig geen single meer vandaag :p

• #5.107
Nee gek, t cutten is voorbij :D

Deadlift
5x60kg
5x100kg
3x140kg Pft laatste 2 reps mixed grip, lame dit.
3x150kg Vanaf hiero straps.
3x160kg
3x160kg
3x160kg

Pullups
5xBW
4xBW
3xBW
2xBW
2xBW

Goodmornings
12x40kg
12x50kg Zeh ****.

Shrugs
10x70kg (lag al in t curlrek :))
17x70kg
16x70kg

Straight Arm Cable Pulldown
5x25kg Lulz
8x40kg
6x50kg
6x40kg

Comments: Futloos. M'n glycogeen al leeggefietst op de heenweg (tegenwind). Ochtendtrainingen hebben niet m'n voorkeur.

Laatst bewerkt:
harde training bro

• #5.109
Mweh, pullups zuigen. Not satisfied.

wel nice dead serie hoor!

• #5.112
Thnx guys :)

Goed sterke deadlifts inderdaad! pull ups misschien eens mee beginnen? dan moet je er misschien wel 2x8xbw uit krijgen denk ik zo!

• #5.114
Thnx Ice. Ja wou dr eigenlijk mee beginnen maar dacht dat de smith (doe ze daarin met de barbell op zn hoogste stand) bezet was, bleek niet zo te zijn maja. Blijf het teleurstellend vinden. Ik heb een keer 30 reps totaal gehaald namelijk.

Beginnen Met die pullups indeed! Of althans..prioriteiten stellen..

iig een mooie DL sessie MCM zo vroeg in de ochtend!

• #5.118

iig een mooie DL sessie MCM zo vroeg in de ochtend!

Thnx guys!

Beginnen Met die pullups indeed! Of althans..prioriteiten stellen..

Jep I know. Ach ja, volgende keer beter. Trouwens nauwelijks een zure onderrug maar flinke spierpijn in mn lats :p

Effe snel een update: Ik heb hier eigenlijk maar 4 vrije momenten in de week, dinsdag en donderdagmiddag/avond, zaterdag, en zondagochtend. Dinsdag en donderdag train ik dus normaal maar ben een dag naar Duitsland geweest voor een nieuwe amp en speaker en donderdag mn chick zien want die gaat 2 weken weg. Allemaal nice en leuke dingen, maar helaas geen training tot zaterdag waarschijnlijk. Op de Duitslanddag trouwens 2x kebab gegeten :D

geen training tot zaterdag....

am dissapointed brah

100k views :dance:

Terug
Naar boven